[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xGoldenHero

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:55

Ik moest ook 3 dagen folie van Joy. En hij is nu na meer dan een jaar nog steeds pikzwart en geen stukjes er uit oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:57

Die van mij op m'n rug is ook nog pikzwart en geen stukjes uit, en daar heb ik echt maar een half uurtje folie op gehad. Denk dat het voor iedereen zo erg verschilt... Zullen ook mensen zijn die drie dagen in folie zitten maar alsnog stukjes hebben die loslaten, en andersom ook.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:05

Bij eerste tattoo folie gehad voor een uurtje. Ongeveer 2 weken lang vellen en stukjes korst icm inkt die loslieten. Tatt is mooi gebleven ondanks de inkt die mee kwam met de korsten.

Tweede tattoo geen folie gehad, qua vellen en korsten zelfde als bij de eerste.

Derde tattoo ook geen folie gehad, paar dagen korsten gehad.

Overigens ook 2 verschillende shops.

Wat ik begreep is dat het niet erg is als er korsten en inkt afkomen, zo lang het gebeurd uit zichzelf. Als je korsten probeert te peuteren kan het zijn dat de inkt die dieper ligt mee komt en zo krijg je kleine " gaatjes" in de tattoo.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:09

Een vriend van mij heeft bij tattoo point Zwolle een tattoo laten zetten en hij moest 2 uurtjes in folie maar mocht gewoon douchen en met washand en handdoek er over etc. Nou, dat heeft hij geweten. Tattoo is nog geen jaar oud en hij is helemaal wazig.. Echt ontzettend zonde..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:11

Hmm. Ik heb hem niet met een washand gewassen en ga er ook niet keihard overheen lopen wrijven met een handdoek, maar ik dep hem wel gewoon droog met een normale handdoek en ga ook niet moeilijk lopen doen met het wassen van mijn haren of een douchezak om mijn arm heisen. Heb de shampoo ook gewoon over mijn rug laten lopen toen ik mijn vorige net twee dagen had. Toen ik hem een paar weken had ben ik op vakantie geweest en toen is hij ook lichtelijk verbrand, ook niet lelijk geworden. Is denk ik heeel relatief, belangrijke factoren daarin zijn onder andere hoe hij gezet is en hoe makkelijk je huid geneest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:13

San, echt superleuk idee! Alleen dat bruin van de beer weet ik niet of je dat ook zo krijgt, mocht je dat willen. Weet je al naar wie je gaat? Sailors and Crooks? Dan wil ik je hanje wel vadthouden hoor :D :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:15

Joolien schreef:
San, echt superleuk idee! Alleen dat bruin van de beer weet ik niet of je dat ook zo krijgt, mocht je dat willen. Weet je al naar wie je gaat? Sailors and Crooks? Dan wil ik je hanje wel vadthouden hoor :D :P

Dat hoeft niet per se, als het maar Winnie is :D. En ik heb geen idee, nog niet eens over nagedacht :o. Daarnaast woon ik binnenkort niet meer in Enschede, maar in Zeeland :oo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:25

_San87_ schreef:
Joolien schreef:

Dat hoeft niet per se, als het maar Winnie is :D. En ik heb geen idee, nog niet eens over nagedacht :o. Daarnaast woon ik binnenkort niet meer in Enschede, maar in Zeeland :oo.

:wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:29

Oh jeetje dat zal wel wennen zijn (ervaringsdeskundige als ex-zeeuw in Tilburg :') )

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:39

Ik ben half in Zeeland opgegroeid, dus dat zal wel goed komen :P. Zeeuws-Vlaanderen wordt het.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:42

Ah dan valt het mee :D in Hulst zit wel een goeie op de Bierkaai. :)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:05

San87: ga je ze ook zo zetten, dus voor jouw oog goed, maar voor anderen op z'n kop? Weet dat veel artiesten zo liever niet tatoeëren. Ik zou ook bang zijn dat de Winnie een vieze vlek lijkt bij een snelle blik, Iejoor vind ik dan weer wel erg schattig!!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:11

Solleke_Noah schreef:
San87: ga je ze ook zo zetten, dus voor jouw oog goed, maar voor anderen op z'n kop? Weet dat veel artiesten zo liever niet tatoeëren. Ik zou ook bang zijn dat de Winnie een vieze vlek lijkt bij een snelle blik, Iejoor vind ik dan weer wel erg schattig!!

