[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:27

Tinkerloos schreef:
Alles goed gegaan Linda?

Jazeker, ik zal straks even proberen een foto te plaatsen, zit nu in het plastic!
hij stond er binnen 15 minuten op, ben er zo blij mee!

Jouw sleeve is trouwens ook onwijs gaaf!

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:28

Wat heerlijk een schoonmoeder die thuis tatoeëerd, samen ideetjes uitwerken en uren kijken naar hoe ze tatoeëerd :+

19LindA83

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 18:38

Afbeelding

Nog wel ingepakte foto! Ben er zo blij mee, echt super strak gezet ( niet te zien door het folie)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 18:46

Ziet er goed uit voor zover ik kan zien! Wat is het eigenlijk?

Zijn er trouwens nog meer mensen die de schetsweek gaan volgen bij The Ink Society?

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 18:55

het zijn vier poppetjes aan elkaar verbonden, staat voor mijn gezin!
Gezet bij artcastle in Zeist trouwens.

Vind alleen altijd het folie verhaal zo wisselend... de ene shop zegt na twee uur eraf en niks meer erop (behalve zalf) en de ander weer langer folie en om de 6 uur wisselen...
Waar zou dat verschil hem toch in zitten? Lees het hier zo vaak....

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 19:07

Hoi, ik kom even binnen wandelen. Ik wil jullie om je mening vragen: vorig jaar heb ik een tattoo laten zetten van mijn (overleden) papegaai. Nu vraag ik me af of jullie hem (teveel) vervaagd vinden:

Grrrrr krijg de foto's niet geüpload. Probeer straks nog wel even.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 19:14

Ik weet het niet van de folie. Misschien heeft het ook te maken met het weer? Warmte = meer zweten oid?

Hier zijn eindelijk mijn data vastgezet! Volgend jaar februari de eerste sessie. Spannendd :):)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 19:15

Net na het zetten:
Afbeelding

Nu (waardeloze foto, maar geeft wel een idee):
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 19:51

Hmm, hij lijkt wel aardig wat lichter ja. Kan je niet eens langs bij de shop om wat advies te vragen? Misschien dat ze hem (eventueel gratis) nog wat in kunnen kleuren. De lijnen zien er niet erg vervaagd uit dus dat scheelt wel

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 20:08

Het kleur verschil kan je zo niet zien, je arm is ook een heel andere kleur op de foto's

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 20:23

Emma, oh daar had ik nog niet eens over nagedacht! Kan natuurlijk langsgaan idd!

Gillbo, het is mijn enkel hihi. Zal eens vragen of mijn man een foto wil maken. :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 20:25

Vind 't best lastig te beoordelen, al lijkt idd wel dat de donkere delen een stuk lichter zijn geworden (onder het oog, naast het oog, veren). Misschien idd eens langsgaan bij je tatoeëerder :)

Ik ben he-le-maal verliefd op deze bloemen..deze stijl. Vind 't ZO mooi! <3 <3 Leuk om zelf een 'boeket' samen te stellen.
Afbeelding
Wie weet misschien nog wat meer tattoeerders in NL die zich wel in dit stijltje kunnen vinden? Ben zelf fan van de stijl van Alex - The Ink Society, denk dat Black bear hier ook zeker mee uit de voeten kan :D Maaar, wellicht nog meerdere?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 21:03

Hebben jullie het bericht op Shennaki haar fb gelezen? Arme meid.. -O-

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 22:02

Wie heeft er tattoo's op haar binnenkant van bovenarm? ik heb ongeveer een idee wat ik wil. Maar kan niet echt keuze maken over een plek. Misschien dat jullie ''ervaren" tattoo mensen een idee of tips hebben waar deze 3 opties een leuke of mooie plek zouden kunnen zijn.

http://tattoomaestro.com/wp-content/uploads/2014/06/roaring-lioness-tattoo.jpg

of het teken van sterrenbeeld leeuw of tekst: heart of a lion

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 22:03

Ik heb een tattoo op de binnenkant van mijn bovenarm :) Hem laten zetten was vrij pijnlijk (vooral het kleuren), maar ik vind de plek echt ideaal!

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 22:12

Heb je een foto? en waarom ideaal :D :o welke van 3 die zouden in mijn geval kunnen? ik zit toch echt aan de leeuwin kop te denken. hoe groot weet ik nog niet. vind het zo moeilijk. Wil morgen wel even langs de shop of hun nog ideeën hebben

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 22:20

Welke van de 3 moet je zelf bepalen, is maar net wat je meer ligt. Je kan het ook alledrie doen natuurlijk :)) En ik vind het een ideale plek omdat hij heel makkelijk te bedekken is, zelfs als ie niet bedekt is valt hij niet per se heel erg op. Daarnaast was het met insmeren makkelijk omdat ik hem kon zien en dat is ook leuk als ie eenmaal genezen en mooi is, want ik kan hem zelf zien.

