Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:36

Glossi: photofinish van catrice is wel geel, ik heb t zelfde 'probleem' als jij ;)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 00:09

Catrice is te donker helaas -O-

Djilna ook geen verschil in ondertoon? Wel vreemd dat ze het zelfde lijken kwa kleur haha

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 00:50

Ik Zal met daglicht nog eens kijken, maar met kunstlicht zie ik geen verschil :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 09:35

De allerlichtste? Wauw en dan vond ik mezelf wit :=
En icm de witte van Mac? Dan ben je alsnog goedkoper uit

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 10:49

Ik heb ook beste jukbeenderen en ben bleek(en mager :') ) dus dan is contouren toch niet zo'n goed idee als ik dat zo lees?

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 10:51

Deijs schreef:
Ik heb ook beste jukbeenderen en ben bleek(en mager :') ) dus dan is contouren toch niet zo'n goed idee als ik dat zo lees?

je hoeft niet altijd je jukbeenderen te contouren je kunt bv je neus of kin of voorhoofd etc ook contouren

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 10:52

Blon_D schreef:
Deijs schreef:

je hoeft niet altijd je jukbeenderen te contouren je kunt bv je neus of kin of voorhoofd etc ook contouren

Ik ga het maar gewoon halen en wat oefenen, ik hoop niet dat ik er als een oempaloempa uit kom te zien lol :Y)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 10:52

Als je dan onder je jukbeenderen nog meer schaduw gaat creëren lijk je idd nog magerder ;)
Het is evt wel een optie als je je hele gezicht 100% egaal gedekt heb met een foundation en je weer wat terug wilt halen. Maar bij mij is dat iig niet nodig..

Blon_D, klopt hoor :) Maar mijn neus is bijv ook al smal dus die hoeft niet smaller :P
Ik gebruik eigenlijk alleen highlighter. Wel ook bronzer, maar dan om de kleur in mijn hele gezicht wat meer een 'sunkissed' look te geven.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 10:53

thanks for the tips :j zijn er nog meer dingen waarop ik moet letten?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 11:58

Dat een geen oranje bronzer koopt en ook zeker niet te donker

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 12:11

Ik heb een hele fijne bronzer van catrice en een van kiko

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:37

Klopt met bronzer moet je gewoon prutsen en kijken wat jou staat. Ik heb chanel les beige en benefit hoola om te shapen les beige is wat zachter van kleur hoola is meer voor ee zomer omdat ik een bleekscheet ben :)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:37

Ik ben echt verslaafd aan mijn clinique en gosh bronzer.

Die van clinique geeft niet zo veel af, en is echt heerlijk subtiel. Perfect voor elke dagelijkse look. Die van gosh is feller van kleur en is best hard, maar perfect voor een feestje. :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 14:09

Ik heb er 2 van Estee Lauder waar ik heel blij mee ben :)
En van Sephora eigen merk een blush/bronzer duo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 01:53

Ik heb een bronzen van de Hema waar ik prima tevreden mee ben. Als ik ga stappen ofzo wil ik hem nog wel eens aanbrengen voor een glittertje en iets meer contour.

Ik ben overigens ook heel bleek. Vind mijn gezicht ook echt veeeel te egaal en bleekscheet. Gebruik alleen op dit moment een vrij bruinige/peachy blush en dan vind ik bronzer erbij snel een beetje oranje worden. Als ik een roze blush gebruik pak ik hem er sneller bij

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 07:13

Lol, doe mn makeup echt al een paar dagen in een hobbel bus :+ Vind dat ik het nog best goed doe bwaha :'D
Redelijk rechte eyeliner :D http://imageshack.com/a/img703/6429/972o.jpg
Weer een skill erbij lol, nu alleen nog zo recht krijgen als dat ik het in een niet hobbelende omgeving krijg :')

En omgg ben zo super verliefd op mn lorac pro to go palletje! Wat een prachtig ding zeg <3 Kleuren zijn echt prachtig en blenden super fijn, het is ook een beetje.. hmm hoe leg ik dit eens uit lol, zachte smudgey oogschaduw, echt heel fijn! Ga het normale pro palette ook zeker nog proberen te scoren! Ben er zo blij mee. Blushes en bronzer zijn ook mooi.. echt perfect palletje om mee te nemen! Zitten 6 oogschaduws in, 2 blushes en 1 bronzer, en het is nogsteeds een super handig compact palette <3
Afbeelding
Spiegeltje, oogschaduw, blush, bronzer = suuper handig om allemaal in 1 palette te hebben <3

