Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Glossi schreef:Suus, ja alle drogisterij foundations zijn sowieso te donker. Ik ben een tijdje terug bij alle foundations langs gegaanEn bij de Douglas en Ici kon ook niets vinden van mijn kleur. Ook allemaal te donker en als ze kwa lichtheid kunnen zijn ze te roze.
Vandaag NW13 en NW10 opgehad en goed bij daglicht bekeken. Ze zijn helaas toch nog te roze. Mijn huid is echt geel. Het zou nu opzich kunnen als ik een shawl draag. Maar mooi is het niet omdat mijn handen ook weer geel zijnDus NW10 met NC15 gemixt maar ook dan is het nog te roze. Ik moet idd echt de witte face en body foundation erbij gaan halen. Eerst maar weer centjes sparen want die zijn nu een beetje op
![]()
xNavatu, over dat Lorac palette heb ik heel veel goeie revieuws gelezen. Jammer dat ze die hier niet verkopen. Leuke aankopen weer![]()
Emmmaa_ als je bronzer oranje word heb je waarschijnlijk een bronzer met de verkeerde ondertoon. Of een hele goedkope. Goedkope bronzers vallen vaak ook oranje uit.
Deijs, leuke aankopen!!veel plezier ermee! Ben benieuwd hoe de MAC producten je gaan bevallen.
Deijs schreef:Ja die is mooi he?ik moest wel even aan de textuur wennen!
Emmaa_ schreef:Glossi schreef:
Klopt, ik heb er eentje van de Hema![]()
En heb je de Matchmaster van MAC wel eens geprobeerd? Die past zich namelijk aan aan de ondertoon van je huid. Ik kan ook geen drogisterij foundation hebben namelijk, maar deze zit echt heel mooi. Je hebt ook geen warme en koele tinten, gewoon alleen verschillende gradaties in licht/donker zeg maar
Die heb ik nog niet van dichtbij bekeken maar met de workshop zeiden ze dat alleen de face&body mijn kleur was (C1 geloof ik?) In Engeland ook nog een keer gevraagd maar ze zeiden dat alle kleuren te donker voor me zouden zijn. Dus matchmaster waarschijnlijk ook anders hadden ze me die wel aan geraden. Daarom kreeg ik NW13 en en NW10 mee om te proberen. Ik moet gewoon de witte face en body foundation aan schaffen zodra ik weer geld heb. Ben ik ook van die zoektocht af.Deijs schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie makeup stashis het leuk om een keer allemaal een foto te plaatsen van al je make-up producten en kwasten?