Wat betreft mayo: De jumbo heeft een light variant die per eetlepel 10kcal heeft. Die gebruikt ik zelf (als ik al mayo eet)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Ik was vandaag voor het eerst sinds forever onder de 70, yay!
Plan:
O: koffie met slagroom
T: griekse yoghurt met noten
L: eieren met kaas en spinazie
A: courgetti met rivierkreeften en garnalen
Post-workout: kwark met whey, cacao en slagroom
secricible schreef:Dan wil ik jou muffin.
Goed opletten Maanlicht als je de andere kant op schiet, en luister goed naar je lichaam. Voel je je nog goed? Voer je kcal langzaam op, maar wel realistisch blijven denken. Als je 3000kcal eet en nog steeds afvalt bij wijze van is het tijd om aan de bel te trekken.
Simoonzel schreef:Houd je je calorieëninname bij croyslover? Dan krijg je goed inzicht of je daadwerkelijk genoeg of te weinig binnenkrijgt. Als je bijvoorbeeld van 1000 overstapt op 1500 kcal ben je misschien de volgende dag zwaarder omdat je meer voedsel in je hebt, maar op de langere termijn blijf je gewoon afvallen hoor, maar dan wat gezonder.
Simoonzel schreef:Je kan op internet berekenen wat verstandig is qua inname om af te vallen. Dat is niet voor iedereen hetzelfde omdat het afhangt van je lengte, gewicht en hoeveel je beweegt. Er zijn dus mensen die afvallen bij een inname van 2000 maar ook mensen die ervan aankomen.
Hier is zo'n calculator: http://www.calculator.net/calorie-calcu ... ype=metric
Wat bedoel je precies met dat avondeten?
Simoonzel schreef:O, op die manier! De meesten hier gebruiken een app zoals myfitnesspal om hun eten op in te vullen. Je moet dan wel weten hoeveel gram je van iets eet. Dat is wat lastiger als je ouders voor je koken, maar moet te doen zijn. Het is wijs om niet voor meer dan -0,5 per week te gaan omdat je jezelf dan echt moet uithongeren. Tussen de 1500-1800 zou je moeten voorzien in genoeg voedingsstoffen maar toch resultaten opleveren.
Maanlicht schreef:secricible schreef:Ik was vandaag voor het eerst sinds forever onder de 70, yay!
Plan:
O: koffie met slagroom
T: griekse yoghurt met noten
L: eieren met kaas en spinazie
A: courgetti met rivierkreeften en garnalen
Post-workout: kwark met whey, cacao en slagroom
Top! En doe mij dat lijstje maar![]()
Ik was vanmorgen 54,1 kg.. Echt te licht. Het lijkt nu weer de andere kant op te gaan. Terwijl ik voor mijn gevoel echt veel meer eet..
Lijstje van vandaag:
O: 3/4 luxe bosbessen muffin van de AH
T: 2 kleine appeltjes
L: cracker met gebakken ei
T: wortels, LU mini crackers
A: kip cordon bleu met roomkaas, krieltjes en 250 gram sperziebonen
T: zelfgemaakte frozen yoghurt meloen