Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astorga schreef:Dit wordt mijn lijfspreuk voor de komende tijd denk ik:
"Waarom is het erger als 1 mRNA uit een vaccin in je DNA terecht zou kunnen komen, dan een stuk of 27 mRNAs van het virus als je níet vaccineert?"
Nu nog uit mijn hoofd leren...
Blue_Eyes schreef:Ik heb dat verhaal van die Elke de Klerk nog eens nagelezen in het Eindhovens Dagblad, maar zo iemand kan je toch niet serieus nemen?
Citaat:,,In het vaccin zitten nano particles (nanodeeltjes, red.). Met die nano particles worden we officieel eigendom van Microsoft. Ik roep iedereen op daar niet aan mee te doen.’’
Cayenne schreef:Corona met een genocide vergelijken gaat echt heel ver
Deze quote van Mvr de Klerk is ook interessantCitaat:,,In het vaccin zitten nano particles (nanodeeltjes, red.). Met die nano particles worden we officieel eigendom van Microsoft. Ik roep iedereen op daar niet aan mee te doen.’’
Magrathea schreef:Ik ben er op zich wel van overtuigd dat dat soort mensen óók gewoon maar willen helpen.
Maar dan denk ik, dat soort discussies moet je met vakgenoten voeren, niet in de media![]()
Heb laatst een fragment gezien van een van die huisartsen die hydroxycholorquine aandroeg als medicijn voor covid. Die man is ook niet de duivel ofzoheb een stuk meer begrip voor hem gekregen. Langs de andere kant is hij (volgens zijn reconstructie) ook niet eens gehoord toen hij met de suggestie kwam dat dit misschien een oplossing was. Let wel, dit was voordat er ruimer onderzoek naar gedaan was. Hij verteld dat hij arts in Afrika is geweest en daar een beetje een mentaliteit was van "als mensen bij bosjes neervallen moet je toch iets", en daarom wilde hij HCQ een kans geven.
Cayenne schreef:Corona met een genocide vergelijken gaat echt heel ver
Deze quote van Mvr de Klerk is ook interessantCitaat:,,In het vaccin zitten nano particles (nanodeeltjes, red.). Met die nano particles worden we officieel eigendom van Microsoft. Ik roep iedereen op daar niet aan mee te doen.’’
Ilse_123 schreef:Cayenne schreef:Corona met een genocide vergelijken gaat echt heel ver
Deze quote van Mvr de Klerk is ook interessant
[quot]
,,In het vaccin zitten nano particles (nanodeeltjes, red.). Met die nano particles worden we officieel eigendom van Microsoft. Ik roep iedereen op daar niet aan mee te doen.’’
[/quot]
Waarom eigenlijk Microsoft? Waarom niet Apple? Of Facebook?
Dat vaccin waar ze over spreekt krijg je stiekem al toegediend tijdens de corona test, een zogenoemde nasale vaccinatie. Nou heb ik best wat colleges immunologie gevolgd maar die term ken ik niet, is dat nieuw? Waarom moet ik m'n baby laten prikken als het kennelijk ook met een wattenstaafje in der neus kan?![]()
![]()
Edit, ik snap trouwens wel dat artsen bepaalde middelen aandragen als mogelijke oplossingen, goed dat dat wordt onderzocht. Maar zo huiverig als er naar vaccinaties wordt gekeken, zo makkelijk wordt er aangenomen dat een oud malaria medicijn (en met een rede oud) in je aderen spuiten een goed idee is.
https://www.dierenkliniekecht.nl/huisdieren/nieuws/kennelhoest-vaccinatie schreef:Er bestaat een neusdruppel-enting (Nobivac® KC) en een gewone inenting (Eurican® Pneumo) tegen kennelhoest. De neusdruppel enting wordt in de neusgaten toegediend en geeft een snelle en langdurige immuniteit. De gewone inenting geeft na circa 2-3 weken bescherming. Wil je dat je dier een jaar beschermd is? Dan moet deze vaccinatie (na een eerste keer) nogmaals herhaald worden na deze 2-3 wkn, daarna volstaat een jaarlijke toediening. In principe adviseren wij de neusenting. Het is recent gebleken dat juist de neusenting een sterke immuniteit geeft tegen kennelhoest zonder dat het neusslijmvlies beschadigd raakt.
https://www.pluimveeweb.nl/product-artikel/174675-ceva-gel-spray-nieuwe-manier-van-vaccinatie-eendagskuikens/ schreef:Ceva Gel is het nieuwe product van Ceva waarmee kuikenbroederijen eendagskuikens kunnen enten tegen Infectieuze Bronchitis, Coccidiose of voor het toedienen van Probiotica op de broederij.
De gel wordt met de InLine Sprayer met een gel-spray op de donsveertjes van de kuikentjes toegediend. Eendagskuikens krijgen de gel met hierin het opgeloste vaccin vervolgens binnen doordat ze de gel van de veertjes van soortgenoten opnemen, licht Rick van Oort van Ceva toe.
corinep schreef:Ik ben ook kritisch en ik heb toch het idee dat ik een iets ander beeld heb van Willem Engel heb dan de meeste mensen.
Ik zie hem over het algemeen de dingen die hij zegt heel goed onderbouwen. Met vaak betrouwbare bronnen en duidelijke taal. Ik heb niet alles van hem gezien en gelezen maar als hij het ooit over complotten heeft gehad is dat niet bij mij blijven hangen. Hij is ook zeker niet dom... Heeft hij altijd gelijk en doet hij alles op een goede manier? Nee... dat vind ik niet. Maar volgens mij doet hij wel alles vanuit een goed hart. En ja, als ze je niet horen, moet je misschien wat harder schreeuwen...