Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Piepiekuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:00

Zo nu eindelijk een meetlint gekocht :) Een oprolbare :) Heel de stad doorgezocht, zeeman had m niet, hema had m niet, xenos had hem niet enz enz. Dus uiteindelijk bij zo'n naaiwinkeltje binnengelopen. Daar hadden ze er dus genoeg :)

Heb vandaag ook uitgebreid geshopt. Heb ook een broek gekocht die nog net niet helemaal goed zit bij mijn buik, dus des te meer reden om lekker te shredden :)

Om 19.00 ga ik er weer keihard tegenaan :)
Zijn er nog anderen die nog moeten shredden vanavond?

Chanen

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:03

Ja, ik sta op het punt om te beginnen. Ga me van tevoren alleen toch even opmeten, ga vandaag mijn tweede keer shredden, dus kan nu nog de 'voor' maten nemen. Vind het alleen lastig waar ik nou mijn heupen en mijn billen moet opmeten. O:)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:05

Misschien eet ik ook wel te weinig dan... :o

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:09

Guinevere schreef:
Kimmej schreef:
En kaas door het avondeten.. ik meen me te herinneren dat gesmolten kaas nog slechter is? =x

Echt waar? ;(

Nee wees gerust is een fabeltje :P

Wat betreft eetlust, ik had in het begin ineens veel meer eetlust.
Maar dat kwam denk ik met name omdat ik ook gezonder ging eten,
maar wel dezelfde hoeveelheden nam waardoor ik veel minder kcal binnenkreeg.
Nu heb ik een redelijk stabiel eetpatroon, door het sporten en gezonde eten
heb ik ook helemaal geen zin meer in slechte dingen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:12

Annelinde schreef:
Zo nu eindelijk een meetlint gekocht :) Een oprolbare :) Heel de stad doorgezocht, zeeman had m niet, hema had m niet, xenos had hem niet enz enz. Dus uiteindelijk bij zo'n naaiwinkeltje binnengelopen. Daar hadden ze er dus genoeg :)

Heb vandaag ook uitgebreid geshopt. Heb ook een broek gekocht die nog net niet helemaal goed zit bij mijn buik, dus des te meer reden om lekker te shredden :)

Om 19.00 ga ik er weer keihard tegenaan :)
Zijn er nog anderen die nog moeten shredden vanavond?

Ik moet ook nog. Denk dat ik nu gelijk maar ga, even om kleden en *hup* er tegen aan. *\o/*

Piepiekuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:23

Wil ik net beginnen, zie ik dat onderaan mijn been, net waar ie overgaat naar mn voet, aan de voorkant, beide benen, helemaal dik zijn van het vocht..

Moet ik nu toch maar gaan shredden of gaat hier iets verkeerd?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:25

Bolivia, met migraine kun je ook echt niet shredden. :n Ken het helaas.
Is het al helemaal over?

Anouk, ben benieuwd of je morgen spierpijn hebt!

Britt90, ik merk dat als ik level 1 vaker doe het steeds beter gaat. :j

Splinterz, wat balen! Beterschap! :(:)

Karinvdm, kan niet merken dat ik meer eetlust heb.

Ben m'n eten aan het laten zakken en dan ga ik ook weer. :)

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:29

Goed, de foto's en maten van voor het shredden zijn gemaakt. Over 29 dagen (vandaag is dag 2) weer meten en foto's maken. Ik ben benieuwd!
Zo, en nu eerst shredden!

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:35

KarinvdM schreef:
Hebben jullie ook meer eetlust nu je aan het shredden bent?

Nee niet sinds ik aan het shredden ben, wel sinds ik studievrij heb voor tentamens -O-
Als ik stress heb ben ik echt één grote leegte vanbinnen ofzo en heb ik constant honger en dorst

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:43

Zoooo pfff ik vind level 3 pittig zeg! Wel leuk en voel nu wel weer ff de kick zeg maar en mijn spieren branden. Maar wat is het pittig!

Alles wel met nathalie mee gedaan, behalve de schuine push ups, dat lukt me niet op nathalie manier.

Oooh ik eet juist echt niks niks niks bij stress. Ging in mijn afstudeerperiode dan ook van 56 naar 53.5 in 2 weken. Is me daarna nooit meer gelukt zo laag haha!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:44

Jildau schreef:
Jaaaa ik ga me toch ook eindelijk maar melden. Dacht continu dat dit niks voor mij is en het toch niet vol ga houden maar ga een poging wagen. Heb zonet dag 1 gedaan! Het viel me nog best wel mee. Was zeker zwaar en mijn benen trillen nu als een gek maar ik kon het wel volhouden. Alleen ben bang dat ik de motivatie snel kwijt raak dus misschien helpt het als ik hier kom kletsen. :D

Jaaaa JIlll! Goed bezig!

