Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jans schreef:Ik hoop ook dat er binnenkort eens een merkenlijst met betrouwbare bron beschikbaar komt van HB. En ik vraag me af of HB het gaat redden, ze springen in het gat wat VD achterliet, maar in een duurder segment, meer richting Bijenkorf en die moesten ook al een tig aantal zaken sluiten..
Mooi Goriginal!
Niniane schreef:Sprak toevallig met een MUA van Urban Decay die vertelde dat de opties in Polen qua make-up zoveel beter zijn dan hier. Eigenlijk toch erg dat we in ons land al staan te juichen om een glimp van Sephora of dat een wat exclusiever merk hier en daar een counter opent.
goriginal schreef:Hier een meelezer die eindelijk een geslaagde ooglook voor elkaar heeft gekregenIk vind zelf blauw mij goed staan met oogschaduw, dan komt het groen er mooi uit. Is trouwens van een action palet.
![]()
[ [url=m/zepKU4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niniane schreef:Misschien dat er nu wel meer kans is op slagen voor bepaalde merken? Beautyland nu is zoveel anders dan een pakweg 8-10 jaar geleden. Wel fijn dat Becca naar Douglas komt! Prachtig merk en Douglas zelf ook top met levering altijd.Ben benieuwd of ze fysieke counters gaan krijgen of dat het net zoals bij Zoeva alleen online gaat worden.
chimello schreef:Ik vind dat van zoeva jammer johzou veel meer verkopen anders. Is zo'n douglas membership de moeite als je af en toe koopt?
Liselot schreef:Hello ladies,
Ik val hier weer even binnen, heb namelijk momenteel veel last van dat mijn foundation niet mooi zit. Hij glijdt, trek in lijntjes en mijn poriën vallen erg op... Ben nu op zoek naar een goede en fijne primer, liefst eentje die de poriën flink verkleint.
Iemand tips?
velvetblack schreef:Ik vraag me ook af of Hudson's Bay het lang gaat volhouden. Het schijnt dat ze al slecht beginnen, omdat het in het buitenland niet goed gaat las ik.
Nederland loopt enorm achter qua merken en trends. Vaak zie je ook wel dat de nederlanders de kat uit de boom kijken en veel moeten wennen. Ik verwacht dus ook niet dat een merk als Kat von D het hier heel goed zoi gaan doen (helaas).
Eigenlijk is het dankzij de buitenlandse vloggers/youtubers dat Nederlanders nieuwsgieriger worden naar andere merken, want van onze eigen vloggers moeten we het niet echt hebben vind ik!