[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 19:37

_Dominique schreef:
Ik heb weer een impulsief idee :')

Vind het werk van Roald vd Broek echt fantastisch en bij de shop waar hij werkzaam is hebben ze op zaterdag zo'n walk in. Nu maakt hij zo nu en dan schetsen "kant en klaar" en zijn werk is zo wauw. <3 Dat ik er aan zit te denken om een keer random binnen te lopen, een ontwerp van hem aan te wijzen en te gaan zitten.

Is dit raar of gek? Mensen die ervaring hier mee hebben?

Ik zeg doen :Y)

Maar ben zelf ook redelijk impulsief. Ik zou geen maanden kunnen wachten op een tattoo :o vandaar dat ik mijn afspraak heb kunnen verzetten van 10 augustus naar 5 juli :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 19:39

Ik vind het niet gek hoor!

Ik zou dat (als hij in de buurt woonde :') ) bij Demon Dance ook willen, maar ik ga hoogstwaarschijnlijk naar Yorkshire dit jaar om bij hem een maan en een ster op mijn beide kuiten te prikken :j

Ik ga die Roald even bekijken :j Je maakt me nieuwsgierig haha

Imre

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 19:42

Heel gaaf die zwaluw! Helemaal mijn stijl!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 19:43

Er zitten hier sowieso al drie Roald fans (waaronder ikzelf), en walk-ins zijn er om binnen te lopen, dus gewoon doen :j

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 19:47

bowena_84 schreef:
Valerie93 schreef:
Hey!
Sorry dat ik zo kom binnen rollen, ik heb een tattoo idee alleen de tattoo komt dan over vervaagde(niet rode) striae heen. Is dit mogelijk of gaat het niet mooi uitzien?

Ik heb een tattoo onderaan in mijn zij (op mijn love handle :') ) en heb daar ook flink striae. De dag na het zetten schrok ik me wild want mijn huid reageerde heel heftig. Maar is prima bij getrokken en vind mijn tattoo echt mooi, heb geen last van striae die je erdoorheen ziet :)

Dankjewel, het rode is al helemaal weg bij mij, heb ze al die tijd behandeld met littekencreme. Heb ze al echt jaren en op zich zijn ze nu dus heel licht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 20:09

Waah spannend, keuzes keuzes.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 20:48

Drunksheep schreef:
Er zitten hier sowieso al drie Roald fans (waaronder ikzelf), en walk-ins zijn er om binnen te lopen, dus gewoon doen :j

Klopt. Laatste keer dat ik hem sprak was hij juist heel blij dat hij de mogelijkheid kreeg om dmv walkins zijn eigen werk te zetten.

Ik zou gewoon langsgaan Dominique, t is een ontzettend sympathieke kerel

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 21:09

Nog vergeten de foto's te plaatsen.

Dit zijn die van mij.

Deze staat op mijn schouderblad.
Afbeelding

Pootafdruk ( van de echte afdruk) van mijn herder:

Afbeelding

En mijn eerste. Waarom is te lang verhaal haha.

Afbeelding

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 23:29

Mooie tattoo's!

Ik zou ook graag de pootafdruk van mijn kat willen laten tatoeëren alleen geen idee hoe ik dat moet aanpakken :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 07:20

xU_Blinghx schreef:
Mooie tattoo's!

Ik zou ook graag de pootafdruk van mijn kat willen laten tatoeëren alleen geen idee hoe ik dat moet aanpakken :o?

Als je zijn echte pootafdruk wilt, koop je water/vingerverf. Pak je een vel papier waar je verschillende keren het pootje van je kat gaat stempelen. Dus voetje beetje verf en dan op het papier stempelen. Dan voetje heel goed afspoelen!
Naar een tattooshop en zeggen dat je een afdruk wilt van het vel papier waar de voetjes opstaan :D en klaar.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 07:32

Tnx! Ik heb het gedaan met een stempelkussen

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 07:39

Ik heb het gedaan door een beetje verf op z'n pootje te doen en hem gewoon over het papier te laten lopen. Als ik z'n pootje vastpakte om het op het papier te drukken kreeg ik een intens spastische kat :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 08:05

_Dominique schreef:
Ik heb weer een impulsief idee :')

Vind het werk van Roald vd Broek echt fantastisch en bij de shop waar hij werkzaam is hebben ze op zaterdag zo'n walk in. Nu maakt hij zo nu en dan schetsen "kant en klaar" en zijn werk is zo wauw. <3 Dat ik er aan zit te denken om een keer random binnen te lopen, een ontwerp van hem aan te wijzen en te gaan zitten.

