Ik heb vandaag een tutorial op mijn blog, ombre striping met een witte base. Bedankt voor de tip Dazzle.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tazzey schreef:Ik heb vandaag een tutorial op mijn blog, ombre striping met een witte base. Bedankt voor de tip Dazzle.Ik was echt totaal inspiratieloos.
Yv_ schreef:Voor mij zou het echt niks zijn, anderhalf uur over koetjes en kalfjes praten en dat (normaal gesproken, in fulltime verband) 8 uur lang. Maar ik ben ook zo'n persoon die géén banketstaaf wil bij de kapper
.
Ik heb een leuke trio-thermo lak vandaag: Bethelgeuse
Allemaal lekker weekend gehad trouwens?
Yv_ schreef:Oh nee, dat vind ik ook vreselijk. Zeg áltijd dat ze mijn haar alleen hoeven te wassen en die "massage" achterwege mogen laten omdat ik daar echt gigantische koppijn van krijg, maar toch moet ik het tijdens het wassen nogmaals herhalen. Ongeacht welke kapper ook![]()
Peelen bedoel je Imandra? Had ik ook, bij mij werkte een hydraterend gelletje (bijv die van P2 of Trind) heel erg goed. Die nail balsem van Trind is echt héél erg fijn! Spulletjes wat je nu gebruikt is meer voor de nagelriemen bedoeld..
Jolienn schreef:Ik heb een kuurtje van trind besteld, wil eens proberen of mijn natuurlijke nagel wat sterker wil worden. Heb nu aan een hand mijn gel polish er af gehaald en mn nagels gekortwiekt maar man man man... Vlijmscherp voor mn gevoel en zoals gewoonlijk superslap. Zal ook wel een deel wennen zijn aangezien ik al wel 1,5 jaar gel polish gebruik omdat mn nagels dan eindelijk een beetje kunnen groeien. Nu wil ik toch eens kijken of ik het probleem aan kan pakken ipv symptoombestrijding te doen. Hoop m morgen binnen te hebben. Vinden jullie het leuk/informatief als ik de voortgang bijhoud?
Ik ben wel een kletser bij de kapper maar ik heb ook echt een hele leuke kapster, ga om de 12 weken (ben het aan t laten groeien) en kijk er naar uit als ik weer mag.