Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linoleum schreef:Friemel, je rugpiece kende ik al, maar je schouders met bloesem nog nooit helemaal gezien. Geweldig! Vooral dat uiltje.
Heerlijk om al die tatoeages te zien. Vooral ook de verschillen. Ik blijf toch steeds terugkomen bij een sleeve met allemaal bloemen. Vind dat stoer en toch ook vrouwelijk.
Emmaa_ schreef:Hanafubuki schreef:Ik ga zodra ik weer de oude ben, mn depressie heb verslagen.. Ook een tattoo laten zetten met symbool wat mij hier doorheen moet helpen.
Mooi idee! Ik heb ook twee tattoos die voor mij heel veel betekenis hebben en die me op een bepaalde manier door moeilijke situaties heen slepen. Is toch ontzettend fijn om dat te laten vereeuwigen.
Jellybeans schreef:Wow mooi allemaal! Maar zo grootZijn jullie niet bang dat je ooit (om welke reden dan ook) spijt krijgt en dan voor de rest van je leven met een best wel enorm plaatje op je lichaam loopt..?
Shizzel schreef:Jellybeans schreef:Wow mooi allemaal! Maar zo grootZijn jullie niet bang dat je ooit (om welke reden dan ook) spijt krijgt en dan voor de rest van je leven met een best wel enorm plaatje op je lichaam loopt..?
Mijne zit (gelukkig) op mijn schouderblad dus ik zie hem niet. Soms denk ik dat er een spin zit en dan bedenk ik me ineens, oh ja, tattoo.Ik zou hem, als ik nu weer voor de beslissing zou staan, niet zetten. Ik heb er geen spijt van verder.
Jellybeans schreef:Wat je zegt over de spin, is dus precies waar ik bang voor zou zijn. Dat je een tatoo neemt en er dan zeg maar niet aan kan wennen en dat hij je niet 'eigen' wordt en je maar blijft denken dat er iets als een spin op je lichaam zit.Maar ach uiteindelijk zal het vast wennen.
Twilight schreef:jolien, jij had toch ook dat schaakstuk op jou ribben?
Geen spijt, die op me schouder staat er al sinds ik 16 ben en de enige zonder betekenis, nog nooit geen spijt van.
helemaal stitch niet, ik blijf daar verbazendwekkend leuke reacties over krijgen.