3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 15:02

BK: wel lastig met je medicatie, maar je gaat er zo te lezen goed mee om, knap hoor!

Maanlicht: haha ja het was super lekker, maar ik pas zulke dingen ook echt in mn dag, want anders vind ik het zo zonde als ik door zoiets over mn kcal heenga. Net lijstje had je, ik herken dat je daarna moe bent, heb ik ook altijd, iets doen werkt dat vaak inderdaad goed :j

Liezsje: dat is inderdaad makkelijk als je de massages aan elkaar kan geven!

Kiwi: ja het was nogal bijzonder, komt omdat ik suuuuuper lui ben om dan iets fatsoenlijks te maken haha! Helaas niet helemaal gered gisteren, maar wel -250 :D net lijstje had je, invoeren is zo fijn en dan helemaal in combinatie met een fitbit! Ik raad het echt aan, je kan zoveel gaan rekenen enzo :)

BK: kan gebeuren, als je maar genoten hebt!

RS: jeetje wat rot zeg.. :(:)

Laura: goed dat je, je motivatie terug hebt, dat is al een mooi begin, het sporten en dergelijke komt vanzelf wel weer! Succes met de longfunctietest of heb je m inmiddels al gehad? :=

Maanlicht: klinkt als een lekker lijstje! Veel plezier vanavond! :) ik hoop dat ze een extra plekje voor je hebben, dat zou fijn zijn!

Sanne: het was ook heel lekker! :D volgens mij gaan we eten bij Taste and Flavor inderdaad, ik weet het niet eens zeker :') oh jakkes, dat is echt heel erg smerig |( Imono is misschien wel wat voor de volgende keer, ik ga m onthouden, thanks! Jaaaaa Groningen is zo leuk en je komt inderdaad nooit op tijd naar huis haha! Lekker weekend gehad zo te zien, super! Balen dat je nu wel ziek bent, heel veel beterschap :(:) enne respect voor je post zeg!

Marlinde: krijg jij geen honger van je lijstjes? Ik vind het ook wel erg veel ''lekkers'' zeg maar, snelle suikers en dingen :o veel plezier met je excursie!

Bhriseis: net lijstje, je bent er weer goed mee bezig, toppie! :)

RS: heel veel sterkte, ik zal voor je duimen!

Ook weer bij voor vandaag! Mn eerste ''werkdag'' op stal gehad en ik zat om 11:00 al op mn stappendoel :') gisteren helaas geen -500 gehaald, maar dat maak ik vandaag wel goed haha, echt veel gedaan, ik houd het eerst gewoon bij lekker een ochtendje werken, dat is voor nu genoeg :)

Lijstje voor vandaag:
O: cornflakes met melk
T: 2 mini jodenkoekjes
L: 2 pistolets, 1 met komkommersalade en gerookte kipfilet en 1 met komkommersalade en zalm
T: snack-a-jacks sweet chili en 3 paaseitjes bij de thee (zoveel zin in!)
A: sperziebonen, aardappels en een filetlapje
B: werken op stal

Calorieën: 1727 dus 2227 te verbranden (ik zit op dit moment op 1860 dus dat gaat makkelijk lukken, kan dan gelukkig gisteren ook wat compenseren, want ik wil in huis ook nog even bezig met stofzuigen enzo) Fijne dag allemaal! :D

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 21:30

Hoi, er is helaas iets heel vervelends gebeurd (wat ik nog niet online kan neerzetten, dat laat ik aan de directe betrokkenen over) waardoor ik even niet in staat ben om mee te lezen of te reageren. Ik ga alsnog proberen om mijn leven gewoon door te leven en veel afleiding te zoeken, maar dan weten jullie waarom ik soms niet of maar half reageer.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 22:24

Klinkt naar Kimmie, sterkte meis :(:)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 22:31

Kim wat vervelend, heel veel sterkte. Als je iets kwijt wil kun je altijd pb'en!

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 22:36

Wat lief van je aanbod Maanlicht! Voor nu ben ik er nog even niet toe in staat, maar later zou ik het fijn vinden om van je aanbod gebruik te maken :j
En ook Laura bedankt!

