Ik had het nog nooit gezien. Maar de omstandigheden zijn nu perfect. Helaas vond Coco het eerst. Het was nog mooier voor ik de foto maakte. Coco moest er even aan ruiken
X2305
Geplaatst: 13-01-25 15:44
Lizard mooi rondje gelopen! Jammer van de mist. Het voelt dan gelijk extra fris aan.
Eelmo prachtige foto’s! Een heerlijk rondje zo te zien!
Susan herkenbaar. Eenmaal thuis ben ik dan wel blij dat ik geweest ben, ik loop alleen een stuk langzamer en zeker als het heuvelachtig gebied is. Wat prachtig het ijshaar! Ik heb het nog nooit gezien.
Faringo een mooi rondje tijdens werk. Toch fijn er even uit.
Hier toch een klein rondje in de buurt ivm nog steeds niet fit zijn, maar het was keihard genieten! De komende vier dagen aan het werk maar twee dagen thuis dus kan ik in de lunchpauze even het bos in. Maar dit was echt al heerlijk
Poeh, wat een mooie foto's en wandelingen gisteren en vandaag. Ik geniet vooral van dat dikke pak sneeuw en een mooi zonnetje erbij, echt heel mooi. Ijshaar, tof. Ik heb het nog nooit gezien. Eelmo, die eerste foto is tof. Wat een prachtig weer ook vandaag, net lente.
Ik moest vanmiddag naar de tandarts,en ben daarna maar doorgereden naar de Lemelerberg. En ook even in de zon gelopen.
boedjang
Geplaatst: 13-01-25 20:17
Mooi die ochtend wandeling dames, dat zonnetje doet ons goed he. En dan na de tandarts weer even lekker aan de wandel ook slim X2305 nog niet opgeknapt en SusanH ook niet fit. Wel buiten, dat is slim hoor Ik had lil mee naar werk dus in achtertuin even gelopen na t werk. Lil moet van mij altijd wachten als ik naar beneden loop, voor geval ze me omver sjeest, nu blijft ze uit haarzelf wachten. Grappig ding
X2305
Geplaatst: 13-01-25 21:28
Lizard met een verdoofde mond of niet? Slim om dan lekker te wandelen. Prachtige foto’s ook.
Wat een heerlijke achtertuin Boedjang!
Ik merk wel dat ik sinds ik hier mee plaats toch sneller een rondje ga lopen; jullie foto’s en rondjes inspireren! En wat is Nederland toch ook prachtig mooi
De Ardennen foto’s hebben ook wat inspiratie gegeven; wie weet leuk volgend jaar een weekend met een vriendin en al onze honden erheen!
Athelas
Geplaatst: 13-01-25 21:42
Mooie achtertuin boedjang. Prachtig, lizard! Leuk die schapen ook. X2305, wat een lekker zonnetje. Hopelijk ben je snel weer helemaal fit. SusanH, wat leuk ijshaar! Altijd bijzonder om te zien. Eelmo, wat een prachtig zonnetje Mooie sneeuwfoto's weer noordje! Faringo & Gaucho, super mooie foto's uit de Ardennen
Jojoleinee, wat een fijn zonnetje Mooi SusanH! Shaddy, prachtige zonsopgang.
Niet echt gewandeld vandaag, maar toen ik naar huisliep waren er parelmoerwolken te zien. Echt heel bijzonder!
Bootsiebob
Geplaatst: 14-01-25 18:34
Ooooh prachtig!! Wauw
En dat ijshaar ook
Mooie blauwe lucht gister bij Faringo
Verder mooie foto’s Boedjang met Lil en ook van Lizard met schaapjes in de zon en van X2305 Jojoleinee met hele lange schaduwen en een zonsopkomst van Shaddy82