Dat is imo prima te combineren. Het enige verschil is dat je niet binnen een maand hetzelfde resultaat ziet als iemand die enkel elke maand een specifiek programma doet, maar aan het eind van de termijn zullen de resultaten nagenoeg hetzelfde zijn
ja want heb dus vandaag KB gedaan, en zal morgen vast wel wat spierpijn zijn, dus dacht als ik dan morgen killer abs of six week sixpack doe kunnen mijn been spieren enigszins rusten haha
Beetje stress op die spieren zetten MD Nee grapje. Zowel 6W6P als KA nemen vrij veel benen mee, dus verkijk je niet op de naam.
Het verschil zit hem volgens mij in de moeilijkheidsgraad. 6W6P vond ik een hele toegankelijk programma, niet fijn omdat het een (zeg) kwartier oefeningen is en daarna herhaal je dat kwartier. Ik vind de korte circuits fijner, die heeft KA dan ook, maar die is wel even doorbikkelen. Ook vind ik fijn dat KA 3 levels heeft, tegenover de twee van 6W6P. KA is wat minder eentonig
@MD Ik vond 6w6p wel leuk. Ben het nu na 7 weken wel zat maar nu heb ik nog een programma om te volgen. KA schijnt wel zwaarder te zijn Als ik met KA was begonnen had ik 6w6p denk ik nooit meer gedaan. Dus ik zou aanraden om met 6w6p te beginnen. @MissBonny Thanks Waar val je af dan? En waar wil je afvallen? Ik ben voornamelijk bij m'n buik afgevallen maar wil nog meer en ook m'n benen. Maar ben allang blij als m'n lichaam gespierder is
MissBonny
Geplaatst: 15-05-14 10:11
Jolien87 schreef:
Helaas heb je geen invloed op de plek waar je vet verliest.
Ik heb vandaag voor het eerst KA gedaan, vond het wat saai/rustig in vergelijking met 6w6p (level 1)... Sommige oefeningen kan ik ook niet uitvoeren vanwege m'n knie, maarrr eerlijk is eerlijk! Imiddels gedouched en wel, maar ik voel m'n buik wel zeg! Dus wie weet ga ik er toch mee door... de oefeningen zijn blijkbaar een stuk zwaarder!
Helaas bij m'n boobies, terwijl ik juist ga voor weg-met-vetjes-bij-de-buik-en-welkom-spieren
Ik doe hier niet aan wegen en meten, ik kijk wat ik mooi vind. Ik wil graag iets van mn bovenbenen en billen af en die onderste rol bij mn buik. De blokjes bovenin komen wel door, maar door die vetjes eronder vind ik het nog niet super mooi.
Hier ook iemand die niet (meer) weegt en meet. Ik zie het resultaat zelf wel in de spiegel. Helaas gaat het vet bij mij ook op de verkeerde plaatsen weg (borsten ) en blijft het rond mijn buik/kont hangen. Erg frusterend maar ik geef niet op Het einde van de 30D Shred komt in zicht!
Jolien87
Geplaatst: 15-05-14 13:33
Ik weeg heel af en toe nog. Tot voor kort stond ik iedere dag op de weegschaal, niet goed want het werd een obsessie. Nu sta ik heel af en toe op de weegschaal, maar niet op vaste dagen, wel op vaste momenten. ('s ochtends na een bezoek aan het toilet). De laatste weken was ik wat minder secuur met gezond eten en bewegen maar er is toch nog ruim een kilo van mijn startgewicht af. (Ik woog 80.7 en vanmorgen woog ik 79.4)
Ok, ik ga morgen niet eten. Ga vandaag een bak ijs eten en een zak chocolade mijn examen was niet morgen, maar vandaag. Dus die heb ik helemaal verprutst en nu ben ik zielig xD
Squawk
Geplaatst: 16-05-14 11:27
Ojee solar dat sh*t!
Ik heb gister the 30 day level 1 en daarna nog no more trouble zones gedaan, heb me rot gezweet
Ik ben ook slecht bezig! Vanaf donderdag geen workout meer gedaan. Was zo druk deze week dat ik thuis direct ging douchen en slapen. Straks een work out en hardlopen. Al zal dat sporten er binnenkort vaker bij in schieten, ik heb nlk een paard gekocht
solarpleure
Geplaatst: 18-05-14 11:13
Oh wat leuk Nant! En de werkzaamheden rondom t paard kunnen ook als workout tellen in ieder geval een leuke reden om niet elke dag even fanatiek te sporten
F_Orumster
Geplaatst: 18-05-14 12:15
3/4 keer per week is toch ook mooi? Ik haal momenteel ong 2x per week, ga nu proberen dat echt weer op te schroeven.
Level 2 / 30ds vind ik echt helemaal niet fijn, zelfs een plank oefening voor de abs (die ander favoriet zijn hier). Ik overweeg eerder naar 3 over te stappen.
@F_Orumster Ik waarschuw je, level 3 is een stuk moeilijker dan level 2 Ik heb 'm net weer even gedaan, damn ben helemaal kapot! Maar wel leuker dan level 2 Ik heb trouwens gisteren en eergisteren KA level 1 gedaan. Leuke workout! Heb er aardig wat spierpijn van maar kan niet echt zeggen dat ik 'm superzwaar vind. Ik zal denk snel naar level 2 overgaan
Daar was ik al bang voor dat level 3 pittig is. Maar doordat ik redelijk veel oefeningen in 2 stom vind, is het moeilijker het wel netjes op te volgen.
Loose
Geplaatst: 18-05-14 12:59
Ik vond level 3 juist minder pittig, maar dat komt ook doordat ik hem veel leuker vond dan level 2 denk ik. Level 2 was gewoon echt vreselijk.
Ik voel me schuldig, heb sinds vorige week maandag niks meer gedaan. Moest een paar dagen achter elkaar van 8 tot 18 werken en het is lichamelijk best zwaar werk, dus als ik thuiskwam echt geen zin meer in een work-out. Vanavond maar weer proberen. Ga of KB level 2 doen of 6W6P level 1.
Hier ook sinds donderdag niets meer kunnen doen. Vandaag weer 6w6p gedaan, gefietst en buitenrit gemaakt. Dus voldoende beweging gehad. Wel 1x uiteten, 1x mac en zo bbq de motivatie is met dit weer stukken minder!
Nant
Geplaatst: 19-05-14 07:35
Ik moet binnenkort ook over naar level 3!
Jotoma, het was veel te mooi weer voor gezond eten
Gisteren 30ds en 6w6p gedaan een stuk gefietst en gewandeld en een bbq gehad. *plof*