Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:San, echt superleuk idee! Alleen dat bruin van de beer weet ik niet of je dat ook zo krijgt, mocht je dat willen. Weet je al naar wie je gaat? Sailors and Crooks? Dan wil ik je hanje wel vadthouden hoor![]()
_San87_ schreef:Joolien schreef:San, echt superleuk idee! Alleen dat bruin van de beer weet ik niet of je dat ook zo krijgt, mocht je dat willen. Weet je al naar wie je gaat? Sailors and Crooks? Dan wil ik je hanje wel vadthouden hoor![]()
Dat hoeft niet per se, als het maar Winnie is. En ik heb geen idee, nog niet eens over nagedacht
. Daarnaast woon ik binnenkort niet meer in Enschede, maar in Zeeland
.
Solleke_Noah schreef:San87: ga je ze ook zo zetten, dus voor jouw oog goed, maar voor anderen op z'n kop? Weet dat veel artiesten zo liever niet tatoeëren. Ik zou ook bang zijn dat de Winnie een vieze vlek lijkt bij een snelle blik, Iejoor vind ik dan weer wel erg schattig!!
Joolien schreef:Anders horizontal zetten op je onderarm. Dan kan iedereen m altijd rechtop zien
Solleke_Noah schreef:Zeg nooit nooit natuurlijkiets met tattoos en verslavend...
Je moet kiezen wat je zelf graag wilt he! Maar hou er rekening mee dat sommige artiesten niet op z'n kop gaan willen tatoeëren