Ik wil graag naar Le Sting gaan in Utrecht, maar ik zie net dat er geen tijden meer zijn met online afspraak maken. Dus ga wel even langs voor de zekerheid (je hoeft niet perse een afspraak te maken), maar zou wel balen zijn als ik net de moed heb verzameld en dat er dan geen plek is
jahoorisgoed
Geplaatst: 11-01-19 19:41
Een vriendinnetje van mij had ook een tepelpiercing, het zetten viel haar flink tegen maar daarna heeft ze er eigenlijk geen last meer van gehad. Ze heeft hem er na een half jaar uit gehaald omdat ze constant bang was om te blijven hangen of dat iemand er tegenaan zou stoten. Onder de douche, tijdens het omkleden, tijdens de seks, als ze uit ging, etc. Ze kon zich er maar niet overheen zetten, al was ze alsnog blij dat ze hem wel had laten zetten aangezien ze het al jaren graag wilde. Ik zat ook altijd te denken aan een tepelpiercing, tot ik bij haar de naald door de tepel zag gaan
Mijn daith is ook nog steeds zo makkelijk M’n zusje gaat binnenkort haar eerste piercings laten zetten (tweede gaatjes en helix), dan ga ik mee voor een industrial. Hopelijk spaart ze snel genoeg geld bij elkaar, ik heb beloofd om mee te gaan maar ze is niet zo goed in geld sparen, maar het kriebelt alweer zo erg om een nieuwe piercing te laten zetten
hallo! ik zit er al een hele tijd over na te denken om een navelpiercing te nemen. Ik heb nog nooit iets gepiercet, heb wel drie oorbelgaatjes maar deze zijn geschoten. nou had ik een paar vragen en hoopte hier misschien mensen te vinden die ervaring hebben met een navelpiercing doet piercen meer pijn dan schieten? is de navelpiercing een pijnlijke piercing? hebben jullie er veel last van gehad in de eerste weken? Hoelang duurde het voordat je nergens meer last van had? en zijn er misschien piercers in de omgeving Leeuwarden (Friesland) die jullie aanraden? en hebben jullie gewoon tips in het algemeen?
Pepperrr
Geplaatst: 12-01-19 18:12
Oorbelgaatjes en een navelpiercing is natuurlijk niet te vergelijken omdat elke plek op je lichaam den andere gevoeligheid heeft verder heb ik geen tips of iets want heb zelf geen navelpiercing.
Ik heb er een gehad van mn 13e t/m 21ste, het zetten vond ik niet echt super pijnlijk, is zo gepiept maar heel ander gevoel als gaatjes schieten. Qua genezen heeft ie bij mij lang lopen emmeren maar kwam met zeezoutbadjes wel weer goed.
Mijn navelpiercing op m'n 14e laten zetten. Vond t niet pijnlijk en ook 't genezen viel bij mij reuze mee! M'n zus daarintegen ging de eerste avond onder de douche bijna van d'r stokje. Dus ja iedereen ervaart 't anders...
kaatje888
Geplaatst: 12-01-19 21:57
Ik heb mijn navelpiercing nu 5jaar. Vond het zetten zelf niet echt pijn doen. Het voelt wel heel anders dan schieten, maar pijn kan ik het niet echt noemen. Bij mij was mijn navelpiercing totaal niet moeilijk en best snel genezen. Wel heb ik de volle 9maanden gewacht met wisselen voor de zekerheid. In het begin gebruikte ik unicura zeep en zeezout, maar daar ging mijn piercing juist wat door irriteren. Dus toen gebruikte ik het niet meer en genas de piercing veel sneller.
Ben trouwens wel van plan om hem opnieuw te zetten, omdat het velletje wat kleiner is geworden. Puur doordat ik veel was aangekomen en daarna weer ging afvallen, daardoor is het velletje gaan uitrekken. Maar last heb ik er nooit van gehad.
