Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat is je tactiek? Gewoon wat gezonder eten? 
Vanaf nu toch even gaan minderen. 
Echt triest gewoon, maar mentaal ging het dan ook minder. Hoe is het nu met je?
Ze hadden ook niet echt veel keus en al het keus was ongezond. 's morgens vooral brood met vlees. 's Middags dingen als schnitzel met friet oid, en 's avonds gewoon groenten vlees aardappalen. Maar die groente waren bijvoorbeeld 5 sperzieboontjes.
En het avondeten was pas rond 20:00 dus rond 17:00 had ik vreselijke honger en wat kreeg je dan? Cakes en koekjes.
Mijn broeken knellen behoorlijk en moet zelfs al rondlopen met het knoopje los. Voel me net zo'n hangbuikzwijntje.
Ik moet zeggen nu mijn vriend er weer is gaat het beter hoor.
Nu inderdaad maar even niet op de weegschaal en dan keihard je best doen, haha.
hoe gaat het nu je weer thuis bent? ben je weer bezig met gezonde voeding en beweging?
ik verwacht dus dat komende vrijdag niet zo veel eraf is, maar dat is niet erg. ik vond 1,5 kilo behoorlijk in zo'n korte tijd. san4nie schreef:Ik sta echt al super lang stil. Alle dagen beetje op de bank en aan de keukentafel studeren. Dan beweeg ik niet zoveel en eet genoeg. Maar, stil staan is beter dan aankomen. Dus vind het wel even prima zo. Eerst richten op studie.
En bij jou?
gaucho schreef:Hier juist aan het overschakelen naar stabiel blijven. 19 kilo afgevallen met eigenlijk constant 2 kilo per maand. Nu onder de 70 kilo, BMI 23. Dat is wat mij betreft wel mooi.

We deden af en toe eens een thuisbezorgd en ik at verder gewoon gezond, alleen lette ik niet goed genoeg op de calo’s.