Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blon_D schreef:Deijs schreef:Ik heb ook beste jukbeenderen en ben bleek(en mager) dus dan is contouren toch niet zo'n goed idee als ik dat zo lees?
je hoeft niet altijd je jukbeenderen te contouren je kunt bv je neus of kin of voorhoofd etc ook contouren
Loose schreef:Mooie lipsticks Navatu!
Ik vind zelf die Kate lipsticks niet zo, had een rode en een klein beetje eten en het was er zo af.
Heb zelf vooral veel Chanel lipsticks en een paar MAC, Clarins en Dior. Vind Chanel en MAC toch wel het fijnst van wat ik zelf heb, maar binnen de merken is er natuurlijk ook weer verschil per lipstick.
Ik had laatst bij MAC een proefje meegekregen van een rode pro-longwear lipstick en een rood die me heel goed stond (voel me normaal altijd een clown met rood), en hij overleefde het eten gewoon.
Dus die ga ik binnenkort kopen, maar moet eerst op een make-up dieet. Heb veel te veel gekocht deze maand.
Gister heb ik trouwens een bronzer van Guerlain gekocht:
[ Afbeelding ]
Blon_D schreef:Suus___ schreef:Wauw prachtige Bronzer!
Ik gebruik mijn duurdere producten ook juist veel omdat ze zo fijn zijn en idd omdat ik t nog erger vind als t over de datum gaat zonder ervan genoten te hebben
Dat heb ik ook ja![]()
tijd terug heb ik chanel les beige gekocht om te shapen. Hij is vrij licht dus inmiddels gebruik ik hem daar niet meer voor maar als gewoon poederIk gebruik nu vooral graag hoola van benefit om te shapen deze blend erg makkelijk
Door omstandigheden nog niet bij douglas geweest dus dat ga ik vanmiddag doen
Blon_D schreef:heb YSL rouge volupte shine in de kleur nude in private 09. Heel erg blij mee heb nu 2 feestkleurtjes en 2 dagelijkse kleurtjesnu een koop stop