Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 23:05

Van Kiko heb ik alleen lipsticks gehad ben daar zeer tevreden over dus ben benieuwd naar de rest.
Ik wil sowieso heel graag de 30 days extention mascara gaan uitproberen :D
Ik heb nu de oogcreme gekocht, een liquid lipstick die ik erg fin vind alleen bloed deze heel erg, een velvet matt lipstick en per ongeluk de 30 days night treatment. Lipsticks vind ik fijn nu alleen de rest nog uitproberen

Chantalx249

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 23:09

ik had trouwens nog een vraag, ik heb net nacht creme opgedaan, (anti rimpel creme :+ ) maar ik dacht dat er misschien wel goede voedingsstoffen in zouden zitten voor mijn puistjes (opzich heb ik er niet veel, maar het liefst wil ik natuurlijk geen puistjes) maar ook zat ik te denken dat ik juist misschien meer pukkels ervan krijg, omdat de creme vrij vettig is.. wat denken jullie ervan? of hebben kennen jullie misschien een goede (nacht) creme voor puistjes?

linoleum

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 23:25

Volgens mij word een vochtarme huid niet gevoed door vettigheid. Dus dan zou je je daar niet druk over hoeven te maken. Daarnaast zijn er ook onzuivere huiden die juist gebaad zijn bij een wat meer verzorgende creme dan een specifiek voor de vettige huid. Al ben ik ook geen kenner op dit gebied en is sowieso elke huid anders.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 23:25

Chantal een anti-rimpelcreme kan soms juist puistjes ed verergeren omdat het zware crèmes zijn. Dan verstopt het de boel iets teveel zeg maar. Dus je kunt beter een nachtcreme zoeken die bij jouw leeftijd past.

Het reinigen is om de puistjes tegen te gaan, een creme vooral om de huid te voeden/vocht in te brengen.

Chantalx249

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 23:29

Djilna schreef:
Chantal een anti-rimpelcreme kan soms juist puistjes ed verergeren omdat het zware crèmes zijn. Dan verstopt het de boel iets teveel zeg maar. Dus je kunt beter een nachtcreme zoeken die bij jouw leeftijd past.

Het reinigen is om de puistjes tegen te gaan, een creme vooral om de huid te voeden/vocht in te brengen.

Zo'n gevoel had ik al ja :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 23:34

Of deze crème alleen op de rimpelgevoelige plekken aanbrengen en de rest een lichtere crème ;)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 00:01

Pdf ik wil teveel hebben van make up :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 00:08

xU_Blinghx schreef:
Van Kiko heb ik alleen lipsticks gehad ben daar zeer tevreden over dus ben benieuwd naar de rest.
Ik heb nu de oogcreme gekocht, een liquid lipstick die ik erg fin vind alleen bloed deze heel erg, een velvet matt lipstick en per ongeluk de 30 days night treatment. Lipsticks vind ik fijn nu alleen de rest nog uitproberen

Ik heb de mascara, niet gekocht voor de treatment omdat ik al enorm lange wimpers heb maar omdat het borsteltje mij bevalt, het is een hele fijne mascara hij is echt heel licht maar toch pikzwart, het is net alsof je niets op hebt, heerlijk!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 00:17

Gianti schreef:
Pdf ik wil teveel hebben van make up :')

Ik ook -O-
En m'n portemonnee niet helaas.

Verder heb ik ook ontzettend zin om veel te experimenteren dit weekend :D. Ook met oog op de feestdagen.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 00:17

Inderdaad geen zware crème nemen. Mijn ervaring (vette huid) daarmee is juist dat het de huid irriteert. En al helemaal wegblijven van een crème die te geparfumeerd is. Mijn huid heeft ook last gehad van pukkeltjes (vooral hormonaal en dat kan echt anders worden naarmate je ouder wordt :j ) en ik heb er echt veel baat bij door matterende, parfumvrije reinigingsproducten te gebruiken, om de dag te scrubben en luchtige, gelachtige dag- en nachtcrèmes te gebruiken. Het is zoveel rustiger nu.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 01:38

Helaas ook geen Soar bij de Bijenkorf in Amsterdam, wel Captive mee genomen. *\o/* *\o/*

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 03:41

_Friemel schreef:
xU_Blinghx schreef:

Ik heb de mascara, niet gekocht voor de treatment omdat ik al enorm lange wimpers heb maar omdat het borsteltje mij bevalt, het is een hele fijne mascara hij is echt heel licht maar toch pikzwart, het is net alsof je niets op hebt, heerlijk!

Oeh ik ben benieuwd ga hem binnenkort halen maar was momenteel uitverkocht in de winkel. Dus als het goed is volgende week gelijk even halen :o

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 09:56

Mooi je lippen zo Elke, niet zo overdreven iig :)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:11

Elkee, vind je lippen heel mooi gelukt, heel natuurlijk. Heb je er veel last van? Qua pijn, zwelling, brusing etc?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:18

Ziet er goed uit Elke!
Nog wel gezwollen, maar denk dat het resultaat prachtig gaat zijn :D

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:22

Mooi hoor Elkee!
Ben ook benieuwd hoe het nu voelt.

Vandaag de L'Oréal Infallible Matt 24H aangebracht met een beautyblender. Prima resultaat! Zo enorm dekkend vind ik m nou ook weer niet, bij 2 dunne laagjes is het resultaat mooier. Om 06:00 aangebracht en nu een beetje glans op m'n voorhoofd doorschijnen maar geen plamuur resultaat nog. Gisteren ook goed gescrub en verzorgd, dat scheelt een hoop.
Heb ook een nieuwe oogschaduw van MUG gebruikt maar die is op m'n ooglid toch een stukje donkerder dan bij de swatches.

Morgen naar Haarlem en op naar MAC *\o/*

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:34

Mac navy times nine voor 30 euro. Goede deal?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:36

Geloof het wel. Zie ze op internet voor 39euro.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:51

Hij kost nieuw in de winkel 39 dus afhankelijk van de staat :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 11:07

Ik zou wel een foto vragen zodat je kunt kijken hoe hij er uit ziet, maar dat is een nette prijs.
Alhoewel ik persoonlijk dan liever die paar euro extra zou betalen voor een nieuwe.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 11:12

Hoelang heeft het bij jullie geduurd voor jullie Champagne Pop in huis hadden? Heb' m woensdag besteld maar mijn bestelling staat nog steeds in behandeling -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 11:18

Omdat hij pas vanaf vandaag leverbaar is ;)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 11:19

:))
Ik vind hem prachtig, maar vind 43 euro wel erg veel geld..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 11:20

Ik vind het ook veel geld, maar de highlighters van Becca zijn echt zo goed, dat ik het er voor over heb.
Hoop wel dat ze vandaag verzonden worden trouwens.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 11:28

Heel benieuwd hoe jullie de highlighter gaan vinden! Wil hem ook graag maar vind het echt duur..