Mijn eindstand voor 2020 is -7 kg geworden. Op zich blij mee, maar ik mag nog steeds een kilo of 20 kwijt. Dus vanaf 1 januari weer goed aan de slag.
Wie doet er weer mee?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorex schreef:Komt er ook een 2021 topic? Dan wil ik me daar graag melden. Ik heb maar lichte overgewicht met 65 kg op 1.60, maar ik zou me echt een stuk fitter voelen zou ik 60 kg wegen. Mijn streefgewicht is 58 kilo (Van voor de pil), maar dat gaat me waarschijnlijk nooit meer lukken. Ook wil ik strakkere buikspieren, ik vind mijn buik zo lelijk. Dus vandaag de ring fit in huis gehaald. Ik ga vanavond beginnen met sporten. Ik eet niet teveel vind ik zelf. Ben ook al jaren stabiel in gewicht. Alleen net iets aan de zware kant. Voorheen bewoog ik 1 keer per week flink met zumba, in de zomer wandelde ik ook met mijn pony's 's avonds. Maar dat zijn beide activiteiten die ik nu niet meer doe. Dus mijn oplossing is thuis sporten met de ring fit. Ik ben echt gewoon chagrijnig van het op mijn kont zitten dus ik wil het liefst nu al beginnen, maar ik wil voor vanavond op minstens 1.000 woorden zitten van mijn essay. Dus ik moet gaan schrijven nu.
[ [url=m/rttgUz.jpg]Afbeelding[/url] ]