Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:45

Ja die is mooi he? :D ik moest wel even aan de textuur wennen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:59

Glossi schreef:
Suus, ja alle drogisterij foundations zijn sowieso te donker. Ik ben een tijdje terug bij alle foundations langs gegaan :o En bij de Douglas en Ici kon ook niets vinden van mijn kleur. Ook allemaal te donker en als ze kwa lichtheid kunnen zijn ze te roze.

Vandaag NW13 en NW10 opgehad en goed bij daglicht bekeken. Ze zijn helaas toch nog te roze. Mijn huid is echt geel. Het zou nu opzich kunnen als ik een shawl draag. Maar mooi is het niet omdat mijn handen ook weer geel zijn :+ Dus NW10 met NC15 gemixt maar ook dan is het nog te roze. Ik moet idd echt de witte face en body foundation erbij gaan halen. Eerst maar weer centjes sparen want die zijn nu een beetje op :P

xNavatu, over dat Lorac palette heb ik heel veel goeie revieuws gelezen. Jammer dat ze die hier niet verkopen. Leuke aankopen weer :j

Emmmaa_ als je bronzer oranje word heb je waarschijnlijk een bronzer met de verkeerde ondertoon. Of een hele goedkope. Goedkope bronzers vallen vaak ook oranje uit.

Deijs, leuke aankopen!! :D veel plezier ermee! Ben benieuwd hoe de MAC producten je gaan bevallen.

Klopt, ik heb er eentje van de Hema :=
En heb je de Matchmaster van MAC wel eens geprobeerd? Die past zich namelijk aan aan de ondertoon van je huid. Ik kan ook geen drogisterij foundation hebben namelijk, maar deze zit echt heel mooi. Je hebt ook geen warme en koele tinten, gewoon alleen verschillende gradaties in licht/donker zeg maar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:00

Deijs schreef:
Ja die is mooi he? :D ik moest wel even aan de textuur wennen!

Had ik ook heel erg met mijn eerste MAC lipstick haha. Dat was Ruby Woo, die is qua textuur vrij "droog" omdat hij echt mega mat is. Hij droogt niet uit, maar hij brengt gewoon vrij stroef aan als ik mijn lippen niet goed gescrubd heb en ingesmeerd heb met vaseline vantevoren

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:28

antiqued is echt prachtig! Ben benieuwd hoe de lipstick staat. Mooie kleur!

Ik ben gek op de lipstick van lipstickqueen. Geweldig merk! Ze hebben alleen maar rood helaas. Prijs is iets duurder dan Mac. Maar ik wil graag een donkerbruine erbij hebben. Dus denk dat ik dan toch richting Mac of Bobbi Brown moet gaan. :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:29

Deze is niet mega mat geloof ik, dit is van de Cremesheen lipstick, kan zijn dat ie vreemd aanvoelde doordat het een tester was. Heb mijn nieuwe nog niet geprobeerd :)

Ja Antiqued is mooi he? ik heb blauwe ogen dus die zullen er dan wel uitknallen samen met mijn zwart/donkerbruine haar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:33

Zwart/donkerbruin haar met lichte ogen knalt sowieso al, met zo'n mooi kleurtje erboven zal het al helemaal feest worden haha. Cremesheen is idd een stuk minder droog dan matte haha. Misschien dat hij wat raar aanbracht in de winkel omdat ze de testers schoonmaken met zo'n raar spulletje? Ik swatch in de winkel aaaaltijd alleen op mijn hand maar daar voelt het af en toe ook al wat raar

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:34

Ja klopt :P dat zal het dan wel geweest zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:35

Ik vind het iig een heel vet kleurtje! Ik hou wel van dat knallende, heb zelf een felroze van Sleek, kwalitatief echt niks vergeleken bij MAC, maar goed :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:37

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie makeup stash :D is het leuk om een keer allemaal een foto te plaatsen van al je make-up producten en kwasten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:39

Ik ga toevallig morgen verhuizen dus dan kan ik wel een foto maken!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:41

Leuk! ik ben benieuwd :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:25

Emmaa_ schreef:
Glossi schreef:

