. Ik heb soms ook wéken dat er niks af gaat en dan ineens gaat het heel snel. Ik wijt het aan de hormonen, voeding die leiden tot meer vocht vasthouden, ... Probeer te kijken naar wat je al bereikt hebt, misschien helpt dat? Je bent namelijk wel goed aan het sporten. Hoe gaat het eten? Oeh gourmet
! Zo’n broek is slim, helpt altijd. Is Vinted fijn trouwens? Heb nog wat hele leuke kledingstukken die nu veel te groot zijn, maar marktplaats werkt niet echt. Super leuk en lief Roosch! Je bent ook goed bezig! Hopelijk kan je nog wat bewegen vandaag nadat je onder handen bent genomen.
Mijn paard heeft bij z’n nieuwe stal een uitloop, dus dat schoonmaken kost meer tijd en energie, daar moet ik rekening mee houden.
Ik hoop maar dat het op een moment een gewoonte wordt waar je niet meer over nadenkt, maar dat is voor mij nog ver weg...
dus een Franse dame geblokkeerd, werd er schijtziek van dat ze steeds vroeg om relais verzending terwijl ik duidelijk al 6 keer had gezegd waar ik mee verzend.
(miracoli, zo slecht maar stiekem lekker).
hier dagelijks een beetje hetzelfde patroon: overwegend gezond, met ook wat lekkere dingen er tussendoor. En in het weekend wat meer
Dat begint ook steeds meer te wennen. Ik tel nog steeds kcal, maar dat is meer voor mijn innerlijke controlfreak en de structuur waar ik van houd. Op vakanties tel ik niet en dat gaat eigenlijk ook prima.
" meelezen in dit topic wil ik misschien toch eens af en toe meepraten.
.
Wist je dat alcohol vooral rondom je buik gaat zitten?
Maar probeer nu dus wel meer gezonde tussendoortjes te eten en mag wat meer in het weekend, maar dat maat houden dan is wel een ding, het blijft een beetje worstelen...

en spierpijn is echt vocht vasthouden inderdaad, hier ook al vaker gezien. Weegschaal zegt dus ook echt niet alles.