Corien, hoeveel kcal houd jij nu aan? Ik heb deze week ook opgehoogd naar 1400.

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:45

Haha, dan zat het er waarschijnlijk ook binnen een week weer aan of niet?
Ik wel, ik eet als een malle en ik ben een lopende tijdbom, of iig tegenover mijn ouders dan, heb vaak wel medelijden met ze als ik in mn tentamenperiode zit, want ik ben dan zó verschrikkelijk prikkelbaar

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:45

Ik weet dat ik trots op mijzelf ben als k t heb gedaan. Voel me daarna ook goed, t kost maar een halfuurtje tijd... maar waarom lig ik dan nu nog lui op de bank? zal mijzelf omhoog slepen voor dag 29. Denk ik.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:48

Skip je trouwens bij 6 weeks6pack echt alle arm en beenspieren? Echt alleen buik dan of is dat toch niet zo?

Nou s1993, ik ben half oktober afgestudeerd en toen woog ik dus 53.5. Daarna naar afrika vertrokken en dus pas 3 maand later op weegschaal en toen woog ik bij terugkomst 55. Maar was door wel heel veel bewegen en dansen met mn lieve kiddo's :). Maarrrr ik was wel heul slank op mijn afstudeerparty :P!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:53

owwww ik moet ook, heb de hele dag zin er in en nu is het over moet ik mezelf erheen slepen haha en dit is pas dag 3:) had dagdienst vandaag en dat draai ik nooit merk dat ik gewoon moe ben, mare komt goed ik doe het echt zo :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:55

Ik heb level 3 net gedaan en ging eigenlijk best goed... alleen die in het midden waarbij je naar voren moet springen (je benen wisselen) in een lunge vond ik wel lastig (balans). Maar dat komt wel goed. De Anita-manier vind ik te makkelijk dus dat doe ik niet.

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:56

Kom op.allemaal! Nu even shredden dan kan je daarna weer blij zijn dat je het hebt gedaan :

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:00

Volgens mij zijn dat de Jumping Lunges Annash. Ik sta daar ook meer te wiebelen om mijn evenwicht te zoeken dan dat ik de oefening doe.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:02

Ja, die! Ik was even de benaming kwijt :') Ik kan ze wel, alleen niet zo snel als Nathalie. :+

Voor level 2 had ik mijn gewichtjes iets naar beneden bijgesteld (1,5) maar kon de armoefeningen van level 3 erg goed volhouden. Even afwachten hoe mijn lijf morgen voelt maar anders gaan ze snel weer naar 2!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:02

Loes, ik eet nu ongeveer 1500-1600-1700 kcal op een dag. Ik moet nog hoger dan dit, maar dat wil ik rustig opbouwen :j Afvallen hoeft wat mij betreft niet. Ik ben niets afgevallen, maar ik ben zoveel strakker nu. Dus ik richt me vooral op sporten.

Zo, dag 29 zit erop! Morgenochtend dag 30 en dan laat ik jullie het eindresultaat zien. Ik ben er zo blij mee *\o/*

Vanmiddag ook een hele leuke nieuwe sportbh gekocht :D

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:07

Waarom eten jullie zo weinig?
Die 1400 calorieën van Loesss is echt heel erg laag.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:07

Nice CCCC! Ik wil wel nog 2 kg kwijt, dus daar ga ik ff voor. Ben wel wat kleiner dan jij ook.

Annash, ja pffff die vond ik ook moeilijk :).

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:08

KarinvdM schreef:

Moet je imo ook relateren aan beweging per dag en lengte. Heb het berekend aan de hand van mijn BMR en dan max 500 kcal eraf om af te vallen. Dan zou ik maar komen aan 1200 :).

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:09

KarinvdM schreef:

Ik heb jaren geleden een eetstoornis ontwikkeld en sindsdien heb ik constant niet meer gegeten dan 1100-1200 kcal. Nu wil gewoon helemaal gezond gaan leven en ga ik dit langzaam maar zeker ophogen tot 2000-2300 kcal. Toch vind ik het wel lastig hoor, maar ik ben al op de goede weg denk ik!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:24

Ja, dan ben je op de goede weg CCCCC.

En ja, je moet dat ook relativeren aan beweging en lengte. Maar 1400 calorieën vind ik erg laag, dat is meer een hoeveelheid voor kinderen.
Met dit soort hoeveelheden ben ik bang dan mensen doorslaan de verkeerde kant op...