Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Zowel de hondensport als paarden vond ik niet heel prettig met nepnagels. Ja, als ik ze vrij kort liet maken/zetten. Maar het is zo vaak ingeklapt met de honden dat ik soms echt kon janken van de pijn![]()
Hoe zit dat met gellak dames? Dat is steviger als normale blote nagels lijkt mij? Of zie ik dat verkeerd?
kimwilliam schreef:MyWishMax schreef:Zowel de hondensport als paarden vond ik niet heel prettig met nepnagels. Ja, als ik ze vrij kort liet maken/zetten. Maar het is zo vaak ingeklapt met de honden dat ik soms echt kon janken van de pijn![]()
Hoe zit dat met gellak dames? Dat is steviger als normale blote nagels lijkt mij? Of zie ik dat verkeerd?
ik heb een hele tijd acryl gehad en ook wel een aardige lengte en had niet veel last etc. alleen nu 1,5 jaar zonder nagels scheuren steeds mijn nagels in mijn leven en dat is echt niet lekker als het iedere week is. vandaar dat ik nu rond vraag want ik wil wel het beste voor mijn nagels.![]()
welke discipline deed je in de hondensport?
Ik doe morgen mijn nagels weer! kimwilliam schreef:MyWishMax schreef:Zowel de hondensport als paarden vond ik niet heel prettig met nepnagels. Ja, als ik ze vrij kort liet maken/zetten. Maar het is zo vaak ingeklapt met de honden dat ik soms echt kon janken van de pijn![]()
ik heb een hele tijd acryl gehad en ook wel een aardige lengte en had niet veel last etc. alleen nu 1,5 jaar zonder nagels scheuren steeds mijn nagels in mijn leven en dat is echt niet lekker als het iedere week is. vandaar dat ik nu rond vraag want ik wil wel het beste voor mijn nagels.![]()
welke discipline deed je in de hondensport?

MyWishMax schreef:Zowel de hondensport als paarden vond ik niet heel prettig met nepnagels. Ja, als ik ze vrij kort liet maken/zetten. Maar het is zo vaak ingeklapt met de honden dat ik soms echt kon janken van de pijn![]()