Ik kan doen wat ik wil maar geen een tip werkt
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
drawerlover schreef:O wat jammer het is me nog steeds niet gelukt met de tampon er in krijgen. Mama zegt dat ik recht onhoog moet duwen maar dan doet het juist heel veel pijn en we gaan vanavond ergens naartoe en dan kon ik eigenlijk zwemmen maar dat kan dus nu niet en nu zit ik hier te janken
Ik kan doen wat ik wil maar geen een tip werkt
Ell_en schreef:Even een vraag...
Hoe gevaarlijk is de pil nu?
Ik slik al een heel aantal jaren de pil. Nooit langer dan 3 maanden achter elkaar, vaak 2 maanden en dan een stopweek.
Maar als je de bijsluiter leest.. daar wordt je niet vrolijk van. Onder andere meer kans op bloedpropjes? (Trombose?)
Ik heb weinig last van de bijwerkingen van stemmingswisselingen e.d.
Dus voor mij is het verder ideaal..
Maar ja, dan ga je uit verveling de bijsluiter lezen en dan lees je zulke dingen.. Dat bracht mij een beetje aan het twijfelen..
Dus, wie kan mij een beetje gerust stellen?
Ell_en schreef:Dankje.
Ergens kon ik mij ook al niet voorstellen dat die kans zeer aanwezig is, want anders waren er toch veel minder vrouwen die de gewone pil gebruikten
Ik snap ook dat ze het wel vermelden moeten.
Het bevalt mij prima, dus zolang ik verder geen klachten krijg, blijf ik lekker zo door gaan.
Joey schreef:Ik moet het toch maar voor de zekerheid vragenMaar volgensmij is er niks aan de hand
Ik slik de pil altijd tussen 9-12 uur 's avonds, nu was ik hem donderdagavond vergeten en kwam daar achter toen ik terug kwam van school, heb hem gelijk geslikt om 2 uur, vrijdagmiddag. Dagen daarna heb ik hem weer gewoon tussen 10-12 uur geslikt.
Toen sliep ik van het weekend bij m'n vriend, op zaterdag -> zondag, toen hebben we seks gehad, en nu had ik gelezen dat een nieuwe strip moest pakken en m'n stopweek overslaan.
Het probleem is dus, dat er stond dat er niks aan de hand was als je de pil altijd op hetzelfde moment tijd slikt. Nu zat ik ineens te denken dat het altijd een beetje wisselt wanneer ik hem slik.. Ben ik nu gewoon wel veilig?
Ell_en schreef:Even een vraag...
Hoe gevaarlijk is de pil nu?
Ik slik al een heel aantal jaren de pil. Nooit langer dan 3 maanden achter elkaar, vaak 2 maanden en dan een stopweek.
Maar als je de bijsluiter leest.. daar wordt je niet vrolijk van. Onder andere meer kans op bloedpropjes? (Trombose?)
Ik heb weinig last van de bijwerkingen van stemmingswisselingen e.d.
Dus voor mij is het verder ideaal..
Maar ja, dan ga je uit verveling de bijsluiter lezen en dan lees je zulke dingen.. Dat bracht mij een beetje aan het twijfelen..
Dus, wie kan mij een beetje gerust stellen?
Shethorsie schreef:Nee he! Ik had met wat mensen afgesproken om vrijdag te zwemmen, maar precies die dag word ik ongesteld.... Wat kan ik doen? Ik wil niet met een tampon zwemmen, want ik krijg deze nooit in en doet super zeer... Heeft iemand tips?
Shethorsie schreef:Nee he! Ik had met wat mensen afgesproken om vrijdag te zwemmen, maar precies die dag word ik ongesteld.... Wat kan ik doen? Ik wil niet met een tampon zwemmen, want ik krijg deze nooit in en doet super zeer... Heeft iemand tips?
Yv_ schreef:Deksel van de wc omlaag en 1 voet erop zetten bij het inbrengen hielp vroeger bij mij altijd goed.