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 23:02

Thanks BK, misschien ga ik er ook maar eens naar kijken dan. Krijg vooral in de middag sneller trek, misschien kan ik daar iets mee veranderen met zo’n shake.

Goed van je Laura! Is wandelen oid ook teveel inspanning? Anders zou dat nog een fijne manier zijn om wat beweging te pakken.

Je avondeten klinkt wel erg lekker Maanlicht!

Beterschap Sanne!

Mooi lijstje Bhriseis :) Ik zit eerder op teveel dan te weinig calorieën, maar ik denk dat m’n fitbit daar ook een beter beeld van gaat geven.

Hoe is de operatie gegaan Riddershow? Duimen dat alles goed komt!

Lekker dagje dus voor de verbranding Sharon! Waar ben je uiteindeljk op uit gekomen?

Sterkte Kimmie!

Ik ben blij, m’n fitbit is er *\o/*
Ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen.
M’n lijstje van vandaag:
O: smoothie van banaan, ananas, skyr en havermout.
L: half pistoletje met pesto en osseworst, geitenkaas in bladerdeeg, een peer.
T: stukje komkommer en wat snoeptomaatjes.
A: lasagne.
T: sinaasappel.

Op dinsdag altijd lastig om m’n eten in te schatten, ik heb dan namelijk geen idee wat er precies voor de lunch gebruikt wordt. Probeer het maar een beetje los te laten en er van te genieten :)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 23:38

Sterkte Kim!
Klinkt erg naar :(

Vandaag even geen uitgebreid bericht :')
Ben het even zat, sporten ging ook niet echt denderend :')
Morgen voor het eerst met twee nichtjes een pole fitness les..
Ben benieuwd hoe dat gaat :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:07

Bedankt iedereen. Helaas nog geen verbetering.. Gisteren enkel een pakje crackertjes weg kunnen krijgen na minutenlang kauwen, en 3 hapjes gebakken aardappelen. Het doet zo zo zo veel pijn en ik heb zo'n honger.. Leef nu op strepsils, verzachtende keelspray en ibuprofen. Oh en thee, heel veel thee met honing. Mijn moeder had een soort fruitontbijtdrink voor me gehaald en dat lukte opzich wel, alleen was die zooooo zoet dat ik er bijna van moest overgeven.. Het zit me allemaal wel mee. Not. :( Als er morgen nog steeds geen verbetering is ga ik de huisarts bellen, heb maandag mijn eerste werkdag en dan moet ik echt fit zijn!

Heel veel sterkte Kimmie, mijn inbox staat uiteraard ook open! <3

Flinke bijleespost Sharon! Je lunch klinkt echt heerlijk!

Hoe was het etentje Maanlicht?

Je lunch klinkt niet verkeerd Kiwi!

Success met de pole fitness lieszje!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:10

Kiwi ik wandel inderdaad regelmatig, maar ook dat kost behoorlijk veel energie. Ik wandel nu 2 of 3x per week een uurtje, op een behoorlijk lager tempo dan eerst. En daarnaadt probeer ik iedere dag de 10000 stappen te halen

Leuk dat je fitbit er is! Ik ben er super blij mee! En lekker lijstje :9

Lieszje ben benieuwd hoe je pole fitness vindt!

Ahh Sanne wat naar dat t nog niet beter gaat! Beterschap!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:23

Kiwi: ja heerlijk dagje, heb ook heerlijk geslapen (sinds) lange tijd, dus ik ga dit vaker doen :j ik heb uiteindelijk 2900 verbrand! Jeeeej je fitbit, veel plezier ermee! *\o/* net lijstje had je!

Sanne: jeetje wat balen zeg, ik hoop dat je, je snel weer wat beter voelt :(:) haha ja de bijleespost was weer mooi, maar om eerlijk te zijn heb ik er niet zoveel zin meer in, ik krijg soms toch nauwelijks respons op mn vragen of iets := dus ik ga m niet meer zo lang maken :P

Kimmie: wat balen zeg! Je mag mij ook altijd pb’en hoor :(:) kalm aan!

