Want dat heb ik vandaag laten doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dioxide schreef:En voor de mensen die bang zijn voor pijn: dat zit allemaal tussen je oren! Ik ben/was zelf altijd als de dood voor naalden, en om die angst een beetje te overkomen heb ik voor mezelf een piercing gezet (die ik overigens als 3 jaar wilde). Ik zal je zeggen: het deed GEEN pijn, net alsof je je even aan een naald prikt. Het buisje waarmee de piercing door de huid getrokken wordt voel je wel goed zitten, maar ik denk dat je dat in je mond beter voelt dan in bijv. je navel.
SAAR_TJE schreef:Ik wil binnenkort heel graag een neuspiercing laten zetten...
Maar ik ben nogal een scheitlijster dus wie heeft er allemaal een neuspiercing en deed het zeer?
Ketaki schreef:klopt het ook dat een tongpiercing zetten het minst gevoellig is voor je.
want dat heb ik gehoord
Millenium schreef:Ik heb net een 2de gaatje laaten piercen in mijn kraakbeen nu heb er er daar 2. ook heb ik sinds vanavond een ringentje in mijn tragus. ik had die een hele tijd gelden al laten schieten nu had ik van veel mensen gehoort dat wanneer je hem laat schieten het gat kleiner is en er dus geen ringetje in past. ik heb er nu dus een ringetje in laten zetten bij de piercer in mijn gaatje is dus net zo groot als dat van een gepiercde tragus.
Maar ik ben nogal een scheitlijster dus wie heeft er allemaal een neuspiercing en deed het zeer?
Tooske schreef:
Het schijnt dat er met een echt schietapparaat deeltjes kraakbeen kunnen ontstaan en das niet helemaal de bedoeling...
Ketaki schreef:klopt het ook dat een tongpiercing zetten het minst gevoellig is voor je.
want dat heb ik gehoord