Heb vandaag ook uitgebreid geshopt. Heb ook een broek gekocht die nog net niet helemaal goed zit bij mijn buik, dus des te meer reden om lekker te shredden

Om 19.00 ga ik er weer keihard tegenaan

Zijn er nog anderen die nog moeten shredden vanavond?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Guinevere schreef:Kimmej schreef:En kaas door het avondeten.. ik meen me te herinneren dat gesmolten kaas nog slechter is? =x
Echt waar?
Annelinde schreef:Zo nu eindelijk een meetlint gekochtEen oprolbare
Heel de stad doorgezocht, zeeman had m niet, hema had m niet, xenos had hem niet enz enz. Dus uiteindelijk bij zo'n naaiwinkeltje binnengelopen. Daar hadden ze er dus genoeg
![]()
Heb vandaag ook uitgebreid geshopt. Heb ook een broek gekocht die nog net niet helemaal goed zit bij mijn buik, dus des te meer reden om lekker te shredden
Om 19.00 ga ik er weer keihard tegenaan![]()
Zijn er nog anderen die nog moeten shredden vanavond?
Jildau schreef:Jaaaa ik ga me toch ook eindelijk maar melden. Dacht continu dat dit niks voor mij is en het toch niet vol ga houden maar ga een poging wagen. Heb zonet dag 1 gedaan! Het viel me nog best wel mee. Was zeker zwaar en mijn benen trillen nu als een gek maar ik kon het wel volhouden. Alleen ben bang dat ik de motivatie snel kwijt raak dus misschien helpt het als ik hier kom kletsen.
KarinvdM schreef:Waarom eten jullie zo weinig?
Die 1400 calorieën van Loesss is echt heel erg laag.