manzano schreef:Maar hoe maak je je zalm met pasta en spinazie dan?

Iglo?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eulogy schreef:En koken hoeft natuurlijk echt niet lang te duren of veel gedoe te zijn. Als je kip met wat groenten in de oven gooit hoef je het alleen even te snijden en in een ovenschaal te doen en rijst oid erbij maken is ook zo gedaan. En zo zijn er heel veel dingen te bedenken
Kayleigh_ schreef:Als je wil afvallen wel ja. Ik zie dat je een volwassen leeftijd hebt bereikt, dan kun je dus ook besluiten dat je jezelf andere gewoontes aan wil leren, zeker in het geval van een verantwoorde levensstijl.
Kayleigh_ schreef:Dan lijkt Google me een geschikt medium voor je. "Makkelijke gezonde recepten", "gezonde recepten met weinig bereiding", etc. Kun je vast wat mee!
Lotus83 schreef:Eulogy schreef:En koken hoeft natuurlijk echt niet lang te duren of veel gedoe te zijn. Als je kip met wat groenten in de oven gooit hoef je het alleen even te snijden en in een ovenschaal te doen en rijst oid erbij maken is ook zo gedaan. En zo zijn er heel veel dingen te bedenken
en zo crea ben ik dan weer niet
Jolien87 schreef:Kijk ook even wat er allemaal aan troep in zo'n kant&klaar maaltijd zit. Het is nog altijd beter dan pizza of friet, maar ik ben bang dat als je kilo's kwijt wil dat je dan toch ook dingen vers moet maken.
manzano schreef:Jolien87 schreef:Kijk ook even wat er allemaal aan troep in zo'n kant&klaar maaltijd zit. Het is nog altijd beter dan pizza of friet, maar ik ben bang dat als je kilo's kwijt wil dat je dan toch ook dingen vers moet maken.
http://www.iglo.nl/Our-Range/Products/I ... %20Spinaci
Eerlijk is eerlijk.... met de troep valt het wel mee tov veel andere kant en klaar maaltijden.
manzano schreef:Maar dat is dan wel erg weinig gevarieerd (buiten dat vers natuurlijk sowieso beter is).
turtlelito schreef:manzano schreef:Maar dat is dan wel erg weinig gevarieerd (buiten dat vers natuurlijk sowieso beter is).
Dat vers altijd beter is dan diepvries is niet zo: sommige groenten behouden hun goede voedingswaarden zelfs beter als ze ingevroren/ingeblikt zijn.
Waar je wel op moet letten zijn op de extra toevoegingen.
manzano schreef:500gr aardbeien?? Damn