Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ItsMe2 schreef:Ik heb 1 maart mijn kennismaking bij de sportschool!
Maar als ik jullie schema’s zie.. dat ga ik voorlopig niet halen, als ik dat ooit al ga halen..
Ik ga met een schema van de fysiotherapeut sporten. En vanwege mijn hypermobiliteit zal dat heel langzaam/laag niveau beginnen en opbouwen zijn.
Toch lijkt het mij leuk om hier wel mee te lezen en posten voor de motivatie. Want het is echt omdat het moet voor mijn spierkracht en niet voor mijn plezier..
ik kan mijn schema ook niet altijd op volle kracht doen vanwege CRPS. Wilde vandaag ook gaan sporten maar had best wel last vanochtend, dus hou ik een dagje rust. Morgen weer een dag
Supergoed juist dat je naar de sportschool gaat, gewoon lekker alles op je eigen tempo doen!
ingedebruijn schreef:Maanlicht schreef:Ik zit helaas weer met (waarschijnlijk) shin splints... Echt zo balen, want ik ging best lekker. Nu kan ik nauwelijks de trap aflopen van de pijn.
hoe klote! Hoe lang duurt zoiets?
Ik ga vanaf dinsdag met een nieuw schema aan de slag. Ben benieuwd.
. Nu even een week niet hardlopen en wandelen. Ben ook voornemens om compressiesokken aan te schaffen en tzt andere hardloopschoenen, maar duur..
. Ik kijk maar even aan wat ik nog kan na de afspraken, maar ik gok niet veel. Maarja, dan ga ik donderdag wel weer verder
.
!
Wel erg leuk verder, heb het deze week vrij druk dus moet helaas een aantal keer rond 6 uur 's ochtends trainen, maar goed.
Wow 6 uur 's ochtends, respect hoor!
Sowieso respect voor wat jij doet!
En dat is superfijn! Vandaag weer lekker de booty getraind
En ook borst, triceps, rug en armen.

Fijn he als je zoveel vooruitgang ziet! Vervelend van je heup, voelt het als je gewricht? Ik heb een tijd last gehad van m'n linkerheup en eigenlijk te lang genegeerd, totdat ik ook onwijs last kreeg van m'n onderrug aan dezelfde kant en niet meer normaal kon bewegen
Het is namelijk wel beter als ik opgewarmd ben, stond net een kwartier op de loopband en de eerste minuten liep ik als een stram oud vrouwtje bij 4,5 km per uur maar het ging wel steeds beter. Dus even afwachten wat de fysio te zeggen heeft morgen
Grote kans ook dat m'n bekken misschien een beetje scheef staat, daar heb ik best snel last van!
Londen is wel zo tof
Veel plezier!
Ik zou de oefening ook graag meepakken maar ik zit altijd zo te sukkelen.
Of zijn de plates daar niet groot/hoog genoeg voor?
echt goed bezig.
.
Kayleigh_ schreef:Hoi hoi! Ik kom even binnen vallen, heb wel eens een berichtje gepost hier ooit maar nooit echt actief meegekletst. Nu weer wel lekker bezig maar ik heb een vraag. Ik zie hierboven iemand hip thrusten, en voor de actieve thrusters hier... Hoe leggen jullie een relatief zware stang op jullie benen terwijl je al zit/ligt?Ik zou de oefening ook graag meepakken maar ik zit altijd zo te sukkelen.

Advanced Problem Solving in de sportschool
Succes met je echo donderdag! Kayleigh_ schreef:Hoi hoi! Ik kom even binnen vallen, heb wel eens een berichtje gepost hier ooit maar nooit echt actief meegekletst. Nu weer wel lekker bezig maar ik heb een vraag. Ik zie hierboven iemand hip thrusten, en voor de actieve thrusters hier... Hoe leggen jullie een relatief zware stang op jullie benen terwijl je al zit/ligt?Ik zou de oefening ook graag meepakken maar ik zit altijd zo te sukkelen.