Is dit raar of gek? Mensen die ervaring hier mee hebben?

Gewoon doen! Ik ben ook voor mijn laatste bij Roald geweest en hij is echt heel chill :) Neemt rustig z'n tijd om alles goed te doen. Ik had hem heel vage richtlijnen gegeven van wat ik wou en heb hem eigenlijk voor 99% vrij gelaten, toen ik aankwam had hij een ontwerp voor me klaar dat voor mij nog niet echt helemaal goed zat dus toen hebben we er even samen naar gekeken en heeft hij er iets van gemaakt dat ik helemaal goed vond.

Ik vind hem trouwens echt een toffe kerel, mijn artists waren tot nu toe altijd bloedserieus maar met Roald heb ik best lol gehad :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 09:31

Ja Roald is echt een toffe gast idd :j voel je je snel bij op je gemak.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:18

En vooral zeggen dat je via Bokt bij hem gekomen bent. Hij vond het hilarisch dat ik ook een "paardenmeisje" ben, en Emma en Drunksheep ken :')

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 11:03

Ik wil stiekem ook een Roald :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 11:06

Anoniem schreef:
xU_Blinghx schreef:
Mooie tattoo's!

Als je zijn echte pootafdruk wilt, koop je water/vingerverf. Pak je een vel papier waar je verschillende keren het pootje van je kat gaat stempelen. Dus voetje beetje verf en dan op het papier stempelen. Dan voetje heel goed afspoelen!
Naar een tattooshop en zeggen dat je een afdruk wilt van het vel papier waar de voetjes opstaan :D en klaar.

Euh, ik denk dat het bij het pootje verven al mis gaat :+

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 11:29

xU_Blinghx schreef:
Mooie tattoo's!

Hier heb ik alle beesten in een plas water gezet en vervolgens over de tegels buiten laten wandelen. De mooiste afdruk fotograferen en tadaaa. Wel even goed onthouden welke bij welke hoort als je het bij meerdere dieren doet :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 11:55

Yasmine schreef:
En vooral zeggen dat je via Bokt bij hem gekomen bent. Hij vond het hilarisch dat ik ook een "paardenmeisje" ben, en [naam] en Drunksheep ken :')

Hahaha die gast heeft een beeld van mij joh _O-

xemmafalcon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 01:29

Ik heb 2 jaar geleden deze laten zetten en nu zit ik langzaam aan weer aan een nieuwe te denken.

Afbeelding

Heb hem toendertijd bij o.k. corral gezet in Amersfoort maar hoor daar de laatste tijd ook minder goeie reacties over, dus twijfel of ik hem daar weer wil laten zetten.
Weet iemand anders nog een tattooshop omgeving Amersfoort?

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 02:11

Ik mag alweer over 2 weken! *\o/*

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 09:42

:):) ik mag vandaag!!!!! Om 12:00

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 10:33

Ik mag woensdag weer voor mijn tweede, maken dan meteen een afspraak voor de volgende

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-16 16:45

Alles goed gegaan Linda?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:23

xemmafalcon schreef:
Ik heb 2 jaar geleden deze laten zetten en nu zit ik langzaam aan weer aan een nieuwe te denken.

[ [url=m/lqcSnd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb hem toendertijd bij o.k. corral gezet in Amersfoort maar hoor daar de laatste tijd ook minder goeie reacties over, dus twijfel of ik hem daar weer wil laten zetten.
Weet iemand anders nog een tattooshop omgeving Amersfoort?

Ja ik vind het wat tegenvallen. Maar je wil in omgeving Amersfoort blijven dus?