Dat denk ik wel, ja. Ik wil ze zelf toch ook goed zien wanneer ik met de computer werk bijvoorbeeld :), waarom willen artiesten zo liever niet tatoeëren?

Ik kan het altijd eens met een artist overleggen die er meer kijk op heeft, eigenlijk is dat sowieso de bedoeling. Ik vind het ontwerp zoals het er nu staat gewoon echt zo leuk en mij :+:.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:18

Snap ik, dat wilde ik met mijn tattoo eerst ook. Maar de artiest was er ook niet zo happig op om hem omgekeerd te zetten. Bv als je later zou willen uitbreiden naar een sleeve staat het toch wel gek zo op z'n kop.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:23

Ah oké. Maar ik wil echt niet uitbreiden naar een sleeve :). Dat is echt niks voor mij. Vind het prachtig bij anderen, maar ik houd voor mezelf meer van subtiel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:23

Anders horizontal zetten op je onderarm. Dan kan iedereen m altijd rechtop zien :)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:25

Zeg nooit nooit natuurlijk ;) iets met tattoos en verslavend...

Je moet kiezen wat je zelf graag wilt he! Maar hou er rekening mee dat sommige artiesten niet op z'n kop gaan willen tatoeëren :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:29

Joolien schreef:
Anders horizontal zetten op je onderarm. Dan kan iedereen m altijd rechtop zien :)

Dat zou ik ook wel mooi vinden, ja :). Maar dan wel op dezelfde plek, enkel een slag gedraaid. Goed idee! Niet eens bij nagedacht :o.

Solleke_Noah schreef:
Zeg nooit nooit natuurlijk ;) iets met tattoos en verslavend...

Je moet kiezen wat je zelf graag wilt he! Maar hou er rekening mee dat sommige artiesten niet op z'n kop gaan willen tatoeëren :)

Ja, dat zeiden ze ook over piercen en tot nu toe hoef ik er daar ook niet meer van :D. Maar goed, als de artiest het niet wil, dan zoek ik wel een ander. Het is mijn lichaam en de tattoo komt te staan zoals ik dat mooi vind.

Op het andere forum waar ik post wordt de hele tattoo afgeraden omdat deze dicht gaat lopen... Misschien toch maar voor enkel Eeyore gaan, was het oorspronkelijke plan.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 09-01-15 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:39

Hallo meiden!

Mag ik me hier melden?

Zag prachtige tattoos voorbij komen :)

Ik ga dinsdag voor mijn tweede tattoo, eentje op mijn onderarm, ontwerp is nog in de maak, maar wordt vast gaaf.
Het wordt een infinity met Maori invloeden en de nnamen van mijn kids.
Krijg dit weekend de schetsen binnen, ben benieuwd.

Ik zal jullie op de hoogte houden!

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:41

_San87_ Waarom niet Eeyor op de ene pols en Winnie op de andere? Vind ze alletwee heel mooi :j

edit; typo

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:43

Dat zou ook nog het overwegen waard zijn, ja :).

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:43

Welkom Corine.

Mijn arm doet toch wel pijn hoor.
Heb 2 paracetamol genomen en dat helpt wel.
Als ik mijn arm langs mijn lichaam laat hangen dan klopte ie helemaal.
Ook als ik buk.
Wie mooi wil zijn ... :j

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:50

Ik heb nu die semicolon op mn pols getekend met zwarte fineliner, ik ben er al helemaal verliefd op!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:52

Liefst zou je willen dat ie al stond denk ik. :)

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:53

Haha echt wel! Maar voorlopig dan maar tekenen, heb een hele tijd gedaan met Yin Yang, vond dat uiteindelijk niets. Zo kan ik ook kijken of ik het daadwerkelijk wat vind.