Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
colunder schreef:Hallo,na hier al heeeel lang mee te lezen,kom ik me nu melden.
ik loop al jaren met het idee om een tattoo te laten zetten van lelietjes van dales(lievelingsbloem van mijn moeder die overleden is toen ik 13 was).
Omdat mijn ex er tegen was is het er nooit van gekomen.
nu is 13 maart mijn vader overleden en kreeg ik het idee om de lelietjes van dalen te combineren met een borrelglaasje(waar mijn vader was,was zijn borrelglaasje)
Nou zag ik hier in de lijst op pagina 1 body en piercing in veenendaal staan.
zijn er mensen hier die daar ervaring mee hebben?
Ook wordt mij hier in de buurt tattoo Ben aangeraden,iemand daar ervaring mee?
its_daantjee schreef:hoihoi! is een tattoo achter je oor makkelijk te verbergen? en hoe doe je dat als je je haar vast hebt maar de tattoo niet wilt laten zien (aan bijv familieleden)
_Micha_ schreef:Bij een tattoo achter je oor kun je toch wel bedenken dat deze helemaal niet makkelijk te verbergen is? Je hoofd is iets waar iedereen meteen tegen aan kijkt. Zet het dan op je ribben of je schouder of een plek waar bijna altijd kleding overheen zit.
Air schreef:_Micha_ schreef:Bij een tattoo achter je oor kun je toch wel bedenken dat deze helemaal niet makkelijk te verbergen is? Je hoofd is iets waar iedereen meteen tegen aan kijkt. Zet het dan op je ribben of je schouder of een plek waar bijna altijd kleding overheen zit.
Oh? Met haar van een lengte wat over je oren komt lijkt mij het juist prima te ''verbergen''. Dus een beetje een rare reactie, maar dat had je jezelf vast ook kunnen bedenken.
_Micha_ schreef:Ik weet niet hoe stil je denkt dat je zit gedurende de dag of wind wat er eerder inderdaad al genoemd wordt. Een tattoo achter je oor is gewoon verre van makkelijk te verbergen.
Ik denk gewoon dat je een tattoo die je wilt kunnen verbergen niet op je gezicht/hoofd moet laten zetten. Maar goed, wie ben ik
BiBiQ schreef:Ik snap niet waarom je een tatoeage neemt om deze dan te gaan verbergen...