Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 11:01

Leuk!! Bij mij begint het ook weer te kriebelen maar ik weet gewoon dat ik er niet meer aan moet beginnen. Ik vind het drie keer leuk en dan heb ik er geen zin meer in. Plus dat het niet meer kan qua rug.

Ik heb vandaag een tutorial op mijn blog, ombre striping met een witte base. Bedankt voor de tip Dazzle. +:)+ Ik was echt totaal inspiratieloos.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:16

Tazzey schreef:
Ik heb vandaag een tutorial op mijn blog, ombre striping met een witte base. Bedankt voor de tip Dazzle. +:)+ Ik was echt totaal inspiratieloos.

Die vind ik gaaf, die ga ik ooit eens uitproberen als m'n nagels wat sterker zijn. :j

dazzletrofke

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:55

Graag gedaan Tazzey!:D

Ik zou ook niet elke 2/3 weken dezelfde mensen willen zien, merk dat dat nu soms al een verplichting is met vriendinnen dus met vreemden zou ik dat sowieso niks vinden. Daarom met bruidsnagels, 2/3 keer max, dat lijkt me wel wat:) en de tafel is voor mezelf vooral handig, kan nu een nagelkamer inrichten, vriendinnen doen en dan zie ik wel.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 17:33

Oh, ikvind het (bijna) altijd wel gezellig hoor ;) een enkeling waar ik niks mee heb, maar verder allemaal leuke mensen :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 10:06

Voor mij zou het echt niks zijn, anderhalf uur over koetjes en kalfjes praten en dat (normaal gesproken, in fulltime verband) 8 uur lang :n. Maar ik ben ook zo'n persoon die géén banketstaaf wil bij de kapper :=.

Ik heb een leuke trio-thermo lak vandaag: Bethelgeuse

Allemaal lekker weekend gehad trouwens?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 10:11

Ik ben ook geen kapperstoel-kletser. Nu laat ik me tegenwoordig alleen nog knippen door een vriendin of mijn schoonzusje gelukkig. :D

Apart lakje Yv, het thermo effect is niet heel duidelijk.

Ik heb een leuk weekend gehad. Jij ook?

Ik heb vandaag weer een Rimmel lakje op mijn blog, Daisy Days.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 10:13

Ik zeg ook dat het te warm is voor alle 3 de kleuren nu ;) :)
Heerlijk weekend :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 10:20

Ik ben ook altijd gewoon stil in de kappersstoel.
Grootste irritatie inderdaad als je iemand hebt die heel veel moeite doet om het uur dat ik daar zit vol te kletsen.
Laat me gewoon lekker zitten en knip mijn haar!
:')

Zelf had ik deze combinatie nooit uitgekozen, maar ik vind hem verrassend leuk!

Fool's Gold

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 11:20

Yv_ schreef:
Voor mij zou het echt niks zijn, anderhalf uur over koetjes en kalfjes praten en dat (normaal gesproken, in fulltime verband) 8 uur lang :n. Maar ik ben ook zo'n persoon die géén banketstaaf wil bij de kapper :=.

Ik heb een leuke trio-thermo lak vandaag: Bethelgeuse

Allemaal lekker weekend gehad trouwens?

Oh die is zoooo leuk! Die gaat sowieso op m'n wishlist! Haha

Bij de kapper hou ik ook niet van praten, doe liever m'n ogen dicht en geniet (bij t haren wassen bijv, héérlijk!)

Bah, een nagel was afgebroken en ik moest ze kortwieken. Maar nu bleef een randje van de lak ergens aan hangen en heeft die een laagje van m'n nagel eraf getrokken.. ;( heeft iemand tips om dit te voorkomen ? Mijn nagels scheuren nauwelijks in de lengte, maar laagjes die eraf 'scheuren' gebeurd helaas vaker. Ik smeer al met lemony glitter en opi avoplex, gebruik ook remover zonder aceton.. (Dan komt er ruimte tussen de laagjes van de nagel en dan wordt er een laagje afgetrokken. M'n nagels zijn sterk genoeg om t wel te kunnen hebben (nog steeds onbuigbaar) maar het ziet er niet mooi uit..)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 12:28

Oh nee, dat vind ik ook vreselijk. Zeg áltijd dat ze mijn haar alleen hoeven te wassen en die "massage" achterwege mogen laten omdat ik daar echt gigantische koppijn van krijg, maar toch moet ik het tijdens het wassen nogmaals herhalen. Ongeacht welke kapper ook 8)7

Peelen bedoel je Imandra? Had ik ook, bij mij werkte een hydraterend gelletje (bijv die van P2 of Trind) heel erg goed. Die nail balsem van Trind is echt héél erg fijn! Spulletjes wat je nu gebruikt is meer voor de nagelriemen bedoeld..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 13:52

Hoe krijgen jullie die randjes altijd zo mooi aan de onderkant van de nagel? Gebruiken jullie daar een pen voor?
Die wilde ik namelijk gebruiken maar hadden ze bij mijn Kruidvat niet :n

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 15:09

Goed oefenen, ik doe geen cleanup. Als je vaak genoeg lakt dan wordt je er vanzelf handiger in.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 15:25

Yv_ schreef:
Oh nee, dat vind ik ook vreselijk. Zeg áltijd dat ze mijn haar alleen hoeven te wassen en die "massage" achterwege mogen laten omdat ik daar echt gigantische koppijn van krijg, maar toch moet ik het tijdens het wassen nogmaals herhalen. Ongeacht welke kapper ook 8)7

Peelen bedoel je Imandra? Had ik ook, bij mij werkte een hydraterend gelletje (bijv die van P2 of Trind) heel erg goed. Die nail balsem van Trind is echt héél erg fijn! Spulletjes wat je nu gebruikt is meer voor de nagelriemen bedoeld..

