1 gram koolhydraten was dacht 5 Kcal, 5x500 gram is 2500Kcal alleen aan koolhydraten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xEmily schreef:Eek ... na het hardlopen heb ik kniepijn gekregen. Als ik gewoon ga lopen en vooral bij het trapoplopen voel ik het kraken.
Linkje naar afbeelding: klik
Bij het pijltje bij rotatie om de knie, en dan het rechtste pijltje daarvan, daar heb ik last. Is dit normaal? Of is dit het begin van een blessure? Aangezien ik het voel kraken/knakken denk ik dat het met de botten enz. te maken heeft. Komt het omdat ik x-benen heb door het paardrijden, waardoor ik bij het hardlopen mijn benen onbewust uitklap?
Of maak ik me weer zorgen om niets .__.
Maritje1991 schreef:Ja natuurlijk, maar als je wilt kletsen kan je beter voor een van de HK-topics kiezen.ik wilde vragen of ik ook mee mag kletsen?
Romyv schreef:klopt, vooral magere kwark is hoog in de eiwitten. MAar... Je moet ongeveer als je spier wilt aanmaken 1,5 gram eiwitten per kg lichaams gewicht.
Ik weeg 70 kg (ben 1.88) dus zou voor mij 105 gram eiwitten zijn. In een bak kwark van 450 gram zit vaak 45 gram eiwit in...... dan moet ik 2,5 bak per dag etenDaarom vul ik het aan met proteine poeder
KarinvdM schreef:Maritje1991 schreef:Ja natuurlijk, maar als je wilt kletsen kan je beter voor een van de HK-topics kiezen.ik wilde vragen of ik ook mee mag kletsen?
Dit topic staat op MW en is puur bedoeld als informatief topic over hardlopen, voor vragen over schema's, hoe te beginnen, schoenen, kleding, blessures etc.
Kletsen kan hier : [HK] Hardlopen, wie nog meer? #3
en hier: [HK] Het hardloop-MOTIVATIE-topic
Lente schreef:Ik ga er eens naar kijken en over nadenken Romy, dank voor de tip!
Edit: Och jezus, help! Er zijn er zoveel!! Wat moet ik in hemelsnaam hebben??
missje schreef:Lente schreef:Ik ga er eens naar kijken en over nadenken Romy, dank voor de tip!
Edit: Och jezus, help! Er zijn er zoveel!! Wat moet ik in hemelsnaam hebben??
Maar romy loopt heel veel,hard en lang. Ik weet niet of dit allemaal nodig is bij bijv.10km
Wat ben jij van plan te gaan lopen?