Ik heb zaterdag m'n work out overgeslagen en gister dus banish fat boost metabolism gedaan en daarna de 30 day shred level 1. 30 day shred was ineens een eitje
Dobby91
Geplaatst: 20-05-14 15:10
Ik meld me ook graag, heb net dag 6 level 1 gedaan. Nu nog volhouden tm dag 30!
MissBonny
Geplaatst: 21-05-14 10:37
Squawk schreef:
Ik heb zaterdag m'n work out overgeslagen en gister dus banish fat boost metabolism gedaan en daarna de 30 day shred level 1. 30 day shred was ineens een eitje
Wow bikkel!
MissBonny
Geplaatst: 21-05-14 10:37
Squawk schreef:
Haha als we toch maar eens konden bepalen waar we af zouden vallen he?!
Ik heb ook al een x aantal dagen overgeslagen, omdat ik een weekendje weg was. Maarrr daarvoor heb ik wel twee dagen hardgelopen op de Veluwe, was wel erg mooi!
Ik meld me ook Ben sinds maandag begonnen aan de 30 day shred en vind het behoorlijk zwaar. Nu is het natuurlijk ook zo dat ik a-sportief ben en sport gewoon niet zo boeiend vind. Maar ik wil graag normaal een trap kunnen oplopen en gewoon wat fitter worden, iets meer conditie krijgen en he als de kilo's er ook nog afgaan dan is dat mooi meegenomen
kiimberley
Geplaatst: 22-05-14 18:10
Ik ben ook begonnen met de 30 day schred, morgen dag 3! Merk nu wel hoe houterig ik ben, spierpijn! Zit alleen nog wel een beetje met mijn voeding. Lees in het topic vaak dat mensen zich houden aan een bepaald aantal calorieën maar hoe weet ik wat bij mij past? Wil graag ook wat afvallen dus niet meer binnenkrijgen dan nodig is.
Zo! Level 3 gestart na maar 4/5 keer lvl 2. Level 2 is zo vervelend dat motivatie ver te zoeken werd. Was wel buffelen, veel te verbeteren, maarja de laatste weken ook alleen maar in het weekend gesport (doordeweeks vLt t niet mee)
In ieder geval weer blij dat ik het weer leuk vind.
Ik ben nu 'klaar' met het shred programma! Ben toch wel erg tevreden met het resultaat. Ik heb mezelf niet kunnen meten (heb geen meetlint), maar heb echt het idee dat ik overal strakker/gespierder ben geworden. Mijn gewicht daarentegen... ik ben zwaarder dan ooit! Ik ben nu 2,5 kg zwaarder dan toen ik begon.
Nu begin ik met de ripped, heb er zin in! Ik ga me echt voornemen om meer op mijn eten te letten weer.. Soms gaat het een paar dagen goed maar dan is het weer weekend en voor ik het weet zit ik weer ruim over de 3000 kcal heen op een dag...
@ F_Orumster, ik vond level 3 ook veel leuker dan 2! Voor mijn gevoel ben ik zo door level 3 heen gevlogen terwijl ik bij 2 echt een beetje 'bleef hangen'.
Alsof je in 1 sprong het touw tweemaal rondslaat. Hoger springen/langer in de lucht en de handen twee keer bewegen zoals je zou doen om het touw tweemaal rond te slaan.
Forumster ik ben zojuist ook beginnen met level 3, ik zat echt van huh??? Nu al klaar Hij ging zo snel! Alleen doe ik dat op de gewichtjes leunen niet meer, gewichtje klapte om en ik maakte zo een faceplant! Auwwww!
Dormy jammer dat je niet hebt kunnen meten, merk je wel verschil bij je kleding?
Squawk jij gaat lekker! Keep up the good work!
Ik shred lekker door, nog 9 dagen, alleen ga ik over 7 dagen op vakantie, denk dat ik na mijn vakantie een ander prog kies. Dan heb ik op 2 dagen na de shred afgemaakt, ik heb level 2 wel iets langer gedaan 12 keer ongeveer, dus kom ik toch aan 30 dagen.
Dobby91
Geplaatst: 25-05-14 22:53
Ah, bedankt! Vind level 2 zwaarder, maar wel leuker dan 1.
@ Nant, qua kleding merk ik geen verschil. Misschien komt het ook doordat ik me niet aan een dieet kan houden.
Vanavond voor het eerst ripped gedaan, vond Jillian in dit filmpje heel anders dan bij de shreds! Net alsof ze de trein moest halen zo snel als ze praatte en ging haha.
Dormy, ik dacht anders zouden het nog spieren kunnen zijn. Probeer het boek 'het geheim van slanke mensen' eens, daarmee ben ik in combinatie met sporten 8kg mee afgevallen. Het is geen dieet, het maakt je alleen wel bewust van wat je in je mond stopt.
Is ripped een beetje zoals in het laatste stuk van 6w6p? Dat alles op dubbele snelheid moet? Ik wil deze na mijn vakantie starten.
ruth91
Geplaatst: 26-05-14 08:00
Hier ook even een week gezondigd wat betreft workouts doen, heb wel om de dag 5 km hardgelopen want heb woensdag de alkmaar city run ! Maar gister ging het zoooo slecht, ik had overal pijn, vooral in m'n buik dus kon gewoon niet rennen echt vreselijk! Van de workouts krijg ik wel energie dus toch maar proberen die ook weer te doen vandaag of morgen, maar ik moet half 7 de deur uit en kom half 7 thuis en dan eten en paardrijden en hardlopen dus geen idee wanneer?!
@dormy: mijn gewicht steeg ook toen ik aan het shredden. Daarom sta ik niet meer op de weegschaal en kijk ik in de spiegel of ik tevreden ben. Maar ook merk je het wel in het bewegen, dat alles niet meer blubbert. Succes met ripped, ik vond die erg tegenvallen na de shred. Ik doe nu 2x per week weer de shred en 3x per week 6w6p. Het is wat mij betreft onderhouden, maar ook nog ietsje strakker willen.. verder niet. Dat werkt prima op deze manier.
Had een topic geplaatst op MWS, over (korte)workout en werd op Shred gewezen. Afvallen/strakker worden zou erg meegenomen zijn naast meer spieren kweken(ik heb vooral snel last van mijn rug),en conditie.
Doen jullie dit allemaal vanaf de laptop, en dan op een matje?
Jolien87
Geplaatst: 26-05-14 12:38
Ik sluit mijn laptop aan op de televisie met een HDMI-kabel. Ik gebruik een yogamatje van de Action, maar die heeft zijn beste tijd inmiddels wel gehad.
Ik had m'n laptop gewoon op tafel staan, je hoeft in principe maar een paar keer goed te kijken hoe of wat en vervolgens weet je welke namen welke oefeningen hebben en hoef je enkel te luisteren.
Tegenwoordig heb ik mijn laptop op de bankjes in de gym staan, dus pak m beet 30 cm boven de grond. Dat is wel een fijne hoogte vind ik zelf, is erg overzichtelijk
Ik zet de laptop op de leuning van de bank en als ik op m'n knieën of rug iets moet dan pak ik er snel een kussen van de stoel bij haha, matje aanschaffen is er nog niet van gekomen maar geen overbodige luxe volgens mij dus staat op t lijstje! Ik gebruik flessen water als gewichtjes ook trouwens.