Oh want bij de opi stond 'hand and nail' haha. Ik ga eens op zoek, bedankt!

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 16:07

Beetje wegkletsen vind ik niet erg maar elke twee weken dezelfde persoon? Ik ben zelf ook vrij gesloten dus zal nooit mijn eigen prive op tafel gooien, dus dan heb je al eenrichtingsverkeer.
Daarom lijkt bruidsnagels me wel echt gaaf, speciaal voor die gelegenheid en dan is het thema om over te praten ook niet ingewikkeld;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 16:14

Met oefenen word je inderdaad steeds handiger en ik doe ook bijna nooit meer een clean up, maar je hebt altijd wel een keer dat je om wat voor reden dan ook uitschiet, of dat je lak iets uitloopt.
Dan is zo'n pen inderdaad handig, maar een klein kwastje met wat remover werkt ook erg goed.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 16:19

Ik heb nog een oude acrylkwast waar ik het soms mee doe. Doe het ook bijna nooit meer, maar soms heb je ineens een uitschieter, of gewoon een graflak idd waardoor het dan net even iets netter is. Ik doe er altijd een druppie op, dat laat ik in mijn nagelriemen lopen en dan 1 swipe met het kwastje.

Ik ben niet zo gesloten, maar heb in zulke dingen gewoon nooit zin in een gesprek _O-

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 16:26

In dat geval Yv, vertel mij je diepste duisterste geheim <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 16:27

Die kun je niet aan _O- :P

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 18:51

Tja, klanten vertellen mij dingen waarvan ik denk: euh, ok.... En waarom moet ík dit weten?
:')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:41

Leuk van die ongemakkelijke momentjes. Heb ik eens meegemaakt tijdens een fotoshoot met een zwangere dame die liet de lichamelijke ongemakken voor het gemak ook gewoon zien, ze was half naakt dus geen moeite. >;)

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:56

Ik heb een kuurtje van trind besteld, wil eens proberen of mijn natuurlijke nagel wat sterker wil worden. Heb nu aan een hand mijn gel polish er af gehaald en mn nagels gekortwiekt maar man man man... Vlijmscherp voor mn gevoel en zoals gewoonlijk superslap. Zal ook wel een deel wennen zijn aangezien ik al wel 1,5 jaar gel polish gebruik omdat mn nagels dan eindelijk een beetje kunnen groeien. Nu wil ik toch eens kijken of ik het probleem aan kan pakken ipv symptoombestrijding te doen. Hoop m morgen binnen te hebben. Vinden jullie het leuk/informatief als ik de voortgang bijhoud?

Ik ben wel een kletser bij de kapper maar ik heb ook echt een hele leuke kapster, ga om de 12 weken (ben het aan t laten groeien) en kijk er naar uit als ik weer mag.

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:02

Je kan ook de gelpolish alleen clear aanbrengen en dan uit laten groeien, verloop richting nagelriem vloeiend vijlen. Dat heb ik bij mijn zus gedaan toen ze niks meer wilde. Heb je veel minder gevoel dat je ineens hele dunne nagels hebt.

Wat is dat voor kuurtje, supplementen?

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:21

Cuticle, nail balsam en nail repair als ik meniet vergis. Twee weken dagelijks aanbrengen. Heb op dit moment idd alleen clear op en is inmiddels 3/4 uitgegroeid dus vandaar dat ik t laatste beetje verwijderd heb. Maar op die ene hand viel t zo tegen dus dacht met de andere hand wacht ik nog even tot ik de trind spulletjes binnen heb.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:22

Omg.... Maxim hartman zit op RTL7 bij een nagelsalon _O-

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 23:17

Jolienn schreef:
Ik heb een kuurtje van trind besteld, wil eens proberen of mijn natuurlijke nagel wat sterker wil worden. Heb nu aan een hand mijn gel polish er af gehaald en mn nagels gekortwiekt maar man man man... Vlijmscherp voor mn gevoel en zoals gewoonlijk superslap. Zal ook wel een deel wennen zijn aangezien ik al wel 1,5 jaar gel polish gebruik omdat mn nagels dan eindelijk een beetje kunnen groeien. Nu wil ik toch eens kijken of ik het probleem aan kan pakken ipv symptoombestrijding te doen. Hoop m morgen binnen te hebben. Vinden jullie het leuk/informatief als ik de voortgang bijhoud?

Ik ben wel een kletser bij de kapper maar ik heb ook echt een hele leuke kapster, ga om de 12 weken (ben het aan t laten groeien) en kijk er naar uit als ik weer mag.

Haha ik ga echt maar 1x in het jaar ofzo.. Hoef ik daar ook niet vaak awkward mee te praten xD. Ben echt een socially awkward penguin wat dat betreft!
Mij lijkt het wel interessant, of t ook echt wat uithaalt zegmaar. :)!