Zoals het er nu naar uit ziet ben ik ietsjes afgevallen, maar ben wel benieuwd hoe veel moeite het me gaat kosten om uit het ritme van meguezworstjes op een baguette tussen de middag en een pizza 's avonds te komen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik ietsjes afgevallen, maar ben wel benieuwd hoe veel moeite het me gaat kosten om uit het ritme van meguezworstjes op een baguette tussen de middag en een pizza 's avonds te komen
In jou berichtje lees ik veel redenen waarom iets niet zou kunnen, probeer positiever te denken met wat je wel kunt!
) terwijl vetten vaker nuttig kunnen zijn omdat je lichaam er iets uit kan halen (niet bij alles, maar een olijfolie toch wel). Nu, overdrijven is ook een vak, dus van vet ga je ook dik worden, maar je weet wat ik wil zeggen

SophieFT schreef:Ik meld mij ook maar weer eens!
Ik heb telkens niet genoeg motivatie om het afvallen door te zetten helaas. Ik doe ook niet echt meer een sport, maar wil dit wel graag weer gaan doen. Maar wat weet ik niet echt. Hardlopen kan mn knieën niet echt aan, sportschool is hartstikke duur, en balsporten wordt voor mij lastig vanwege mijn oogafwijking. Zwemmen lijkt me wel leuk maar ben bang dat ik dat na 2 weken ook wel weer zat ben. Dan blijft er weinig over ben ik bang?
of het is saai. (Ben nogal lui
)
, bakje yoghurt met aardbeiencroyslover schreef:xNavatu schreef:Dat lijkt me wel heel erg weinig om over een hele dag te eten? Zelfs met de appel erbij?
Ik ben vandaag bijzonder laat mijn bed uit gekomen dus merk er niks van![]()