Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:12

Me to! Kijk uit naar het volgende level

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:34

phormicola schreef:
Juist :') Over 2 weken maar weer eens een poging wagen :+

Zo dacht ik twee weken geleden dat ik heel erg trek had in patat. Na 2 patatjes was ik kotsmisselijk _O-

Haha zal je net zien.. Zo blijf je er overigens wel makkelijk vanaf ;)

MissBonny

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:39

Jullie eetpatronen vind ik er netjes uit zien... Probeer er zelf ook erg op te letten. Al snoep ik toch af en toe wel iets van een chocolaatje of koekje. Daar moeten jullie toch ook wel last van hebben? O:)

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:43

|( Gister teruggekomen van nachtje België, daarna nog begonnen met dag 1, level 3 en nu.. ZIEK :( |o
Had er net zoveel zin in.!!

Sinds ik bijna niet meer snoep word ik wel eerder misselijk als ik het wel ga doen. Dat scheelt wel! :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:44

Oh ja ik snoep ook af en toe wel eens hoor :+
Zo houd ik morgen een post-kerstfeestje met mijn broertje en zusje, dan eet ik gratin-aardappels met room en gemalen kaas en 's avonds allicht een stukje ijstaart. Na mijn examens at ik een flink stuk creme au beurre taart en als ik ergens ben waar ik geen gezonde dingen bij de hand heb, en ik erge honger heb met toevallig een koek in de handtas, dan eet ik die maar op.

@ Splinterz: balen zeg! waar ben je geweest als ik vragen mag? :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:03

Ik snoep ook wel eens.

Wat ik bijv eet op een 'normale' dag.

O: Halfvolle melk met Kelloggs
T: Trosje druiven, b'tween
T2: Twee batavenboterhammen met kipfilet
L: Macaroni
T: 3 kleine mandarijntjes, ontbijtkoek met boter
A: Bakje griekse yoghurt met een halve banaan en wat noten, gekookt ei, cracker met rookvlees
T: Mango
T2: Gekookt eitje, eventueel nog een cracker met beleg

Dit was van gisteren. Veel tussendoortjes vanwege examenstress (afronden van studie). Ik moet mezelf echt aanzetten tot veel eten, ik vind het nog steeds erg moeilijk!

Heb heerlijk geshopt en een paar nieuwe dingen aangeschaft voor op kantoor. Net een broodje gegeten en zo meteen om 19.00 dag 29!

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:04

We zijn naar het altijd gezellige Aalter geweest maar overdag hebben we in Gent rondgelopen. Beetje jammer dat het regende maar het overdekte winkelcentrum was wel fijn ;)

Maar nu hoest ik zoveel dat ik mn buikspieren wel voel, das ook goed toch?! :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:09

@CCCCC: Ik heb het ook echt moeilijk ermee. Wat fijn dat je zo leuk hebt geshopt!
@Splinterz: met Gent zag je meteen de mooiste stad van België (naar mijn mening althans) :D

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:23

Kimmej schreef:
En kaas door het avondeten.. ik meen me te herinneren dat gesmolten kaas nog slechter is? =x

Echt waar? ;(

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:27

Joehoe!

Hmm de echte kick krijg ik ook niet meer. Maar wel trots dat ik het toch al zolang weer doe :D!

Goed bezig Corienn van je zelfbeeld. Lekker is dat. Ik heb dat ook altijd als ik weer wat lichter ben. Fijn!

Gent is leukk ja!

Dit is een voorbeeld van een dag van mij:

O: 2 vk knackebrod smeerkaas
T; yoghurt met 2 eetl havermout, tropisch fruit en kaneel
L: 2 vk bh kip en avocado en komkommer + cup a soup (1 x in de week mag ik van mezelf) + karnemelk
T: 1 vk bh kip avocado en komkommer + appel
D: aardappelwedges uit de oven, vega schnitzel uit oven en sperziebonen
T: blokje 85% pure choco

B: 30 day shred

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:29

oke even eten laten zakken en dan om 19 uur weer een workout level 2

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:30

Hebben jullie ook meer eetlust nu je aan het shredden bent?

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:34

Ja, en ik ben nog niet eens zolang bezig.
Eigenlijk pas sinds gisteren, en nee geen lekkere honger, maar gewoon ECHTE honger incl. schreeuwende maag :o

En trouwens, mijn vriend heeft gewichten uitgeleend aan een collega van hem, hij heeft ze nu weer terug gevraagd.
Zijn van die gewichten waarvan je zelf het gewicht kan bepalen door middel van " schijven " er aan vast maken.
Van 0,5kg tot 10kg dacht ik.
Hoop dat hij ze gauw terug krijgt, want bij sommige oefeningen in level 1 is 0,5kg echt te weinig.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:38

KarinvdM schreef:

Nee, valt wel mee.

Ik zou eigenlijk wel nog anders moeten eten dan ik nu doe... maar woon (weer) thuis en ga dus niet zelf over boodschappen/eten, wat het lastig maakt. Maar mam houdt wel rekening met me want die neemt de laatste weken al zakjes ongezouten pinda's mee. Kan ik toch een keer wat lekkers pakken zonder gelijk een chipszak open te trekken. :+

Kcal tellen doe ik eigenlijk nooit... misschien zou ik 't wel eens moeten doen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:40

Dorus schreef:
Bzoem schreef:
Ik heb nog eens opgelet bij die zij-plank op je onderarm, ik voel het net boven/op m'n heup, klopt dat?

