Misschien lukt het je door te zetten als je af en toe kunt posten hoe het gaat. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
momenteel helaas 120 kilo
wil er 40 kilo afhebben dus een lange weg te gaan! Malima schreef:Welkom joda!
Ik ben erg slecht bezig laatste paar dagen.
Gelukkig zie ik het niet terug op de weegschaal maar afvallen doe ik ook niet.
Sporten heb ik even de puf niet voor. Ben een vaatdoek zo moe.
hannahaapje schreef:Wat is het stil.![]()
De citroenkwark was wel lekker.
Me vader word steeds geirriteerd als ik het over lijnen heb, ''je bent al dun blabla''.Dan til ik me shirt op om me blubber-buik te laten zien en dan vind die toch dat er wel wat af kan.
![]()
![]()
Hier worden ze ook een beetje gek van mijn gedieet
Ik heb het alleen nog maar over eten of sporten.

Ik eet zelf meestal brinta/havermout nu het koud buiten is. In de zomer meer yoghurt met bijvoorbeeld muesli. Ik vind zelf ook alleen 1 stuk fruit te weinig, misschien beter een cracker eten?

. Verder wandelen met hond enzo en gezond gegeten vandaag.
En de citroenkwark van optimel vond ik erg lekker. Jouw dag klinkt goed zeg.
Bah! Hopelijk ga ik dit morgen niet terug zien op de weegschaal, vanavond maar eens flinke buikspier oefeningen doen.
Ik irriteer me steeds meer aan m'n lichaam, dus er moet nu iets gebeuren! Over een maandje doe ik mee met een loop van 5 km (Heel misschien 10), dus zal ik het hardlopen nu ook weer fanatieker moeten oppakken. Daarbij rij ik nog steeds paard, nu nog zo'n 3 keer per week en fiets ik dan 10 KM retour. Ook zit ik sinds 2 weken op stage. Met de bus/trein een uur onderweg en dan moet ik altijd lang wachten... Dus bij mooi weer fiets ik; 15 KM enkele reis. M'n stage zit op een bedrijventerrein, dus ik moet mn tussendoortjes en lunch meenemen want anders heb ik geen eten. Opzich wel heel fijn, want dan kan ik ook geen geld uitgeven aan onverantwoorde dingen!