Van die aankomende ouders die met de hele familie gaan shoppen en het gangpad blokkeren Als ik in de Ikea ben loop ik gewoon door. Snap die mensen echt niet die er een dagje uit van maken.
Ik ook niet, maar goed ik woon er ook 10 min met de auto vandaan dus ik ga heen als ik weet wat ik nodig heb
En idd als je gaat praten ga dan lekker in zo'n show woonkamer staan ofzo of in het restaurant die doorloopgangen zijn al niet breed.
Toushie
Geplaatst: 26-09-17 19:40
Kijk deze kiezen bewust voor mama zijn van een kat
Palmera
Geplaatst: 26-09-17 21:21
Toushie schreef:
Kijk deze kiezen bewust voor mama zijn van een kat [ [url=m/97eO1J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind dit er net zo misselijkmakend uitzien als met een kind
Century
Geplaatst: 26-09-17 21:24
Agreed
PrizTwir
Geplaatst: 26-09-17 22:04
Best wel heel erg raar om te zien....
Zonet kwam een foto voorbij van een drieling. Poeehh dan heb je gewoon 3 in je buik.
lor1_1984
Geplaatst: 26-09-17 22:27
Toushie schreef:
Kijk deze kiezen bewust voor mama zijn van een kat [ [url=m/97eO1J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nee dank je, ik adopteer wel. En ja, ik heb 1 adoptiekat en 2 pleegkatten in huis, waarvan 1 pleegkat hier blijft wonen en dus ook geadopteerd gaat worden.
Laurora
Geplaatst: 26-09-17 22:49
Oh ielh
Toen ik in de kleuterklas zat kreeg mijn juf een puppy. En ik dacht serieus dat die uit haar buik kwam Wist ik veel hoe al die dingen in zn werk gaan
mairead
Nieuwspaal volg ik echt puur en alleen voor de prachtige reacties van mensen die het serieus nemen, en bovenstaande link is echt wel een pareltje, made my day!
Boy, sinds (gelukkig) lange tijd weer een doorwaakte nacht gehad op het werk ivm cliënt die niet goed gaat. Dan weet je ook weer waarom geen baby, dan heb je dat dus áltijd. Ik ben daar niet voor gemaakt hoor, elke twee-drie uur eruit en dingen doen.
Alpha89
Geplaatst: 28-09-17 08:21
Bloodymary schreef:
Dat er mensen zijn die denken dat dat echt is....
hahah maar was het maar echt zo afgelopen week weer helemaal doof geschreeuwd in het vliegtuig. niet 1, nee 8 stuks.... probeer dan maar eens rustig te blijven
Mijn vader zat ook al eens vol ongeloof en irritatie een bericht voor te lezen. Snapte er al vrij weinig van... "pap, waar heb je dat gelezen dan?" Vol overtuiging: "Ja NIEUWSPAAL!" Je kunt je voorstellen dat ik hard heb gelachen... hij snapte er overigens nog vrij weinig van... het was namelijk niet de speld toch?