3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:17

Sterkte Kelly! :(:)

Frummels

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:51

Veel sterkte kelly :(:)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 15:55

Ojaaaa! Brinta ligt hier ook nog :D

Sanne: ik heb helaas niet echt tips verder :n mn lunch was inderdaad zo lekker!

Afbeelding

Kelly: oh nee wat vervelend :( heel veel sterkte gewenst! :(:)

Zo ik ben net lekker aan de wandel geweest, even een uurtje door de polder, heerlijk uitwaaien en prachtig weer, wat een geniet momentje was dat zeg <3

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 18:00

__Sannne schreef:
Bedankt iedereen. Helaas nog geen verbetering.. Gisteren enkel een pakje crackertjes weg kunnen krijgen na minutenlang kauwen, en 3 hapjes gebakken aardappelen. Het doet zo zo zo veel pijn en ik heb zo'n honger.. Leef nu op strepsils, verzachtende keelspray en ibuprofen. Oh en thee, heel veel thee met honing. Mijn moeder had een soort fruitontbijtdrink voor me gehaald en dat lukte opzich wel, alleen was die zooooo zoet dat ik er bijna van moest overgeven.. Het zit me allemaal wel mee. Not. :( Als er morgen nog steeds geen verbetering is ga ik de huisarts bellen, heb maandag mijn eerste werkdag en dan moet ik echt fit zijn!

Waardeloos :(:) Je hebt nog even voor maandag, maar wel een strak plan om bij de HA aan de bel te trekken als het zo blijft.

Riddershow schreef:
De operatie is goed verlopen en paardje is ook zonder problemen opgestaan. Ze hebben ook gelijk zijn tanden nog even meegenomen terwijl hij nog groggy was. Ik kan vrijdag pas langsgaan helaas. Maar geloof wel dat hij in goede handen is.

Fijn om te horen! Veel te spannend zulke dingen -O-

_KellyAV schreef:
Ik ben ook al een paar dagen afwezig helaas.. Drukke week gehad op m'n werk, carnaval gevierd, dag eerder naar huis gegaan omdat ik een telefoontje kreeg van m'n ouders kreeg dat het niet goed ging met de hond.
Afgelopen maandag hebben we hem in laten slapen en zojuist zijn as opgehaald |(

Sterkte :(:)

Vanmorgen en vanmiddag een paar uur met de honden gewerkt dus ik zit al aardig aan mijn beweging. Nu wat website onderhoud, vertaalwerk, heb echt geen zin meer en val half in slaap. Vriendje moest er vannacht om 4 uur uit en daar ben ik wakker van geworden, heerlijk.... :O :O

Lijstje vandaag;

O; griekse yoghurt met weetabix, honing, noten en banaan
L; meergranenbrood met pindakaas en hagelslag
T; stukje Almondy amandelgebak
A; B&F Low Calorie pancakes met een prutje van chorizo, tomaat, kaas, spinazie en champignons

Ik zal blij zijn als al het overgebleven verjaardagsvoer op is...

Gisteren trouwens de B&F Smart Protein shake uitgetest. Deze smaak was het in ieder geval niet voor mij (banaan toffee), veeeeeeeeeeel te zoet :') Maar vulde aardig. Ik hou het toch bij de LC shakes denk ik, dat is voor mijn gevoel toch meer "eten" dan de SP shake.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 18:38

Sterkte Kelly :(

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 18:54

Sterkte Kelly, das niet leuk.. :n

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 19:15

Heel veel sterkte Kelly.

Mijn dag is toch anders gelopen dan ik dacht. Voelde me vanmiddag toen ik naar stal reed echt helemaal down. Wilde in bed liggen. Ben toch gegaan en rijden ging voor geen meter. Volgende keer ga ik niet als ik me weer zo voel, of alleen even poetsen of zo. Daarna twee saucijzenbroodjes naar binnen gewerkt en vanavond pizza. Zou eigenlijk lasagne maken voor valentijnsdag, maar ik heb er totaal geen energie voor. Dus valentijnsdag verplaatst naar vrijdag, haha!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 21:21

Ahh Kelly, sterkte :(:)

Maanlicht :(:)

Ik heb vanmiddag mn longfunctietest gehad, nou, aan mn longen mankeert helemaal niets :roll: waar die kortademigheid dan vandaan komt is dus nog een raadsel. Ze ging in ieder geval nog met mn huisarts overleggen om toch tijdelijk medicijnen op te starten, want ze hoorde en zag wel hoeveel last ik heb. En dan maar weer verder kijken ofzo... word er gek van!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 21:40

Laura82 schreef:
Ik heb vanmiddag mn longfunctietest gehad, nou, aan mn longen mankeert helemaal niets :roll: waar die kortademigheid dan vandaan komt is dus nog een raadsel. Ze ging in ieder geval nog met mn huisarts overleggen om toch tijdelijk medicijnen op te starten, want ze hoorde en zag wel hoeveel last ik heb. En dan maar weer verder kijken ofzo... word er gek van!

