Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisette1987 schreef:Goedemorgen
Hier op zich goed geslapen tot met draaien mijn kuit flink in de kramp schoot. Daarna niet meer kunnen slapen dus vanmiddag maar iets langer een middagdutje doen
Zometeen voor het eerst naar fysio om te kijken of mijn houding goed is of dat ze nog tips heeft
En vanmiddag terugkoppeling van mijn schildklierwaarde![]()
Verder lekker dagje vrij en partner heeft avonddienst dus lekker de tv voor mezelf vanavond![]()
Azmay sneu van de spruw
Marlis, fijne laatste werkdag!
Vocht en kolven heb ik zelf nog geen ervaring mee
Ballard_L schreef:Lisette1987 schreef:Goedemorgen
Hier op zich goed geslapen tot met draaien mijn kuit flink in de kramp schoot. Daarna niet meer kunnen slapen dus vanmiddag maar iets langer een middagdutje doen
Zometeen voor het eerst naar fysio om te kijken of mijn houding goed is of dat ze nog tips heeft
En vanmiddag terugkoppeling van mijn schildklierwaarde![]()
Verder lekker dagje vrij en partner heeft avonddienst dus lekker de tv voor mezelf vanavond![]()
Azmay sneu van de spruw
Marlis, fijne laatste werkdag!
Vocht en kolven heb ik zelf nog geen ervaring mee
Vervelend van de kramp! Je kunt inderdaad proberen of magnesium slikken helpt, bij sommigen helpt het echt goed. Ik merkte bij mijzelf niet echt verschil dus ben weer gestopt, maar herken het wel van het draaien in je slaap en dat het erin schiet. Dat heb ik elke nacht een paar keer…
Freekieee schreef:Marjon verschil hè dat je dat merkt! Helaas voor je blaas maar die benauwdheid weg vond ik zelf erg fijn.
En fijn dat je verloskundige je man heeft gerust kunnen stellen!
Ja klopt met 39 weken. Deventer ging niet zoals geplandze waren super aardig. Alleen sommige staan niet achter onze keus/beslissing, iets wat ik zeker kan begrijpen. Maar daardoor kan ik niet daar bevallen omdat ze niet kunnen garanderen dat er op dat moment de mensen zijn die onze keus wel respecteren. Zit er niet op te wachten dat we net bij de “verkeerde” komen. Maar de gynaecoloog was heel aardig en vond het ook heel vervelend en jammer om ons weer door te sturen.
Zij heeft gebeld naar Almelo, en daar kan ik zeker weten terecht. Terug weg had ik meteen al een mailtje met een afspraak. Vrijdag dus naar Almelo. Geen idee of hun ook willen inleiden of dat het hun niet uitmaakt, dat is het enige wat ik spannend vind hihi. We gaan het zien.
PeeltjE schreef:Wat fijn dat het zo goed gaat Gnome!
Marlis lag de baby bij jou nou in stuit? Ik heb dat ook gehad met de eerste, die lag met het hoofd tegen mijn ribben rechtsboven zeg maar, heel vervelend, en is nooit meer gedraaid, zelfs niet met de draaipoging die ze toen hebben gedaan.
Azmay; hopen dat de spruw snel weggaat. Te weinig slaap is echt pittig.
Freekie: ik zit ook in Almelo, bij al mijn zwangerschappen in zgt almelo onder controle gestaan, altijd goed bevallen () ben benieuwd bij welke gyneacoloog en verloskundige je terechtkomt, de
meeste ken ik inmiddels![]()
Hier vandaag de allerlaatste controle gehad voor de keizersnede. Nog een paar daagjes. Gek gevoel dat het nu echt allemaal de laatste keer gaat zijn.![]()
Jullie gaan te snel voor mij om op iedereen apart te reageren vanaf mijn telefoon, sorry
HappyBuddha schreef:Wat grappig, veel mensen in Almelo. Ik sta daar nu ook onder controle, kom er nu bijna om de dag dus ik heb het idee dat ik er ook al heel wat heb gezien. Ik vind het in ieder geval een fijn ziekenhuis!
Leuk dat er steeds meer baby’s (bijna) worden geboren
_Marjon_ schreef:Freekieee schreef:Marjon verschil hè dat je dat merkt! Helaas voor je blaas maar die benauwdheid weg vond ik zelf erg fijn.
En fijn dat je verloskundige je man heeft gerust kunnen stellen!
Ja klopt met 39 weken. Deventer ging niet zoals geplandze waren super aardig. Alleen sommige staan niet achter onze keus/beslissing, iets wat ik zeker kan begrijpen. Maar daardoor kan ik niet daar bevallen omdat ze niet kunnen garanderen dat er op dat moment de mensen zijn die onze keus wel respecteren. Zit er niet op te wachten dat we net bij de “verkeerde” komen. Maar de gynaecoloog was heel aardig en vond het ook heel vervelend en jammer om ons weer door te sturen.
Zij heeft gebeld naar Almelo, en daar kan ik zeker weten terecht. Terug weg had ik meteen al een mailtje met een afspraak. Vrijdag dus naar Almelo. Geen idee of hun ook willen inleiden of dat het hun niet uitmaakt, dat is het enige wat ik spannend vind hihi. We gaan het zien.
Mijn geheugen laat me een beetje in de steek, maar waarom word je ook alweer ingeleid?
HappyBuddha schreef:Wat grappig, veel mensen in Almelo. Ik sta daar nu ook onder controle, kom er nu bijna om de dag dus ik heb het idee dat ik er ook al heel wat heb gezien. Ik vind het in ieder geval een fijn ziekenhuis!
Leuk dat er steeds meer baby’s (bijna) worden geboren