[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chimello

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 15:15

Hopelijk een goede merkenlijst die hier niet is, KVD of Tarte plssss

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 16:20

Tarte zal hem wel niet worden, is zelfs niet in de UK te krijgen, echt drama, tenminste 1 store in the UK heeft hem.

Hudson bay kan ik naar rollen zo :))

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 16:35

Hier een meelezer die eindelijk een geslaagde ooglook voor elkaar heeft gekregen :') Ik vind zelf blauw mij goed staan met oogschaduw, dan komt het groen er mooi uit. Is trouwens van een action palet. :+
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 16:36

Ik hoop ook dat er binnenkort eens een merkenlijst met betrouwbare bron beschikbaar komt van HB. En ik vraag me af of HB het gaat redden, ze springen in het gat wat VD achterliet, maar in een duurder segment, meer richting Bijenkorf en die moesten ook al een tig aantal zaken sluiten..

Mooi Goriginal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 16:38

Jans schreef:
Ik hoop ook dat er binnenkort eens een merkenlijst met betrouwbare bron beschikbaar komt van HB. En ik vraag me af of HB het gaat redden, ze springen in het gat wat VD achterliet, maar in een duurder segment, meer richting Bijenkorf en die moesten ook al een tig aantal zaken sluiten..

Mooi Goriginal!

Ja, dat vraag ik me idd ook af. Ze lijken nu veel te targetten op jongeren maar dan in een wat hoger segment... Lijkt me niet dat die zo vaak naar een groot warenhuis gaan om te shoppen ipv online. Maar goed, we zullen het zien. Er komt er hier ook eentje, echt in een ziek groot gebouw.

Inderdaad erg goed gelukt Goriginal! Blauw staat je erg goed

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 16:58

Mooie look goriginal.

Wowie elke.
Vind het je toch wel gaaf staan, brengt wat meer kleur in je gezicht.

Merk wel nu ik meer op de niet paardgerelateerde delen zit, dat ik soms dan iemand ineens te paard zie en denk: goh rijdt die paard dan?
Me niet helemaal meer realiserend dat het een paardenforum is. En we elkaar hier altijd zonder paard en zonder cap zien

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 17:26

Wauw wat een mooie look met dat blauw <3

En djilna wat is je haar gaaf zo :))

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 18:19

Hello ladies,

Ik val hier weer even binnen, heb namelijk momenteel veel last van dat mijn foundation niet mooi zit. Hij glijdt, trek in lijntjes en mijn poriën vallen erg op... Ben nu op zoek naar een goede en fijne primer, liefst eentje die de poriën flink verkleint.
Iemand tips?

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 18:33

Niniane schreef:
Sprak toevallig met een MUA van Urban Decay die vertelde dat de opties in Polen qua make-up zoveel beter zijn dan hier. Eigenlijk toch erg dat we in ons land al staan te juichen om een glimp van Sephora of dat een wat exclusiever merk hier en daar een counter opent. :=

Oh tof, ik ga vier dagen naar Polen volgende week. Eens kijken of ik wat kan vinden :))

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 18:33

Ik gebruik geen primer, nouja bijna nooit. Altijd een moisturiser en dan even drogen en foundation. Daarna setting poeder en fixing spray heb een glimmende olieneus anders :+

Denk dat HB er niet lang gaat zijn, maarja zolang er een sephora komt en blijft :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 18:35

Denk niet dat Sephora losse winkels gaat openen in NL.. Ze zijn destijds in V&D al geflopt (kwam dat niet ook omdat een aantal merken niet meer wouden verkopen in NL?) dus best een groot risico om dan alsnog terug te komen. Douglas heeft natuurlijk al een vrij groot assortiment voor high-end en de paar dingen die hier nog niet te krijgen zijn zal Sephora ook niet zomaar mee kunnen nemen.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 18:41

goriginal schreef:
Hier een meelezer die eindelijk een geslaagde ooglook voor elkaar heeft gekregen :') Ik vind zelf blauw mij goed staan met oogschaduw, dan komt het groen er mooi uit. Is trouwens van een action palet. :+
[ [url=m/zepKU4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Supermooie look. Maar ik zou wel je wenkbrauwen epileren.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 19:00

Misschien dat er nu wel meer kans is op slagen voor bepaalde merken? Beautyland nu is zoveel anders dan een pakweg 8-10 jaar geleden. Wel fijn dat Becca naar Douglas komt! Prachtig merk en Douglas zelf ook top met levering altijd. :j Ben benieuwd of ze fysieke counters gaan krijgen of dat het net zoals bij Zoeva alleen online gaat worden.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 19:06

Ik vind dat van zoeva jammer johzou veel meer verkopen anders. Is zo'n douglas membership de moeite als je af en toe koopt?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 19:08

Niniane schreef:
Misschien dat er nu wel meer kans is op slagen voor bepaalde merken? Beautyland nu is zoveel anders dan een pakweg 8-10 jaar geleden. Wel fijn dat Becca naar Douglas komt! Prachtig merk en Douglas zelf ook top met levering altijd. :j Ben benieuwd of ze fysieke counters gaan krijgen of dat het net zoals bij Zoeva alleen online gaat worden.

