secricible schreef:Dat zit bij die 600-900kcal in...
Haha nee hoor dan eet ik meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Meliaforever, leuke boeken. Paleomvind ik erg interessant, kan me niet in alles vinden maar voornamelijk het nastreven van een gezonde onbewerkte voeding die arm is aan khd en dan voornamelijk trage khd bevat is een goed voedingspatroon m.i. Ben benieuwd wat je er van vindt!
secricible schreef:Haha, als hongergevoel weer verdwijnt zoals van de week kan dat nog wel eens serieus een optie worden amanda. Zomdag heb ik op nuchtere maag nog krachttraining gedaan en ging pas om 14.00 wat eten. Lang leven keto!
Maar moet overdag gewoon werken morgen (weliswaar thuis) en denk dat ik donderdag naar het maasstrandje ga om mijn zwemkunsten wat op te voeren. Zaterdag een crossfitwedstrijd en op de lijst stond zwemkleding meenemendus of ze houden ons voor de gek en hebben bakken water om af te koelen. Of ik ga afzien
dus heb wel wat dingen bedacht om me bezig te houden. Maar heb gewoon een hekel aan alleen opmde bank en al helemaal aan alleen slapen.
secricible schreef:Ik was vandaag voor het eerst sinds forever onder de 70, yay!
Plan:
O: koffie met slagroom
T: griekse yoghurt met noten
L: eieren met kaas en spinazie
A: courgetti met rivierkreeften en garnalen
Post-workout: kwark met whey, cacao en slagroom