Als je hem graag wilt, gewoon doen! Het gevoel is maar heel kort en daarna heb je een mooie piercing.
Ik had afgelopen maandag mij daith piercing verwisseld naar een ander ringetje in chirurgisch staal, maar ik kreeg in de loop van de week steeds meer last ervan, geen ontsteking ofzo maar wel super gevoelig. Ik heb in mijn forward helix ook gewoon chirurgisch staal, dat gaat prima. Zou het kunnen dat die daith er niet tegen kan terwijl de forward dat wel kan of is dat raar en is het iets anders?
Ruim een half jaar, had er al een aantal maanden geen last meer van. Piercer gaf ook groen licht. Heb nu 1,5 dag mijn titanium ring weer in en hij is al weer wat rustiger en minder pijnlijk.
Wat gek! vriendinnetje van mij dacht ook dat ze niet tegen chirurgisch staal kon dus met kopen van nieuwe piercing advies gevraagd en die gaf aan dat de kans dat je niet tegen chirurgisch staal kan in haar ogen best klein is. En zeker als jij een andere piercing hebt met hetzelfde materiaal maar zonder reactie.
Dan toch maar titanium inhouden en eventueel op zoek naar een piercing zonder nikkel?
Vind het zelf ook heel raar hoor, snap er niks van, piercer ook niet Daarom vroeg ik me af of er hier misschien nog meer mensen zoiets hebben gehad. Heb eenzelfde verhaal met mijn derde gaatje aan de rechterkant gehad, met chirurgisch staal zwellen en pijnlijk zijn, zilver erin en hop geen probleem meer. Ik ga nu inderdaad maar kijken voor titanium dingen en ooit misschien weer chirurgisch staal proberen, want hij is wel heel leuk haha
Lous
Geplaatst: 13-01-19 18:36
Het kan echt per piercingplek verschillen. Zo raar is dat niet
Navelpiercing liet ik zetten op mijn 14e en da's 15 jaar geleden nu, dus zo heel fris zit het niet meer in het geheugen... ik herinner mij dat de prik op zich wel meeviel en de genezing is vlot en zonder complicaties verlopen. Maar ja, iedereen ervaart zo'n dingen anders, en elk lichaam is anders...
heel erg bedankt voor alle reacties, ik ga hem waarschijnlijk volgende week zetten. Heeft iemand goede ervaringen bij een piercer in Friesland? Ik heb met oorbellen ervaren dat ik last heb van bijna alle metalen behalve chirurgisch staal en titanium, het liefst heb ik toch wel titanium. Vriendin van me heeft nare ervaring gehad doordat het sieraad helemaal niet van het materiaal was wat ze beweerden, ik hoop dus dat jullie me een goede betrouwbare piercer in Friesland kunnen aanraden?
Shops zijn verplicht om met titanium te piercen. Helaas word dit dus niet altijd gedaan.
xjanabananax
Geplaatst: 14-01-19 22:15
Nou aangezien mijn daith weer bijna helemaal normaal doet, ga ik toch maar alleen titanium daar in doen. Nu heb ik vooral sites waar ik veel keus heb in chirurgisch staal en niet zo in titanium, dus zou ik best graag wat aanbevelingen ontvangen
Ben ik weer haha met nog een vraagje! Ik laat waarschijnlijk volgende week een navelpiercing zetten, maar heb je ook een beetje keus qua met welk sieraad word gepiercet? Of zal dit gewoon een standaard zijn? ik bedoel meer of je wat te zeggen hebt qua grote van de bolletjes, en of er bij het eerste sieraad bijvoorbeeld ook al wel een leuk steentje oid op kan, aangezien ik er toch een jaar mee rondloop!
De maat van de balletjes is zo’n beetje overal hetzelfde 6 mm en 5 mm of 8mm en 5 mm (verschilt per piercer) De keuze van een steentje is er zeker. Verschilt ook per piercer. De meeste hebben wel die keuze. Alleen sommige vragen wel meer voor een piercing met steentje.