Maanlicht: haha ja het was super lekker, maar ik pas zulke dingen ook echt in mn dag, want anders vind ik het zo zonde als ik door zoiets over mn kcal heenga. Net lijstje had je, ik herken dat je daarna moe bent, heb ik ook altijd, iets doen werkt dat vaak inderdaad goed

Liezsje: dat is inderdaad makkelijk als je de massages aan elkaar kan geven!
Kiwi: ja het was nogal bijzonder, komt omdat ik suuuuuper lui ben om dan iets fatsoenlijks te maken haha! Helaas niet helemaal gered gisteren, maar wel -250

BK: kan gebeuren, als je maar genoten hebt!
RS: jeetje wat rot zeg..

Laura: goed dat je, je motivatie terug hebt, dat is al een mooi begin, het sporten en dergelijke komt vanzelf wel weer! Succes met de longfunctietest of heb je m inmiddels al gehad?

Maanlicht: klinkt als een lekker lijstje! Veel plezier vanavond!

Sanne: het was ook heel lekker!

Marlinde: krijg jij geen honger van je lijstjes? Ik vind het ook wel erg veel ''lekkers'' zeg maar, snelle suikers en dingen

Bhriseis: net lijstje, je bent er weer goed mee bezig, toppie!

RS: heel veel sterkte, ik zal voor je duimen!
Ook weer bij voor vandaag! Mn eerste ''werkdag'' op stal gehad en ik zat om 11:00 al op mn stappendoel

Lijstje voor vandaag:
O: cornflakes met melk
T: 2 mini jodenkoekjes
L: 2 pistolets, 1 met komkommersalade en gerookte kipfilet en 1 met komkommersalade en zalm
T: snack-a-jacks sweet chili en 3 paaseitjes bij de thee (zoveel zin in!)
A: sperziebonen, aardappels en een filetlapje
B: werken op stal
Calorieën: 1727 dus 2227 te verbranden (ik zit op dit moment op 1860 dus dat gaat makkelijk lukken, kan dan gelukkig gisteren ook wat compenseren, want ik wil in huis ook nog even bezig met stofzuigen enzo) Fijne dag allemaal!