Ze heeft nog plek over ook

Help.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaatastrof schreef:Ik heb ontdekt dat een Franse artiest die ik al even volg een guest spot doet in België binnenkort en nu krijg ik t niet uit mijn hoofd
Ze heeft nog plek over ookEn een flash design die ik echt wel gaaf vind. Zou dan wel mijn 3de paardgerelateerde tattoo zijn (het is een medieval eenhoorn) maar ach, ben een paardenmeisje voor een reden toch? En het zijn net paarden dat ze zo goed zet.
Help.
Kaatastrof schreef:Ik heb ontdekt dat een Franse artiest die ik al even volg een guest spot doet in België binnenkort en nu krijg ik t niet uit mijn hoofd
Ze heeft nog plek over ookEn een flash design die ik echt wel gaaf vind. Zou dan wel mijn 3de paardgerelateerde tattoo zijn (het is een medieval eenhoorn) maar ach, ben een paardenmeisje voor een reden toch? En het zijn net paarden dat ze zo goed zet.
Help.
IvysToeter schreef:Hoelang Zijn jullie nog doorgegaan met een aantal keer per dag smeren?
Ik smeer nu 3 tot 4x per dag.
Nog geen jeuk trouwens.
Maar heb ook niet het idee dat er al korstjes komen??
Lugea schreef:Dankje!
Ik zag je vraag over zonnebrand en toevallig ging het daar vanmiddag over in de shop. Zij raden aan eigenlijk altijd met factor 50 te blijven smeren. Volgens mij hoeft dat ook geen groot kleurverschil op te leveren hoor.
batje schreef:IvysToeter schreef:Hoelang Zijn jullie nog doorgegaan met een aantal keer per dag smeren?
Ik smeer nu 3 tot 4x per dag.
Nog geen jeuk trouwens.
Maar heb ook niet het idee dat er al korstjes komen??
Had je ook secondskin gebruikt? Dan komen er waarschijnlijk geen korstjes. Ik heb denk ik zo’n 10 dagen veel gesmeerd en doe het nu zo’n 2/3x per week als het wat droger voelt.
Hoe doen jullie het met in de zon gaan? Als je alleen je tattoo met hoge factor insmeert krijg je natuurlijk kleurverschil, maar alles met factor 50 lijkt me ook niet fijn..
Danielleeee_ schreef:Williwood is zo'n leuke plekVolgende week ga ik er ook eindelijk weer heen
tinkert_tje schreef:Ik vind de Bepanthen tattoo gewoon goed smeren.
Als je hem maar ergens bewaard waar het warm is.
Hier zijn alle korsten er weer vanaf en de jeuk is ook weer over.
IvysToeter schreef:Ik ontdekte gisteren voor het eerst wat velletjes/korstjes.
Maar tot nu toe geen jeuk gelukkig.
Vandaag staat mijn vlinder alweer een week.
Ben nog steeds zó blij!