Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ItsMe2 schreef:Ik heb 1 maart mijn kennismaking bij de sportschool!
Maar als ik jullie schema’s zie.. dat ga ik voorlopig niet halen, als ik dat ooit al ga halen..
Ik ga met een schema van de fysiotherapeut sporten. En vanwege mijn hypermobiliteit zal dat heel langzaam/laag niveau beginnen en opbouwen zijn.
Toch lijkt het mij leuk om hier wel mee te lezen en posten voor de motivatie. Want het is echt omdat het moet voor mijn spierkracht en niet voor mijn plezier..
ingedebruijn schreef:Maanlicht schreef:Ik zit helaas weer met (waarschijnlijk) shin splints... Echt zo balen, want ik ging best lekker. Nu kan ik nauwelijks de trap aflopen van de pijn.
hoe klote! Hoe lang duurt zoiets?
Ik ga vanaf dinsdag met een nieuw schema aan de slag. Ben benieuwd.
Kayleigh_ schreef:Hoi hoi! Ik kom even binnen vallen, heb wel eens een berichtje gepost hier ooit maar nooit echt actief meegekletst. Nu weer wel lekker bezig maar ik heb een vraag. Ik zie hierboven iemand hip thrusten, en voor de actieve thrusters hier... Hoe leggen jullie een relatief zware stang op jullie benen terwijl je al zit/ligt?Ik zou de oefening ook graag meepakken maar ik zit altijd zo te sukkelen.
Kayleigh_ schreef:Hoi hoi! Ik kom even binnen vallen, heb wel eens een berichtje gepost hier ooit maar nooit echt actief meegekletst. Nu weer wel lekker bezig maar ik heb een vraag. Ik zie hierboven iemand hip thrusten, en voor de actieve thrusters hier... Hoe leggen jullie een relatief zware stang op jullie benen terwijl je al zit/ligt?Ik zou de oefening ook graag meepakken maar ik zit altijd zo te sukkelen.