[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

19LindA83

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 12:05

@Colunder: mooi idee! Je zou een boeketje met lelietjes van dalen in een borrelglaasje kunnen doen!
Ik zou gaan voor artcastle in Zeist, iets verder rijden maar zeker de moeite waard.
Ik heb er twee bij Ben laten zetten (1 is nu een paar keer gelaserd en daar komt iets anders over heen) en mijn man ook een. Ben is goed, maar wanneer je dit vergelijkt met de jonge generatie die nu bezig is, dan zie je wel dat zijn techniek wat gedateerd is.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 13:47

Hoe vaak moet je naar een tatooeerder toe voor een kleine tattoo?

@linda,bedankt voor je antwwoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 14:01

colunder schreef:
Hoe vaak moet je naar een tatooeerder toe voor een kleine tattoo?

@linda,bedankt voor je antwwoord.

Hoe vaak?
Ik ben 1x geweest voor de mijne totaal. En dat is een redelijk grote tattoo. Voor een kleine denk ik gewoon 1x heen :)

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 14:22

Maken ze dan ook een scherts,ik weet wel wat ik wil maar nog niet precies hoe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 14:33

colunder schreef:
Maken ze dan ook een scherts,ik weet wel wat ik wil maar nog niet precies hoe.

Verschilt per shop. Bij mij had ze de schets op de dag zelf in de ochtend gemaakt. Sommige doen dat van te voren. Dus ik zou langs de shop gaan waar jij je tattoo wilt laten zetten :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 15:12

colunder schreef:
Hallo,na hier al heeeel lang mee te lezen,kom ik me nu melden.
ik loop al jaren met het idee om een tattoo te laten zetten van lelietjes van dales(lievelingsbloem van mijn moeder die overleden is toen ik 13 was).
Omdat mijn ex er tegen was is het er nooit van gekomen.
nu is 13 maart mijn vader overleden en kreeg ik het idee om de lelietjes van dalen te combineren met een borrelglaasje(waar mijn vader was,was zijn borrelglaasje)

Nou zag ik hier in de lijst op pagina 1 body en piercing in veenendaal staan.
zijn er mensen hier die daar ervaring mee hebben?

Ook wordt mij hier in de buurt tattoo Ben aangeraden,iemand daar ervaring mee?

Ik ben bij Roos geweest in Veenendaal en erg tevreden mee. :j Stelt je goed op je gemak, is erg geduldig en ben blij met het resultaat. :D Over 2 weken mag ik weer!
Sorry voor de slechte kwaliteit foto

Afbeelding

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 15:39

hoihoi! is een tattoo achter je oor makkelijk te verbergen? en hoe doe je dat als je je haar vast hebt maar de tattoo niet wilt laten zien (aan bijv familieleden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 15:40

its_daantjee schreef:
hoihoi! is een tattoo achter je oor makkelijk te verbergen? en hoe doe je dat als je je haar vast hebt maar de tattoo niet wilt laten zien (aan bijv familieleden)

Nou, hij zit technisch gezien in je gezicht dus heel makkelijk is hij niet te verbergen. Als je niet wilt dat familieleden hem zien zal je dus je haar los moeten dragen. Of hij dan zichtbaar is is maar net afhankelijk van hoe dik/lang je haar is en hoe je het draagt.

Ondanks dat kan ik je in principe gewoon aanraden om het te vertellen aan familieleden ipv het proberen te verstoppen.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 16:26

Bij een tattoo achter je oor kun je toch wel bedenken dat deze helemaal niet makkelijk te verbergen is? Je hoofd is iets waar iedereen meteen tegen aan kijkt. Zet het dan op je ribben of je schouder of een plek waar bijna altijd kleding overheen zit.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 17:13

Waarom zou je een tattoo buiten je werk om willen verbergen? Ben je 16+?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 18:42

_Micha_ schreef:
Bij een tattoo achter je oor kun je toch wel bedenken dat deze helemaal niet makkelijk te verbergen is? Je hoofd is iets waar iedereen meteen tegen aan kijkt. Zet het dan op je ribben of je schouder of een plek waar bijna altijd kleding overheen zit.

Oh? Met haar van een lengte wat over je oren komt lijkt mij het juist prima te ''verbergen''. Dus een beetje een rare reactie, maar dat had je jezelf vast ook kunnen bedenken.