Maar die chronische bronchitis was dus geen sprake van? Dat is wel heel gunstig dan! Hopelijk kunnen ze wel helpen nog.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 22:06

Klopt, waarschijnlijk kwamen de klachten van toen door het roken en vaak acute bronchitis achter elkaar.
Aan de ene kant ben ik natuurlijk heel blij, aan de andere kant baal ik een beetje dat er nu nog niets duidelijk is. Beetje dubbel dus...

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 09:19

Dankjulliewel allemaal lieve meiden <3
Het valt me zwaarder dan ik gedacht had, maar het komt wel weer goed!

Sharon jouw lunch ziet er echt mega mega lekker uit!! Ben dol op gerookte kip haha. Misschien ga ik voor de lunch iets soortgelijks maken

Vervelend Laura dat je nu alsnog niet weet wat het is. Is het niet misschien je hart of een hoge bloeddruk?

Vervelend maanlicht :(:) ik ga meestal ook niet rijden als ik me rot voel, vaak wil het toch niet dan.. Zeker niet omdat ik een merrie heb die lekker spiegelt.

Ik ga vandaag weer proberen een net lijstje te maken.. Ben een enorme emotie eter, dus jullie kunnen wel raden dat mijn lijstjes niet zo gezond waren. Ga hem nu maar eens samenstellen in mfp :)

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 09:59

@B_K: de meeste SP zijn ook erg zoet. Daarom hou ik het bij de stracciatella en cappuccino. Iemand gaf aan via de recensies dat die niet zo heftig waren en dat klopte :Y)

Wat trouwens een aanrader (of afrader :Y) ) is, als je toch bij B&F besteld is hun Sugar free chocolade. Wat is die lekker zeg! Ik eet er veel te veel van. |o

@kelly: ahh sterkte!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 10:01

Kelly, thnx voor de tips, hart had ik nog niet echt aan gedacht, ga dat balletje eens opgooien bij de huisarts.

Ik ben mn tasje met eten vergeten vandaag :roll: Dus ik moet met de lunch ff naar het bedrijfsrestaurant, en ook even kijken of ik daar wat fruit ofzo kan scoren voor tussendoor.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 10:42

Sterkte Kelly :(:)

Maanlicht: wat balen.. :(:) Vrijdag dus Valentijnsdag! Lekker van genieten

Laura: Wat vervelend dat dat het niet is. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid. Het is zo vervelend om in onzekerheid te zitten!
Ik ben ook mn tasje met eten vergeten :') Had gelukkig nog een mineola op mijn bureau liggen, dus die moet er zo aan geloven. Strakjes in de lunchpauze even naar de supermarkt lopen.

O: scrambled eggs (3 eitjes) en koffie
T: cappuccino + mineola
L: quiche tomaat mozzarella + soep
T: kwark met banaan
T: handje noten
A: rijst met zalm en peultjes
T: eiwitshake na het sporten

B: 23 km fietsen (retour werk, retour stal), 30 min wandelen met pony en 1,5 uur balletles.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 10:45

Zo even wat uitgebreider reageren nu :)

Wat kun je eigenlijk allemaal met een fitbit doen :o

Oehh je lunch zag er goed uit Sharon!

Gezond eten komt wel weer Kelly!
Eerst het verlies van je hondje maar verwerken..

Balen dat je nog niet weet waar de kortademigheid vandaan komt Laura..
Hopelijk is er snel meer duidelijk..

Ik heb echt overal spierpijn van pole en hoop fitness :')
Maar het was echt super leuk om te doen :D
Ging beter dan ik had verwacht :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 11:14

Kelly wat ontzettend poedersuiker! Heel veel sterkte!

Fijn dat de LC shakes lijken te bevallen BK!

Wat vervelend Maanlicht, rustig aan doen!

Wat poedersuiker dat er nog niet meer duidelijkheid is Kelly.. :(

Lekker lijstje Frummels!

Mooi dat de pole fitness leuk was Lieszje!

Hier gaat het een klein beetje beter dan gisteren gelukkig. Keel lijkt niet beter als ik in mn mond kijk, maar slikken gaat wel ietsjes makkelijker. Nog steeds pijnlijk, maar iets makkelijker dan gisteren. Vandaag weer lekker rustig aan, en volledig focussen op beter worden voor maandag.