Toevallig vanochtend gevoeld, je gebruikt je schuine buikspier aan de onderkant.

Ik voel de buikspieren aan de zijkanten van mijn buik. Haha volgensmij voelen we het allemaal ergens anders. :+

Over die eetlust: Ik had alleen de allereerste keer meteen na het shredden heel erge honger. Daarna is het weer gewoon geworden. :D

Moet nog shredden vandaag maar heb geen zin, heb net het hele huis schoongemaakt. -O-

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:42

Ik moet ook nog, en ik kan mezelf maar niet van deze stoel krijgen pffff ben dood op....

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:44

Annash schreef:
KarinvdM schreef:

Ik zou eigenlijk wel nog anders moeten eten dan ik nu doe... maar woon (weer) thuis en ga dus niet zelf over boodschappen/eten, wat het lastig maakt. Maar mam houdt wel rekening met me want die neemt de laatste weken al zakjes ongezouten pinda's mee. Kan ik toch een keer wat lekkers pakken zonder gelijk een chipszak open te trekken. :+

Hier eigenlijk precies hetzelfde... Soms wil ik wel gezonder eten, maar staat er wat anders op tafel en hebben we de ingredienten die ik dan wil eten niet in huis :+

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:45

@barvrouwke: je hoeft niet met de gewichten te rollen dus je kan ook gewoon de hoekige. Die van mij zijn rond met een vlak stukje.
Of je voor opbouw gaat moet je zelf weten. Zeker in het begin van level 1 kon ik niet alles met 1kg doen, maar waren er ook weer oefeningen waarbij 0,5kg echt niks was. Als je dan die set van de Kijkshop hebt kan je niet tussentijds wisselen en doe je dus ofwel oefeningen te licht ofwel oefeningen te zwaar. Heb je losse gewichtjes dan kan je naar gelang nodig wisselen, maar ben je wellicht meer geld kwijt. Dat moet je zelf dus even bekijken.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:47

Ik ga er ook maar es aan beginnen. En daarna eten, en daarna nog wat werken aan de Masterproef, want het ging best vlot vandaag en dat is zeldzaam :=

Mijn eetlijst is altijd zo lang door alle tussendoortjes :+
O: Special K met melk + glas melk
T: banaan
L: magere kwark+ananas+4 grote druiven ; 35 g brood met quornbeleg
T: meloen + mandarijntje
T2: twee weetabixkoekjes + latte (1 espresso + snufje stevia)
T3: handje notenmengeling
A: worteltjes + aardappelen + Quorn filet
T: Griekse roomyoghurt (peer)

Overigens kook ik meestal ook niet zelf en dat kan het idd wel eens lastig maken

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:48

Jaaaa ik ga me toch ook eindelijk maar melden. Dacht continu dat dit niks voor mij is en het toch niet vol ga houden maar ga een poging wagen. Heb zonet dag 1 gedaan! Het viel me nog best wel mee. Was zeker zwaar en mijn benen trillen nu als een gek maar ik kon het wel volhouden. Alleen ben bang dat ik de motivatie snel kwijt raak dus misschien helpt het als ik hier kom kletsen. :D

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:49

Mijn lijstje vandaag:

Ochtend; 1 bruin broodje. Helft met filet, helft met kipfilet.
Tussendoor: Niks, laat ontbeten.
Lunch: 1 bruine boterham. Helft met kipfilet, helft met filet. Bakje magere yoghurt met lijnzaad, een peer en een mandarijn.
Tussendoor: 1 klein koekje bij de thee, halve mueslireep (50 calorieeen)
Avond: Lasagne, salade
Tussendoor; Magere yoghurt met een mandarijntje o.i.d.

En dus dag 1 van 30 Day Shred. :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:51

Die eetlijstjes daarmee zou ik echt dood neer vallen geloof ik. Ik ben van plan om wel gewoon normaal te blijven eten anders houd ik het niet vol. Heb nu een eetpatroon wat ik gewoon vol kan houden (en kom niet aan) dus dat houd ik zo. Wel respect voor degene die zo mager eten! Ik ben een te dikke snoepkont vrees ik. :D

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:52

Ja, ik eet misschien wel te weinig vraag ik me af, want ik val ook niet af. Maar ik ben zo'n eter die stiekem allemaal hapjes in dr mond doet. Als ik brood smeer, plakje kaas, enzovoort. :+ Dat probeer ik nu ook te laten haha. En de chocolaatjes op het werk...
Evenals de broodjes hagelslag na het avondeten nog. :Y)

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:53

Heb van een lieve bokker een heel eetlijstje gehad, dus ga daar nog eens goed naar kijken! :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:55

Brit, ik denk inderdaad dat je te weinig eet. Dat heb ik ook járen gedaan, waardoor ik in de spaarstand terecht ben gekomen. Nu moet ik mezelf vol proppen om aan de kcal te komen :+