Dank allemaal. Ik heb een collega die ook positief getest is, ik had toevallig met haar zitten werken (wel op afstand maar toch), vermoed dat ik het van mijn collega heb opgepikt. Ik heb afgelopen week ook gewoon gewerkt, dus hoop dat ik het niet verder heb verspreid.
pien_2010
Geplaatst: 05-12-20 16:19
Goof beterschap, hopelijk valt het mee.
Mooie foto's weer. Welkom Dilan!
Sherivey
Geplaatst: 05-12-20 17:15
lizard schreef:
Eindje gewandeld in Beerze. Lekker met een zonnetje erbij. [ [url=m/Xdrvcb.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/koUBQw.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/xVJouM.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/4h6UT1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij waren net op tijd voor de regen nog een rondje gaan lopen in het bos. Niet al te groot maar wel lekker eruit geweest.
Goof hoe is het met je?
gaucho
Geplaatst: 06-12-20 16:26
Ziet er heerlijk uit op het strand vandaag hier geen zon gezien dus heb het voor wat betreft buiten zijn even bij het paard gehouden.
Goof
Geplaatst: 06-12-20 18:27
Mandyy schreef:
Goof hoe is het met je?
Ben best wel beroerd. Het koortsige is weg, maar ik ben erg verkouden. Mijn hoofd zit dicht, ik heb barstende koppijn en ben duizelig. Ik ben inmiddels ook mijn smaak aan het verliezen Ben supermoe ook, heb erg veel geslapen afgelopen dagen. Gisteren was ik na een kop thee sochtends terug naar bed gegaan en werd ik pas kwart over 12 weer wakker Kennelijk heb ik het nodig. Dank voor het vragen
Danseresje, die laatste foto heeft een erg mooie lucht ja!
Wat naar dat het zo uitpakt! Rustig aan hoor. Goed bijkomen.
pien_2010
Geplaatst: 06-12-20 20:20
Mooi hoor danseresje en Lizard!!
Met vriendinnen weer lang gewandeld . Zo mooi....
noordje
Geplaatst: 06-12-20 22:28
Mooie foto's weer
Beterschap Goof!
Afgelopen dagen niet veel gewandeld. Vorige week was het prachtig weer, dus toen hebben we een mooi rondje gedaan. Daarna heeft het weer gesneeuwd en hebbben we ronde gedaan in een nieuw gebied. Altijd spannend want niet alle paden staan op de kaart. En dan zie je ineens de restanten van een huis (?) in the middle of nowhere. Gisteren een rondje in de buurt gemaakt.