Dit idee heb ik ook. Jongere meiden zijn naar mijn idee veel meer met make-up bezig en ook veel meer bekend met de luxere en buitenlandse merken.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 19:12

chimello schreef:
Ik vind dat van zoeva jammer johzou veel meer verkopen anders. Is zo'n douglas membership de moeite als je af en toe koopt?

Vind van wel. :j Je betaalt eenmalig om lid te kunnen worden, altijd 10% korting, je krijgt 5 euro korting als je een x aantal beauties hebt gespaard en eens in de zoveel tijd een magazine.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 20:05

Goriginal, nice! Zeker mooie ooglook.

Mondy dank je! Ben er zelf ook nog steeds heel blij mee :j

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 20:11

Liselot schreef:
Hello ladies,

Ik val hier weer even binnen, heb namelijk momenteel veel last van dat mijn foundation niet mooi zit. Hij glijdt, trek in lijntjes en mijn poriën vallen erg op... Ben nu op zoek naar een goede en fijne primer, liefst eentje die de poriën flink verkleint.
Iemand tips?

De porefessional van Benefit al eens geprobeerd? Mocht die te duur zijn is de pore filler van Nyx een goede dupe. :)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 20:38

Ik ga die eens even opzoeken, tnx!

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 21:05

Niniane is de 10% geldig op alle merken ?
Ik koop namelijk alleen benefit bij douglas als het daar niet geldig op is dan hoeft het van mij ook niet
Verder haal ik altijd alles bij xl paris :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 21:29

Smashbox is dan wel weer uitgesloten. Dus dan is het voor jou niet interessant. :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 21:58

Ik vraag me ook af of Hudson's Bay het lang gaat volhouden. Het schijnt dat ze al slecht beginnen, omdat het in het buitenland niet goed gaat las ik.

Nederland loopt enorm achter qua merken en trends. Vaak zie je ook wel dat de nederlanders de kat uit de boom kijken en veel moeten wennen. Ik verwacht dus ook niet dat een merk als Kat von D het hier heel goed zoi gaan doen (helaas).
Eigenlijk is het dankzij de buitenlandse vloggers/youtubers dat Nederlanders nieuwsgieriger worden naar andere merken, want van onze eigen vloggers moeten we het niet echt hebben vind ik!

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 22:04

Niniane schreef:
Smashbox is dan wel weer uitgesloten. Dus dan is het voor jou niet interessant. :)

Jaa dat is jammer ;)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 22:22

velvetblack schreef:
Ik vraag me ook af of Hudson's Bay het lang gaat volhouden. Het schijnt dat ze al slecht beginnen, omdat het in het buitenland niet goed gaat las ik.

Nederland loopt enorm achter qua merken en trends. Vaak zie je ook wel dat de nederlanders de kat uit de boom kijken en veel moeten wennen. Ik verwacht dus ook niet dat een merk als Kat von D het hier heel goed zoi gaan doen (helaas).
Eigenlijk is het dankzij de buitenlandse vloggers/youtubers dat Nederlanders nieuwsgieriger worden naar andere merken, want van onze eigen vloggers moeten we het niet echt hebben vind ik!

Haha nee totaal niet! Ben ook echt volledig gestopt met het volgen van die hele groep van Beautylab, Misslipgloss (Cynthia), 2WMN e.d. Op Insta alleen nog Lotte en Wies want zij zijn zo'n beetje de enige die wat anders willen doen dan je standaard look.

Vind het moeilijk inschatten welk merk het goed of slecht zou doen. Denk dat je met een Kat Von D best prima in een Amsterdam kan zitten, maar hier in Eindhoven of iets zou ik dat al minder voor me zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 22:24

Ik vind VeraCamilla de laatste tijd echt heel leuk, ze is helemaal op de bodyposi tour gegaan en dat kan ik echt super erg waarderen. Heb ook het idee alsof ze wat minder target op súper jonge meiden.