Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
savasan schreef:Ah dat is wel een goed idee! De shop waarvan ik denk dat het er goed uitziet is deze: https://www.facebook.com/TattooIlCasto/timeline
Zelf kijk ik vooral naar de black/white tatoeages aangezien dat ook de stijl is die ik wil...
MarloesRixt schreef:[ Afbeelding ]
Gisteren bij Joy mijn eigen ontwerp laten zetten. En ik ben er zo blij mee!
Vier bloemen: m'n vader, moeder, zusje en ik zelf. Ieder heeft een bloemenhart een kleur gegeven. Ieder heeft dus z'n eigen. De tak staat voor verbondenheid, de knopen voor alles wat nog komen gaat. Het zijn vergeet-mij-nietjes.
Mroes_1992 schreef:Welke omgeving kom je vandaan? Misschien heeft iemand hier tips voor je!
savasan schreef:Kijk nou jullie me er op wijzen zie ik het ook inderdaad... Ik ben heel slecht met details zien jammer genoeg, enorm nadeel als je van tatoeages houdt.
savasan schreef:Mroes_1992 schreef:Welke omgeving kom je vandaan? Misschien heeft iemand hier tips voor je!
Ik woon in Tilburg! Hoewel het me echt niet uitmaakt een stuk te moeten reizen, andere kant van het land wordt lastig aangezien ik met het OV moet maar ik gok dat er niet alleen in Friesland goede artiesten zitten!
savasan schreef:Mroes_1992 schreef:Welke omgeving kom je vandaan? Misschien heeft iemand hier tips voor je!
Ik woon in Tilburg! Hoewel het me echt niet uitmaakt een stuk te moeten reizen, andere kant van het land wordt lastig aangezien ik met het OV moet maar ik gok dat er niet alleen in Friesland goede artiesten zitten!
Bizzybijtje schreef:savasan schreef:
En My Precious Ink? Zit in Eindhoven, ben ik zelf ook heen geweest is prima te doen
Joolien schreef:Even als voorbeeld: Hier zijn de handen echt niet strak, de ene nagel lijkt er wel af te vallen en het gezicht mist echt diepte.
[ Afbeelding ]
Bizzybijtje schreef:Volgens mij zit ze niet zelf op Bokt. Wel al veel besproken in dit topic.