Klopt, ik heb er eentje van de Hema :=
En heb je de Matchmaster van MAC wel eens geprobeerd? Die past zich namelijk aan aan de ondertoon van je huid. Ik kan ook geen drogisterij foundation hebben namelijk, maar deze zit echt heel mooi. Je hebt ook geen warme en koele tinten, gewoon alleen verschillende gradaties in licht/donker zeg maar

Die heb ik nog niet van dichtbij bekeken maar met de workshop zeiden ze dat alleen de face&body mijn kleur was (C1 geloof ik?) In Engeland ook nog een keer gevraagd maar ze zeiden dat alle kleuren te donker voor me zouden zijn. Dus matchmaster waarschijnlijk ook anders hadden ze me die wel aan geraden. Daarom kreeg ik NW13 en en NW10 mee om te proberen. Ik moet gewoon de witte face en body foundation aan schaffen zodra ik weer geld heb. Ben ik ook van die zoektocht af.

Deijs schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie makeup stash :D is het leuk om een keer allemaal een foto te plaatsen van al je make-up producten en kwasten?

Hebben we al eens gedaan maar onze stash is natuurlijk flink gegroeid :+ Ik vind het een leuk idee! Vind het altijd super leuk om te zien wat anderen hebben. Ik moet mijn mega la ook nodig op ruimen en mijn kwasten zijn weer aan een wasbeurt toe. Foto van de kwasten kan ik binnenkort wel doen de lade moet ik echt even motivatie voor zoeken :P

Edit: Het quoten wil niet, maar mijn reactie over de matchmaster staat in de quote Emma :+
Laatst bijgewerkt door Glossi op 07-02-14 20:28, in het totaal 3 keer bewerkt

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:26

Ik kom over 2 daagjes thuis ( |( |( |( ) in NL en dan kan ik een foto maken van mn amerika stash :j
God ik weet niet eens meer wat voor producten ik uberhaupt nog in Nederland heb liggen.. Maar das niet veel want ik heb een enorme opruiming gedaan voordat ik naar Amerika ging dus dat kan ik er ook wel bij leggen haha

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:39

Stash foto's :=
Geweldig om te zien van anderen.. Maar zoveel werk bij mezelf :=

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 21:19

ja? heb je zoveel? :P ik zal morgen even een foto maken

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 21:20

Belachelijk veel.. En dan heb ik pas nog heel veel weggedaN..
Zit eraan te denken om alle nauwelijks of niet gebruikte spullen op marktplaats te zetten

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 21:53

Wow dan is het wel heel erg :=

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 22:01

Alleen helaas niet allemaal Mac hahahaha dan was t nergens heen gegaan :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 22:10

Ja leuk, stashfoto's! Sinds de laatste keer dat we dat hebben gedaan zijn ze vast flink gegroeid. :))
Haha Suus, nu ben ik wel benieuwd!
Ik kijk ff of ik morgen tijd heb. :D

Haha grappig, volgensmij hebben nu 3 mensen uit het topic speak louder. :D Ik vind hem niet raar aanvoelen, lekker romig juist. :)
Laatst bijgewerkt door Loose op 07-02-14 22:12, in het totaal 3 keer bewerkt

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 22:11

Hmm hoor ik daar marktplaats en make up ? :P

Hier laatst stash foto's gemaakt..
Best wel veel al...

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 22:15

Haha ja joh.. Maar t mooiste blijft hoor ;)
Er staan al twee estee lauder duo paletten en een groot Elisabeth arden palette op, ik gebruik t gewoonweg niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 22:16

Ja ik dacht er ineens aan omdat ik ook een heel bleek gezicht heb met een gele ondertoon, maar ik heb zelfs de een na lichtste kleur van de Matchmaster.. Vandaar haha!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 22:48

Ik heb geen mega stash haha ik heb veel weggedaan en vervangen voor high end producten. Spaar nu nog voor een goed veelzijdig oogschaduw pallet

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 01:38

Hahahah ik heb echt een mega stash......... Schaam.......... Heb er zelfs een speciale kast voor......

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 01:43

Nu ben ik heel benieuwd :))