Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SansaS schreef:En ook wat het rijden jou oplevert!
Ik stapte gisteren op paard moe, net 1,5 week terug geopereerd. Moet morgen weer chemo.
Verstandig? Nee!
Maar ik heb de rest van de dag een lach op mijn gezicht gehad en eventjes niet aan die stomme rotkanker gedacht.
Een ritje paard zal jou waarschijnlijk meer energie en levensvreugde opleveren dan het huishouden
BritHittepit schreef:Ivm mijn ribben mag ik enkel op een ‘braaf’ paard(maar best niet) eigenlijk raden ze het af zeker tot aan de botscan… we zullen zien hoelang ik dat volhou!
SansaS schreef:En ook wat het rijden jou oplevert!
Ik stapte gisteren op paard moe, net 1,5 week terug geopereerd. Moet morgen weer chemo.
Verstandig? Nee!
Maar ik heb de rest van de dag een lach op mijn gezicht gehad en eventjes niet aan die stomme rotkanker gedacht.
Een ritje paard zal jou waarschijnlijk meer energie en levensvreugde opleveren dan het huishouden
alle geluksmomenten pakken die je pakken kan hoor! Goof schreef:TS, heb je voor jezelf helder wanneer hij het wel goed genoeg voor jou zou doen?
Sintara schreef:SansaS schreef:En ook wat het rijden jou oplevert!
Verstandig? Nee!
Ik vind het wel verstandig. Dit zijn de dingen die het het waard maken, dat hoop ik tenminstealle geluksmomenten pakken die je pakken kan hoor!
Petpa schreef:jij denkt het beter te weten dan een arts?
Ik vind dit gevaarlijk hoor.
Gebroken ribben kunnen heel gevaarlijk zijn.
Zoals ik het begrijp heeft de arts rijden afgeraden tot de scan.
En ik begrijp dat advies.
Hutcherson schreef:Zonnetje, je hebt gelijk in wat je zegt hoor. Maar ik denk echt dat wij ons niet kunnen inbeelden hoe de situatie echt voelt voor Britt (of haar man). In een gezonde situatie ga je in deze relatie inderdaad uit elkaar. Zo laat je je niet behandelen. Maar als je ziek bent en niet beter wordt, kan ik me indenken dat je daar iets anders over denkt en iets voorzichtiger bent en je blessings telt.
Little_Gift schreef:Maar dat zegt hij toch ook?
Als je de berichten van Britt leest, heeft hij dat al meermaals aangegeven en uitgesproken toch?