Was trouwens maandagochtend weer even op de weegschaal gaan staan. Hij mag dan wel te weining aangeven, maar verschil laat ie natuurlijk wel zien! Was al anderhalve kilo kwijt in 3 weken zonder er echt wat voor te doen dus daar ben ik erg blij mee! :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 11:30

BK: net lijstje had je gisteren! Wat voor werk doe je eigenlijk? :)

Maanlicht: soms heb je van die dagen, even aan toegeven en de volgende dag weer oppakken! :j

Laura: dat is ook vreemd zeg! Hoop dat ze de volgende keer wel wat vinden, want dan kun je gericht bezig gaan met oplossen!

Kelly: was inderdaad echt super lekker, wel veel kcal, maar het was in te passen :) is het gelukt met je lijstje?

Laura: oeps kan gebeuren haha

Frummels: jij ook al! :P net lijstje verder hoor!

Liezsje: dankje, hij was echt lekker! Mooi dat het pole fitness leuk was! En spierpijn geeft altijd zo’n voldaan gevoel hè? :D

Sanne: gelukkig gaat het al wat beter, maandag is nog ver! :j ik duim dat het snel beter wordt! En woehoe voor die 1,5 kilo! *\o/*

Pffff er ligt hier dus sneeuw en ik heb geen zin om daar met de auto door te gaan voor de sportschool, dus dat wordt straks even crosstrainer! Wil minimaal 350 verbranden :j

Lijstje
O: cornflakes met melk
T: granenbiscuits
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: snack-a-jacks
A: gewokte bloemkool, aardappelpartjes en kipfilet met een zelfgemaakt sausje :z
B: crosstrainer

Calorieën: 1696 dus 2196 te verbranden, let’s go! Fijne dag allemaal :)

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 12:45

Laura, ik ben benieuwd! Ik zou verder ook niet weten waar het vandaan kan komen.

Sharon, ja het is gelukt! Helaas waren de pitabroodjes die we nog hadden niet goed meer. Dus maak ik gewoon een tosti met gerookte kip, kaas en pesto.

Fijn dat je je ietsje beter voelt Sanne! En goed dat je afgevallen bent zonder er bijzonder op te letten :D

Mijn lijstje voor vandaag:
O: Havermout pap met een banan
T: klein ontbijtkoek reepje, 1 paasei
L: 2 boterhammen met kipfilet/kaas/pesto, 2 met filet american
T: 2 crackers met vlokken
D: Pasta met kipfilet, groente mix en philadelphia (moet even improviseren met wat er nog ligt :') ) en een bakje optimel Griekse stijl kers.
T: Fruit, even kijken wat er op het werk nog in de fruitmand ligt :)

En nu proberen met m'n tengels van de paaseitjes af te blijven :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 12:49

Dat klinkt ook lekker zeg! :)
Haha die paaseitjes zijn ook echt funest gewoon, ik mag in de avond, als ik nog calorieën over heb :D

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:05

Ze hebben bij de jumbo met crème brulee vulling :=

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:08

Oh nee! Dat had je niet moeten zeggen :')
Gelukkig ga ik maandag pas boodschappen doen, misschien ben ik het dan weer vergeten :P

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:09

Ik ga niet naar de jumbo, ik ga niet naar de jumbo, ik ga niet naar de jumbo...

jaimy10

ik vind die Tony eitjes zoooo lekker :D

Travellust

Frum lekker sportief ben jij zeg! Bikkel met dit weer ook!

Lieszje vaker aan pole fitness doen of was het eenmalig?

Fijn dat je je alweer wat beter voelt Sanne! Hopelijk ben je na het weekend helemaal opgeknapt :)

Sneeuw Sharon? Waar :P Hier is het droog, heel fijn.
Merk je al verschil dat je zoveel kcal er boven zit dan dat je eet?

Ik zit er ook boven, ver zelfs maar merk nog weinig verschil. Nu kan ik ook niet op de weegschaal gaan staan maar zo op het eerste gezicht ben ik bang dat de meting over 2 weken tegen zal vallen :')

Lekker lijstje Kelly! Enne gewoon geen snoepgoed kopen :P

Hier geen lijstje eet standaard het zelfde, vanavond wel +/- 3 uur sporten op het programma staan, ik ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:10

Laura82 schreef:
Ik ga niet naar de jumbo, ik ga niet naar de jumbo, ik ga niet naar de jumbo...

:') :')