Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
996981 schreef:In een podcast gisteren hoorde ik dus ook dat het eigenlijk raar is dat we een lichaam gaan forceren op een manier te bewegen hoe dat niet van nature doet. Toen ging wel een lampje branden.
Toch eens naar andere schoenen kijken dus…
996981 schreef:Wat is jullie visie op schoenen? Had eerst hele simpele neutrale schoenen van NewBalance, maar die waren oud (zo oud dat ik het type niet eens meer kan vinden) daar liep ik compleet pijnvrij op, maar ze waren net iets klein. Gezien ik er 0 verstand van heb naar een winkel geweest om me te laten adviseren. Daar heb ik Nikes met lichte antipronatie gekocht. Nu krijg ik echt last van mijn voet (voornamelijk rechts) tijdens het lopen. Is dat iets wat erbij hoort? Waar je aan moet wennen? Of is het gewoon niet de schoen voor mij? En hoe vind ik dan wel geschikte schoenen?
Samantha_ schreef:Die schijnen heel fijn te zijn ja.
Ik kom elke keer uit op asics, heb nu de gt-4000-3 en gt-2000 13
996981 schreef:Samantha_ schreef:Die schijnen heel fijn te zijn ja.
Ik kom elke keer uit op asics, heb nu de gt-4000-3 en gt-2000 13
Die waren voor mij te breed. Hoe gaat het nu met je ribben?
Ik had gisteren inderdaad al een beetje gezocht en zag dat ze vaker genoemd worden MuSlivond ze tijdens de analyse fijn lopen. Had de Glycerin ook geprobeerd maar dat voelde minder stabiel. Morgen voor het eerst een loopje erop