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 18:52

Achter je oor is vrij lastig te verbergen hoor, in een staart zijn je oren vrij, tenzij je je voorplukkrn over je oren trekt :=
Als het windstil is zal los haar idd wel dekken, maar zodra het waait, kun je het bedekken ook wel vergeten tenzij je natuurlijk telkens je hoofd in de goede richting weet te houden :p

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 19:55

Afbeelding

:))

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 20:24

Mooi

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 20:31

Haha het gaat om de spelfout gok ik zo :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 20:32

Heksen kunnen dodelijk zijn :j :+

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 21:10

O:) :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 21:12

Ik dacht al... Haha!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 23:13

Air schreef:
_Micha_ schreef:

Oh? Met haar van een lengte wat over je oren komt lijkt mij het juist prima te ''verbergen''. Dus een beetje een rare reactie, maar dat had je jezelf vast ook kunnen bedenken.

Ik weet niet hoe stil je denkt dat je zit gedurende de dag of wind wat er eerder inderdaad al genoemd wordt. Een tattoo achter je oor is gewoon verre van makkelijk te verbergen.
Ik denk gewoon dat je een tattoo die je wilt kunnen verbergen niet op je gezicht/hoofd moet laten zetten. Maar goed, wie ben ik :+

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 23:15

Wat een mooie tattoo's komen er langs! Ik zat het mee te kijken en ik wil er ook zo graag een! Helaas een naalden fobie...

Mijn vriendin wou hem wel graag showen en vragen wat jullie er van vinden :D

Afbeelding
Afbeelding

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 23:54

_Micha_ schreef:
Ik weet niet hoe stil je denkt dat je zit gedurende de dag of wind wat er eerder inderdaad al genoemd wordt. Een tattoo achter je oor is gewoon verre van makkelijk te verbergen.
Ik denk gewoon dat je een tattoo die je wilt kunnen verbergen niet op je gezicht/hoofd moet laten zetten. Maar goed, wie ben ik :+

Tja ik draag mijn haar 95% van de tijd los en dan is het gedeelte achter mijn oren sowieso bedekt. Mocht het waaien dan kan je ook een vlecht naar die kant dragen.. tis onzin om het te benoemen als zeer moeilijk te verbergen imo.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 00:10

Ik snap niet waarom je een tatoeage neemt om deze dan te gaan verbergen...

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 00:19

Ik snap het wel hoor, met oog op zeikerige familieleden. :')

Maar de grootste reden om een tattoo te kunnen verbergen zal (toekomstig) werk zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 09:24

BiBiQ schreef:
Ik snap niet waarom je een tatoeage neemt om deze dan te gaan verbergen...

Oh. Ik studeer voor een baan op kantoor later waarschijnlijk (HRM). Mijn stages loop ik in iedergeval op kantoor en dat zijn nogal formele organisaties waar het niet heel gewenst is om met zichtbare tattoos rond te lopen. Elk beleid is echter anders maar goed dat weet je dus niet van te voren. Hoe vaak ik wel niet mensen heb moeten afwijzen tijdens mijn stage vanwege tattoo's op zichtbare plekken.. :=

Buiten stage/toekomstig werk om mag iedereen mijn tattoo's zien. :D Dan wil ik ze ook niet verbergen.

Maar de plekken die ik kies voor een tattoo vind ik zowel een mooie plek als een plek die goed te verbergen is. Zo heb ik er nu een op mijn ribben en wil ik nog iets op mijn kuit, binnenkant bovenarm en midden rug. :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 11:25

Het verbergen gaat natuurlijk 2 kanten op. In principe ben ik freelancer en maakt het mij weinig uit of mijn tattoo's dan zichtbaar zijn. Ik studeer volgend jaar af als Communication & Media Design student, een vakgebied waar mensen over het algemeen vrij open staan voor tattoo's. Echter wil ik eerst nog een tijdje een ander beroep beoefenen waar zichtbare tattoo's een hele grote nee/nee zijn en ik heb hierdoor mijn tattoo plannen even tot een halt geroepen. Ik kan heel koppig zijn, toch dingen in het zicht zetten en boos worden als ze me niet aannemen. Maar voor mij 40 andere en dat is nou eenmaal hun regelgeving. Ik heb momenteel 3 tattoo's die goed te verbergen zijn (onbewust, bovenbeen, sternum en rug) en na die job zal ik m'n onderbeen etc gaan laten doen :) Het is ook niet zo dat ze het niet mogen weten, of uberhaubt iemand het mag weten. Maar ook een situatie met mijn schoonfamilie (hoewel mijn vriend zelf ook een tattoo + volgende op afspraak heeft) zijn ze er alles behalve fan van en heb ik dus de eerste paar keren dat ik bij hun was een wat langer jurkje aangedaan :) Ondertussen hebben ze alles wel gezien maar toch, soms is het fijn even 'anoniem' te kunnen doen al is het voor hele specifieke momenten en maar een paar uur.