Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Banyu schreef:Matheno schreef:Kan niet wachten op de nieuwe limited edition. Ben zoooo benieuwd!
Al iets bekend daarover?
Saleisha schreef:Hm ja zowel op de app als in safari (op een mac) als chrome op een windows pc lukt het niet, helaas. Zal nog maar even afwachten
Lau_ schreef:Als iemand een Dao relaxing serum tegen komt ergens kan die mij dan even contacteren? Ik ben er naar opzoek maar is overal uitverkocht
Ik had zo'n mini in een kalender van vorig jaar maar ze leken hem vergeten te zijn te vullen, volgens mij zat er echt nagenoeg niets in. Maar t rook wel heel lekker dus was van plan hem nog eens te gaan kopen. Hij is er dus uit begrijp ik? Mooi balen! Alwiene schreef:Lau_ schreef:Als iemand een Dao relaxing serum tegen komt ergens kan die mij dan even contacteren? Ik ben er naar opzoek maar is overal uitverkocht
Dat meen jeIk had zo'n mini in een kalender van vorig jaar maar ze leken hem vergeten te zijn te vullen, volgens mij zat er echt nagenoeg niets in. Maar t rook wel heel lekker dus was van plan hem nog eens te gaan kopen. Hij is er dus uit begrijp ik? Mooi balen!
Alwiene schreef:Lau_ schreef:Als iemand een Dao relaxing serum tegen komt ergens kan die mij dan even contacteren? Ik ben er naar opzoek maar is overal uitverkocht
Dat meen jeIk had zo'n mini in een kalender van vorig jaar maar ze leken hem vergeten te zijn te vullen, volgens mij zat er echt nagenoeg niets in. Maar t rook wel heel lekker dus was van plan hem nog eens te gaan kopen. Hij is er dus uit begrijp ik? Mooi balen!