Goedemorgen! Vandaag een thuis studie dag, dus overdag weinig beweging, misschien wel even lekker aan het wandelen of fietsen :j ik moet nog een lijstje maken dus die komt later! :D

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:29

@sanne: Dat is heel erg vervelend! Kun je niet wat quark of smoothies of zo eten/drinken? Dan krijg je toch wat binnen?

De operatie is goed verlopen en paardje is ook zonder problemen opgestaan. Ze hebben ook gelijk zijn tanden nog even meegenomen terwijl hij nog groggy was. Ik kan vrijdag pas langsgaan helaas. Maar geloof wel dat hij in goede handen is.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:37

Heel veel beterschap Sanne!

Riddershow: wat top dat de operatie goed is verlopen! Dat is super om te horen.

Mijn etentje was gister erg fijn. Heb goed kunnen praten met mijn vader over hoe het nu met me gaat. Ik spreek mijn vader erg weinig omdat hij erg druk is, dus dit soort dingen zijn dan wel erg belangrijk. En het eten was ook heel erg lekker!

Zometeen komt mijn moeder even op de koffie, heb vanmorgen al gestofzuigd en ga daarna paardrijden.

O: Griekse yoghurt met Cruesli
L: geroosterd brood met avocado en gerookte zalm
T: appel, mandarijn, twee maiswafels met ham
A: lasagne, twee glazen rode wijn
T: handje druiven, stukje pure chocolade

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:40

Knuffel Kim ! :(:)

Fijn nieuws Riddershow!

Lijstje vandaag;

Ontbijt 1: Shake en boterham met kipfilet en huttekase
Tussendoor: 250 gram kvarg
- 2 uur spinning geven (uiteraard meedoen :D )
Gelijk erna: Shake
Half uur later LUNCH: Macaroni met groente 2 hele eieren 1 eiwit gebakken en wat kaas
Tussendoor: 2 plakken oude kaas, biefstukworst 100gr en een eat naturel protein reep
Avond: Groente (nog geen ide welke) met een kipfilet
- Uur baantjes zwemmen
Tussendoor: Shake plus bak kwark

2017 kcal, 103 KH en 252 eiwit :D
Qua beweging, heb ik een cardio dag. Dit is ook de enige dag dat ik cardio mag doen.. Probeer wel elke dag die 10,000 stappen te halen :D

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:41

Maanlicht schreef:
Heel veel beterschap Sanne!

Riddershow: wat top dat de operatie goed is verlopen! Dat is super om te horen.

Mijn etentje was gister erg fijn. Heb goed kunnen praten met mijn vader over hoe het nu met me gaat. Ik spreek mijn vader erg weinig omdat hij erg druk is, dus dit soort dingen zijn dan wel erg belangrijk. En het eten was ook heel erg lekker!

Zometeen komt mijn moeder even op de koffie, heb vanmorgen al gestofzuigd en ga daarna paardrijden.

O: Griekse yoghurt met Cruesli
L: geroosterd brood met avocado en gerookte zalm
T: appel, mandarijn, twee maiswafels met ham
A: lasagne, twee glazen rode wijn
T: handje druiven, stukje pure chocolade

Fijn dat het gesprek fijn was! En je eten lekker natuurlijk :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:48

Maanlicht: Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en lekker hebt gegeten. :) Je lijstje ziet er ook lekker uit! Veel plezier met je moeder en met paardrijden.

Kimmie: Knuffel :(:)

Sanne: Oh wat een ellende :( Bij mij helpt dan juist iets kouds in plaats van warms.. Misschien kun je iets van ijs/frozen yoghurt proberen? Of koude appelmoes? Hopelijk ben je er snel van af..

Riddershow: Super fijn om te horen!

Ohh iedereen aan de fitbit. Nu wil ik er alleen maar nog meer eentje hebben! Alleen komt volgende week of de week erna mijn nieuwe auto, dus eigenlijk moet ik even rustig aan doen. := Heb nog wel geld in de spaarpot, maar dat is voor een tuig voor mijn pony :roll: Dus afblijven, haha.