Foto is op de kop, sorry, maar heb hem uit eerder uit dit topic gehaald :P

Afbeelding

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 22:32

Klopt! hij is idd makkelijk te bedekken daarom is dat ook mijn eerste keuze denk ik. Maar of een leeuwen kop daar mooi kan staan weet ik dus niet. Ik blijf maar twijfelen. En idd wil ik hem zelf ook kunnen zien. Zat ook nog aan mijn schouder te denken, zo dat ik hem nog kan zien als ik opzij kijk.

Ik werk in de paarden dus ik denk dat dit idd ook wel een veilige optie is qua dagelijks hooi in mn armen heb. Daar moet ik ook nog aan denken.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 22:36

Ik denk dat het best mooi kan staan hoor, Wat je ook kan doen is het uitprinten of je telefoon tegen je arm houden en dan kijken of je het wat vindt, heb ik ook met die van mij gedaan.

Wat betreft het werken met de paarden; als je het goed bedekt houdt maakt de plek niet echt uit. Ik heb het weekend na het laten zetten van mijn tattoo een wedstrijd gehad (niet aan te raden, want alles deed pijn :+ ), maar hij was de hele tijd bedekt met kleding en tijdens het rijden zelf had ik er wat folie overheen gedaan. En daar is hij niet minder van geworden :)

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 22:40

Thanks voor je reacties :) Goede tip trouwens. Ik heb al geprobeerd wat te tekenen op mijn arm maar zonder succes :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 00:16

__Sannne schreef:
Hebben jullie het bericht op Shennaki haar fb gelezen? Arme meid.. -O-

Ja ik zag het! Heel sneu inderdaad :( Hoop dat ze eroverheen komt, dit moet echt verschrikkelijk voor haar zijn. Wou eigenlijk in november een tattoo door haar laten zetten, maar vraag me af of dat nog gaat lukken...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 00:19

laughterline schreef:
Vind 't best lastig te beoordelen, al lijkt idd wel dat de donkere delen een stuk lichter zijn geworden (onder het oog, naast het oog, veren). Misschien idd eens langsgaan bij je tatoeëerder :)

Ik ben he-le-maal verliefd op deze bloemen..deze stijl. Vind 't ZO mooi! <3 <3 Leuk om zelf een 'boeket' samen te stellen.
[ [url=m/jACsi3.png]Afbeelding[/url] ]
Wie weet misschien nog wat meer tattoeerders in NL die zich wel in dit stijltje kunnen vinden? Ben zelf fan van de stijl van Alex - The Ink Society, denk dat Black bear hier ook zeker mee uit de voeten kan :D Maaar, wellicht nog meerdere?

Roald vd Broek bij Salon Serpent :) Ik heb er ook één van hem met zo'n bloemen: http://i68.tinypic.com/5kpmyw.jpg

https://www.instagram.com/roaldvdbroektattoo/?hl=en
http://www.salonserpent.com/roald.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 01:12

Ik heb ook binnenkant bovenarm :) Vond de plek idd pijnlijk maar verder wel prettig, handig met insmeren en vind het mooi staan.

xemmafalcon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 10:21

Danique_G schreef:
Ja ik vind het wat tegenvallen. Maar je wil in omgeving Amersfoort blijven dus?

Nee, kan ook in de buurt van Amersfoort zijn. Maar aangezien ik nog geen eigen vervoer heb ben ik afhankelijk van degene die rijdt :)

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 11:04

Hallo,na hier al heeeel lang mee te lezen,kom ik me nu melden.
ik loop al jaren met het idee om een tattoo te laten zetten van lelietjes van dales(lievelingsbloem van mijn moeder die overleden is toen ik 13 was).
Omdat mijn ex er tegen was is het er nooit van gekomen.
nu is 13 maart mijn vader overleden en kreeg ik het idee om de lelietjes van dalen te combineren met een borrelglaasje(waar mijn vader was,was zijn borrelglaasje)

Nou zag ik hier in de lijst op pagina 1 body en piercing in veenendaal staan.
zijn er mensen hier die daar ervaring mee hebben?

Ook wordt mij hier in de buurt tattoo Ben aangeraden,iemand daar ervaring mee?