ieris schreef:Germie, vervelend van je schuurplekken, gaat het al wat beter?
Nee was helemaal niet wennen die warmte was meteen heerlijk! Die kou bij aankomst in Düsseldorf was juist wel weer een tegenvaller, en even wennen.
Ik had gisteren een andere broek aan en geen last. Maar was ook maar 6km. Zondag deed ik 14 en begon ik het te voelen na een 6km. Het heeft tijd nodig om geheel te genezen, ik heb het idee dat het heel langzaam wel de goede kant op gaat, dat ik minder er weer af schuur zeg maar dan dat er geneest. De teen is ook nog steeds enorm gevoelig, heb nu er compeed op, dat moet er vanavond wel af, want door douchen is het helemaal wit geworden. Die tenen schuren ook bij elke stap weer opnieuw. Dus daarom gaat genezen ook niet snel. Maar ook daar zit een klein beetje verbetering in.
Ik vraag het van die warmte omdat ik misschien over een paar weken ook in het buitenland een run wil gaan doen omdat ik dan toch een paar daagjes in warmere oorden vertoef. En daar is het dan 18-20 graden. Dat vind ik behoorlijk warm, want ik zweet met hardlopen altijd enorm. Gisteren liep het zweet me ook in de ogen. Ik zweet gewoon veel. Ben dus ook aan het nadenken of je warmte wat kunt trainen hier door juist een extra laag aan te trekken. Ik blijf dan alleen nog met de vochthuishouding zitten. Als ik nu thuis een 21km train, dan volstaat 1 liter water, maar dat is daar dan echt niet genoeg vrees ik. De organisatie staat natuurlijk ook wel met wat drinken onderweg, maar dat is weer niet genoeg is mijn ervaring. Bij de halve marathons die ik tot nu toe gelopen heb, was ik steeds blij dat ik zelf ook drinken bij me had. Na die 30km mudrun van laatst heb ik zeker nog wel meer dan 24 uur enorme dorst gehad, ondanks dat ik na de run, onderweg en bij thuiskomst veel gedronken heb. Dat liep er ook zo weer uit overigens.