Niet zo een spannend lijstje vandaag:

O: Brinta met amandelmelk en een kop thee
T: portie pakje dunne maiswafels met een avocado + Cappuccino
L: soba noodles teriyaki
T: peer en mineola
A: weet ik nog niet, samen met mijn vriend koken :)
T: zoute popcorn en cola zero bij de film

B: 23 km fietsen (retour werk + retour stal)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:56

Ik ben helemaal gek op die fitbit, zo een fijn ding haha :D
Mmm brinta moet ik ook snel weer is doen :9

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:18

Wat fijn dat het goed lijkt te gaan met je paardje RS! Heb net voorzichtig 5 happen magere yoghurt naar binnen gewerkt maar zelfs dat is eigenlijk te dik. Maar ja moest wel wat eten voordat ik ibuprofen kan nemen.

Bedankt voor alle beterschapswensen iedereen! <3

Mooi dat je etentje zo fijn was Maanlicht!

Bedankt voor de tip Frummels! Ik had gisteren even een ijskoud blikje Fanta gehaald en dat koude was wel echt heel lekker. Mijn moeder gaat vanmiddag nog wat extra honing voor me halen, zal vragen of ze anders ook van die waterijsjes mee wil nemen. Misschien helpt dat.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:30

Sterkte Kim!

Wat fijn dat de operatie gelukt is! Hopelijk staat hij snel weer thuis :)

Beterschap Sanne!

Haha Jaimy lekker bezig!

Lekker lijstje frum :)

Hier gaat het wel zo zijn gangetje.. :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:33

RS: fijn dat het goed gaat!

Maanlicht: net lijstje!

Jaimy: goed bezig weer! :)

Frummels: snap dat je m graag wilt!

Lijstje:
O: cornflakes met melk
T: granenbiscuits
L: 2 pitabroodjes met komkommersalade en gerookte kip
T: snack a jacks
A: stamppot rauwe andijvie met rookworst
T: 3 paaseitjes
B: 5 km wandelen

Calorieën: 1704 dus 2204 verbranden! Fijne dag allemaal! :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:40

jaimy10 schreef:
Ik ben helemaal gek op die fitbit, zo een fijn ding haha :D
Mmm brinta moet ik ook snel weer is doen :9

Ik had ook al 100 jaar geen Brinta op, maar had er opeens trek in. En met amandelmelk is het nog lekkerder :D

Sanne: Waterijsjes werken ook vaak goed :j

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:46

Idd waterijsjes, en ijskoud water/limonade oid. Ik legde toen ik een keelontsteking had een fles aangemaakte limo in de vriezer, en dan dronk ik wat er smolt zeg maar. Was t enige wat ik weg kreeg.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:56

Snel een post tussendoor:

Oei Kim, heel veel sterkte meid!

Sanne, staan je klieren ook dik? Echt uitkijken dat het geen Pfeiffer is, het begon bij mij ook met een dergelijke zware keelontsteking.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:34

Bedankt voor het meedenken allemaal. Het is geen pfeiffer, dat heb ik al eens gehad. Heb nu ook koorts erbij.. Zo na het schaatsen kijken maar weer op bed. Heb ook spierpijn op hele random plekken en mn kaken doen ook erg veel pijn. Hoop echt dat ik me morgen wat beter voel.

Ben jaloers op je lunch Sharon!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:39

Ik heb een infectie gehad Sanne. Liep net als jij gewoon door en kreeg daarna best op mijn sodemieter van de dokter. Ik zou gewoon even langs gaan als ik jou was.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:16

Ik ben ook al een paar dagen afwezig helaas.. Drukke week gehad op m'n werk, carnaval gevierd, dag eerder naar huis gegaan omdat ik een telefoontje kreeg van m'n ouders kreeg dat het niet goed ging met de hond.
Afgelopen maandag hebben we hem in laten slapen en zojuist zijn as opgehaald |(

Ik heb dus even niet veel puf om een bijleespost te maken, excuses daarvoor. Wel bijgelezen :)