Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilangok schreef:JoyenBeau welkom
Gisteren heb ik een intake gehad met een nieuwe psych, ging opzich wel oké maar ik heb toch altijd na een intake dat ik het gevoel heb alsof ik het allemaal maar heb opgemaakt in mijn hoofd en er andere mensen zijn die hun hulp veel harder nodig hebben.
Maargoed, toch maar weer doen allemaal en volgende week donderdag hebben ze als het goed is overlegt met hun team en ook met mijn andere psychiaters en komen ze met een voorstel. Ik ben benieuwd want ik heb het gevoel alsof ik niet meer te redden ben.
ankem schreef:Riverr
Vergeet niet wat de hormonen van de zwangerschap met je doen! Dat heeft meer impact dan jezelf denkt. Ik veranderde na de geboorte in een soort knuffelgeval onder invloed van de vrijgekomen oxytocine. Ik knuffelde nooit, kon ik nietOok ging ik tijdens de zwangerschap in stemmingen wat op en neer.
Het is zoals het is. Vergelijk jezelf niet met anderen, je loopt je eigen route in jouw eigen proces.
Riverrr schreef:Pfff ik ben een beetje jaloers. Heb zo het gevoel dat ik blijf hangen en iedereen vooruit gaat.
ilangok schreef:Gisteren heb ik een intake gehad met een nieuwe psych, ging opzich wel oké maar ik heb toch altijd na een intake dat ik het gevoel heb alsof ik het allemaal maar heb opgemaakt in mijn hoofd en er andere mensen zijn die hun hulp veel harder nodig hebben.
Maargoed, toch maar weer doen allemaal en volgende week donderdag hebben ze als het goed is overlegt met hun team en ook met mijn andere psychiaters en komen ze met een voorstel. Ik ben benieuwd want ik heb het gevoel alsof ik niet meer te redden ben.
Duplo schreef:oeps had het nog even aangevuld.
Hij snapt dus we mijn dilemma maar hoe zouden wij ons voelen als iemand zegt tegen je dat ze niet zeker zijn of ze nog wel verder willen met je
Ik voelde me dan ook weer erg schuldig daarna dat ik het eigenlijk gewoon bij hem gedumpt had. Als f ik wilde dat hij de keuze voor mij zou maken