kijk morgen wel in wat voor stemming ik ben, dan ga ik naar me oma. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kijk morgen wel in wat voor stemming ik ben, dan ga ik naar me oma.
Helaas zitten er 2 kleurtjes van m'n palletje vrij los in de verpakking..
Heb ik weer, heel 't jaar niet ziek geworden, word ik ziek met kerst
had hem deze ochtend in de trein opgedaan en hij is de hele dag perfect blijven zitten. Alleen nu na het avondeten wou ik hem bijwerken. Blijkt hij niet meer in m'n tas te zitten
Sharmila schreef:Ooooohw echt erg. Gister kerstdiner. Maar ik moest werken tot 16 uur. En ja hoor komt er om kwart voor 16 een aangereden kat binnen met spoed. Pffff 2 uur later. Zat ik dus niet gedoucht met bloed geur in mijn neus zonder makeup verfromfraaid aan het kerstdiner....... Poes leeft nog gelukkig. Dat dan weer wel.
Maar ja vandaag poging 2. Mooie look gemaakt met mijn Rihanna 1 is die bijpassende lipgloss foetsie. Nergens te vinden......... Snik.....
. Maar je moet het geprobeerd hebben voordat je dat snapt, want ik had ook zoiets van jaja het zal wel, pincet is pincet. Maar echt niet gewoon
.
Ik heb de laatste jaren al een aantal pincetten geprobeerd, maar blijf terugkomen bij de goedkoopste (één van ELF). Ik koop er iig geen meer tenzij ik (bijna) zeker weet dat hij beter werkt. Want met deze kan ik nog niet alle haartjes pakken die ik wil. Bedankt iedereen 
Vind dat altijd wel leuk! Ik heb ook een poging gedaan, maar de belichting was zo vreselijk.. je ziet echt niets van m'n look