[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:16

Wauw friem, ik had ze nog niet gezien tot nu! Mooie oude stijl gebruik je op je onderrug.
En je zoontje wordt een knappe vent later!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:17

linoleum schreef:
Friemel, je rugpiece kende ik al, maar je schouders met bloesem nog nooit helemaal gezien. Geweldig! Vooral dat uiltje.

Heerlijk om al die tatoeages te zien. Vooral ook de verschillen. Ik blijf toch steeds terugkomen bij een sleeve met allemaal bloemen. Vind dat stoer en toch ook vrouwelijk.

Dankje, is van z'n geboortekaartje dat uiltje :D
Ik zit al een tijdje sterk te denken aan een mandala sleeve, 3 kwart maar ben bang dat dat niet mooi overloopt in m'n bloesem tattoo.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:26

Wauw!! Prachtig friem! Die bloesem ook onwijs mooi kleurrijk!

Ik zit ook al een poosje te twijfelen aan zo'n mandala. Maar eigenlijk wil ik eerst een end afvallen voor ik weer wat doe..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:29

Mijn tattoos staan allemaal verzameld op mijn Instagram :') Krijg ze zo 1, 2, 3 even niet hier haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:37

Die van je onderrug vind ik persoonlijk te grof Friem, maar die schouderpiece vind ik erg mooi!

Ik heb er 3 :D

Heb er ook eentje laten zetten als einde van mijn therapietraject. Dat was voor mij echt een mooie afsluiter en herinnering aan het leven.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:40

Die van jou is zo mooi Joolien <3

En Friem haar uiltje <3

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:41

Wow mooi allemaal! Maar zo groot :oo Zijn jullie niet bang dat je ooit (om welke reden dan ook) spijt krijgt en dan voor de rest van je leven met een best wel enorm plaatje op je lichaam loopt..?

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:42

Emmaa_ schreef:
Hanafubuki schreef:
Ik ga zodra ik weer de oude ben, mn depressie heb verslagen.. Ook een tattoo laten zetten met symbool wat mij hier doorheen moet helpen.

Mooi idee! Ik heb ook twee tattoos die voor mij heel veel betekenis hebben en die me op een bepaalde manier door moeilijke situaties heen slepen. Is toch ontzettend fijn om dat te laten vereeuwigen.

Jans, heb ik ook, en helpt elke dag ernaar te kijken :)

Em :+: Ben er bij je volgende weer bij ok? :D En voor ontwerpen weet je ook waar je moet zijn! :j

Gaaf Jolien, die van jou is ook heel mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:45

Jellybeans schreef:
Wow mooi allemaal! Maar zo groot :oo Zijn jullie niet bang dat je ooit (om welke reden dan ook) spijt krijgt en dan voor de rest van je leven met een best wel enorm plaatje op je lichaam loopt..?

Mijne zit (gelukkig) op mijn schouderblad dus ik zie hem niet. Soms denk ik dat er een spin zit en dan bedenk ik me ineens, oh ja, tattoo. :+ Ik zou hem, als ik nu weer voor de beslissing zou staan, niet zetten. Ik heb er geen spijt van verder.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:48

Shizzel schreef:
Jellybeans schreef:

Mijne zit (gelukkig) op mijn schouderblad dus ik zie hem niet. Soms denk ik dat er een spin zit en dan bedenk ik me ineens, oh ja, tattoo. :+ Ik zou hem, als ik nu weer voor de beslissing zou staan, niet zetten. Ik heb er geen spijt van verder.

Wat je zegt over de spin, is dus precies waar ik bang voor zou zijn. Dat je een tatoo neemt en er dan zeg maar niet aan kan wennen en dat hij je niet 'eigen' wordt en je maar blijft denken dat er iets als een spin op je lichaam zit. :') Maar ach uiteindelijk zal het vast wennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:49

Jellybeans schreef:
Wat je zegt over de spin, is dus precies waar ik bang voor zou zijn. Dat je een tatoo neemt en er dan zeg maar niet aan kan wennen en dat hij je niet 'eigen' wordt en je maar blijft denken dat er iets als een spin op je lichaam zit. :') Maar ach uiteindelijk zal het vast wennen.

Ik ben er wel aan gewend hoor, hij hoort ook bij me verder en mijn proces. Maar als ik douche denk ik ineens door de zwarte lijnen dat het een dier is. _O- Dat heb ik ook al als mijn haar of mijn vest onverwachts over mijn arm heen gaat. Geloof me, de pijn die ik heb gehad door dat ding, die vergeet ik niet zomaar. :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:51

jolien, jij had toch ook dat schaakstuk op jou ribben?

