Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Bedankt iedereen. Helaas nog geen verbetering.. Gisteren enkel een pakje crackertjes weg kunnen krijgen na minutenlang kauwen, en 3 hapjes gebakken aardappelen. Het doet zo zo zo veel pijn en ik heb zo'n honger.. Leef nu op strepsils, verzachtende keelspray en ibuprofen. Oh en thee, heel veel thee met honing. Mijn moeder had een soort fruitontbijtdrink voor me gehaald en dat lukte opzich wel, alleen was die zooooo zoet dat ik er bijna van moest overgeven.. Het zit me allemaal wel mee. Not.Als er morgen nog steeds geen verbetering is ga ik de huisarts bellen, heb maandag mijn eerste werkdag en dan moet ik echt fit zijn!
Riddershow schreef:De operatie is goed verlopen en paardje is ook zonder problemen opgestaan. Ze hebben ook gelijk zijn tanden nog even meegenomen terwijl hij nog groggy was. Ik kan vrijdag pas langsgaan helaas. Maar geloof wel dat hij in goede handen is.
_KellyAV schreef:Ik ben ook al een paar dagen afwezig helaas.. Drukke week gehad op m'n werk, carnaval gevierd, dag eerder naar huis gegaan omdat ik een telefoontje kreeg van m'n ouders kreeg dat het niet goed ging met de hond.
Afgelopen maandag hebben we hem in laten slapen en zojuist zijn as opgehaald
Laura82 schreef:Ik heb vanmiddag mn longfunctietest gehad, nou, aan mn longen mankeert helemaal nietswaar die kortademigheid dan vandaan komt is dus nog een raadsel. Ze ging in ieder geval nog met mn huisarts overleggen om toch tijdelijk medicijnen op te starten, want ze hoorde en zag wel hoeveel last ik heb. En dan maar weer verder kijken ofzo... word er gek van!