Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Te weinig drinken met die temperaturen kan ook heel goed zorgen voor misselijkheid en braken. Beter drinkenje lichaam moet het hebben.
Je gaat niet uitdrogen door de pil, je droogt nu alleen uit door gebrek aan vocht.
x_Rebecca schreef:Ik krijg volgende week een spiraaltje. Ben ontzettend zenuwachtig, maar de pil is voor mij geen optie meer. Zodra ik die begin te slikken begin ik te bloeden en dat stopt pas als ik weer stop met de pil slikken.
Heb me al wel helemaal ingelezen, maar dat stelt me nog niet echt gerust
Emmaa_ schreef:De laatste keer dat ik stopweek had had ik hem 3 maanden niet gehad, en heb ik toen 5.5 dag moeten wachten tot mijn menstruatie begon. Paniek dat ik had, dat wil je echt niet wetenIk slik hem nu ook maar door tot ik een doorbraakbloeding krijg
Emmaa_ schreef:Na de eerste strip maakt het niet zo veel uit wanneer je stopt, je hoort dan gewoon ongesteld te worden.
Ja ik liep idd ook de eerste 4 dagen met een inlegkruisje, elke keer wel krampen etc maar geen bloed, toen dacht ik ineens hmm.... Iets over dat de pil niet altijd helemaal goed werkt