Geen spijt, die op me schouder staat er al sinds ik 16 ben en de enige zonder betekenis, nog nooit geen spijt van.
helemaal stitch niet, ik blijf daar verbazendwekkend leuke reacties over krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 22:02

Twilight schreef:
jolien, jij had toch ook dat schaakstuk op jou ribben?

Geen spijt, die op me schouder staat er al sinds ik 16 ben en de enige zonder betekenis, nog nooit geen spijt van.
helemaal stitch niet, ik blijf daar verbazendwekkend leuke reacties over krijgen.

Ja klopt, dat was mn eerste.
Afbeelding

En deze op mn rug. Was een leuke bokt shoot trouwens met deze make-up! (foto Wendy Vonk)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 22:03

One tree Hill fan?

Mooie tattoos meiden!
Ik heb 2 kleintjes, een op mijn enkel en een op mijn pols, beiden hebben een speciale betekenis voor mij.

Ik hou van tattoos, is ook een vorm van make up, alleen dan permanent :D

De uiltjes van Friem zijn echt super gaaf, net als haar voet tattoo.

Welkom, welk palette heeft Elke je verkocht?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 22:04

ja vind die beide echt gaaf joolien :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 22:07

Mooi jolien! Vooral je backpiece!
Mijne heeft een hele mooie betekennis dus kan me niet voorstellen dat ik er ooit spijt van krijg maar die is ook niet zo groot :)

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 22:07

Oh wauw wat een mooie tattoos allemaal ! Ik heb er nog geen maar ik zit er wel over na te denken. Ik wil graag een anker op mn pols (lekker cliché) maar het heeft voor mij een grote betekenis.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 22:24

Die op je rug vind ik echt het mooiste Jolien! De anderen zo 'massief'. Die op je rug is heel elegant.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 22:48

Ik vind ze allemaal mooi! Friemel, die op je rug vind ik echt prachtig <3

Ik vind het vooral lastig met m'n werk, ik wil echt niks dat ooit eventueel zichtbaar is op kantoor eigenlijk :P Als ik uiteindelijk voor een tattoo ga, wil ik hem dus denk ik op m'n bovenbeen. Ben er nog niet uit hoe ik het precies wil, maar het wordt een leeuw en eventueel de tekst "Only you determine what you're worth" :)

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 22:52

Tattoo's heb ik niet. Vind ze soms wel heel mooi bij anderen :j
Vind Friems uiltje bijvoorbeeld erg gaaf, maar die Jolien op haar rug heeft vind ik ook heel elegant. En die Stitch is super schattig!
Mooi ook om te lezen dat er aan een hoop tattoos zo'n betekenis zit, zo'n afsluiting van een periode. Mooi is dat.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 23:14

Nondeju Friem :+ héle mooie op je schouders!
Ik ben ook niet zo van het massieve

Wel stuk voor stuk prachtige dingen allemaal! Maar zou er zelf denk ik spijt van krijgen. Dat polsbandje vind ik ook erg gaaf! <3

Dit is de mijne:

Afbeelding

En deze wil ik graag:

Afbeelding

Over deze twijfel ik:

Afbeelding

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 23:20

Wauw Jolien! Wat onwijs gaaf!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 23:33

Die veer wilde ik zoooolang!
Vind t zo jammer dat ie bij zoveel mensen al staat.. Heb de mijne nog niet gezien bij iemand.. Wel zwaluwen maar niet zo :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 23:41

Dames wat een mooie foto's weer <3
Oranje lipstick... Zo mooi maar moet nog wat uitproberen welke tinten/kleuren bij mij passen :D

Veel tatts al uit t tattoo topic voorbij zien komen, blijft mooi !

Had nog tips gehad mbt het uitlopen van de mascara aan de onderkant en het werkt !!! Poeder het niet altijd maar wel met wat foundation en heb tot nu toe geen zwarte lijnen meer.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 23:49

Pfoe dappere grote tattoos allemaal! Niet mijn smaak, ik hou meer van kleine minimalistische, maar dat is ook wel een beetje in de mode nu

Iemand tips voor het strak aanbrengen van lipstick? Ik heb moeite om alles symmetrisch en recht te krijgen, zelfs met lippotlood :=