Ik heb een varierend pakketje, heb even geen zin om per lakje een ja of nee te gaan uitzoeken . Dus ja of nee voor het gehele pakketje, verzendkosten zijn voor jou .
Er zitten 2 jolly jewels (roze en blauwe) in, een mintgroene van Sally Hansen, wat Essence (roze glitter topcoat en zo'n paarsroze LE), Revlon (duo graffity), Gosh (bubblegum), Teeez (parelmoerachtige topcoat), een glitter in paarse jelly van intertoys en drying dorps van China Glaze. 10 totaal, laat maar weten .
Ook gelijk 7 uitgedroogde weggegooid . Oa die flakies van Golden Rose, dat waren echt hele vage substanties geworden
Vandaag ben ik even snel Amsterdam ingeweest, en gelukkig zag ik dat de flormar al open was! Dit is een turks (? ) merk, met veel keuze aan nagellak. Ik heb alleen nummer M06 meegenomen, een matte lak, van de nail enamel-lijn. Zeer tevreden over, hij droogt heel snel, en is wel mooi mat.
Weet er misschien iemand waar je van die nagellak kunt kopen die verandert van kleur bij warm en koud? In welke winkels kun je die kopen en van welk merk?
Anoniem
Geplaatst: 04-11-13 10:39
Ik heb wel eens van Flomar gehoord, maar zelf geen ervaring. Ben wel benieuwd naar een foto
Mooie lakjes Anthea! Alcatraz is mijn favoriete sand
Dat zijn thermo lakjes joeluna. De meeste, goede thermo lakjes zijn alleen via internet te krijgen. Dance Legend heeft er een flink aantal bijvoorbeeld.
Essence heeft er ook eentje, maar die schijnt niet zo goed te werken. Verder heeft Bart Smit (of was het Intertoys?) Casuelle thermo lakjes die ook goed werken. Daar kun je dus ook even kijken
Ik heb vandaag een Metallica nail art... dit is weer een in de categorie minder geslaagd Metallica
Anc ik wou net zeggen oh ik vind je nailart anders heel leuk, maar dat was nog voor dat het zilver er over kwam Daarvoor vind ik 'm dus wel heel erg mooi!
Mijn intertoys thermo bevalt wel heel goed, althans de blauw/paarse de zwarte niet
Ik vond je halloween dingen trouwens ook heel erg geslaagd! Is die thermo lak van essence trouwens al verkrijgbaar? Kan alleen even iets vinden over de metal glam collectie en daar zit ie niet bij geloof ik.