-niet mijn foto, komt van hier, staan nog meer goede foto's op :D http://www.lovelipgloss.com/2013/08/new ... lette.html -

Loose schreef:
Mooie lipsticks Navatu!
Ik vind zelf die Kate lipsticks niet zo, had een rode en een klein beetje eten en het was er zo af.
Heb zelf vooral veel Chanel lipsticks en een paar MAC, Clarins en Dior. Vind Chanel en MAC toch wel het fijnst van wat ik zelf heb, maar binnen de merken is er natuurlijk ook weer verschil per lipstick.
Ik had laatst bij MAC een proefje meegekregen van een rode pro-longwear lipstick en een rood die me heel goed stond (voel me normaal altijd een clown met rood :+ ), en hij overleefde het eten gewoon. :D Dus die ga ik binnenkort kopen, maar moet eerst op een make-up dieet. Heb veel te veel gekocht deze maand.
Gister heb ik trouwens een bronzer van Guerlain gekocht <3 :
[ Afbeelding ]

Oh bij mij blijven ze prima zitten moet ik zeggen!

En wauw je bronzer <3

Blon_D schreef:
Suus___ schreef:
Wauw prachtige Bronzer!

Ik gebruik mijn duurdere producten ook juist veel omdat ze zo fijn zijn en idd omdat ik t nog erger vind als t over de datum gaat zonder ervan genoten te hebben

Dat heb ik ook ja :D

tijd terug heb ik chanel les beige gekocht om te shapen. Hij is vrij licht dus inmiddels gebruik ik hem daar niet meer voor maar als gewoon poeder :+ Ik gebruik nu vooral graag hoola van benefit om te shapen deze blend erg makkelijk <3 Door omstandigheden nog niet bij douglas geweest dus dat ga ik vanmiddag doen *\o/*

Hoola <3 <3 Ik ben echt dol op die bronzer! Gebruik of Hoola of Nars laguna :j

Ik gebruik wel gewoon iedere dag bronzer :j vind mn gezicht zo.. plat zonder := Of athans, als ik foundation op heb gebruik ik het haha, als ik dat niet op doe ben ik ook te lui voor bronzer.

Blon_D schreef:
heb YSL rouge volupte shine in de kleur nude in private 09. Heel erg blij mee heb nu 2 feestkleurtjes en 2 dagelijkse kleurtjes <3 nu een koop stop :+

Jaloers! Wil ook nog heel graag een YSL lipstick -al was het alleen nog maar om de verpakking lol-, zoo mooi!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 08:48

Navatu, ik heb YSL stiekem ook een beetje voor de verpakking gekocht. Als je hem wil gebruiken als long lasting lipstick hoef je hem helaas niet te kopen :')

YAY! makeup shoppen vandaag, ik ga denk ik voor het eerst wat MAC producten kopen *\o/*

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 09:01

Nu we het toch over verpakkingen hebben, ik wil echt nog een keer een givenchy (excuses als ik het verkeerd spel) lipstick hebben. Vriendin van mij heeft er 1 met zo'n leren verpakking, echt prachtig

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:22

Oh die heb ik nog nooit gezien :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 11:04

Die is idd ook echt prachtig!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 00:11

Mwuah is niet helemaal mijn ding :D

Ik ben zojuist thuis gekomen met MAC oogschaduw ''Antiqued'' en een MAC lipstick ''speak louder''
NYX pore filler en BeYu oogpotlood, essence bronzer en highlighter(omdat die er zo leuk uit zag :') )

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 01:01

Suus, ja alle drogisterij foundations zijn sowieso te donker. Ik ben een tijdje terug bij alle foundations langs gegaan :o En bij de Douglas en Ici kon ook niets vinden van mijn kleur. Ook allemaal te donker en als ze kwa lichtheid kunnen zijn ze te roze.

Vandaag NW13 en NW10 opgehad en goed bij daglicht bekeken. Ze zijn helaas toch nog te roze. Mijn huid is echt geel. Het zou nu opzich kunnen als ik een shawl draag. Maar mooi is het niet omdat mijn handen ook weer geel zijn :+ Dus NW10 met NC15 gemixt maar ook dan is het nog te roze. Ik moet idd echt de witte face en body foundation erbij gaan halen. Eerst maar weer centjes sparen want die zijn nu een beetje op :P

xNavatu, over dat Lorac palette heb ik heel veel goeie revieuws gelezen. Jammer dat ze die hier niet verkopen. Leuke aankopen weer :j

Emmmaa_ als je bronzer oranje word heb je waarschijnlijk een bronzer met de verkeerde ondertoon. Of een hele goedkope. Goedkope bronzers vallen vaak ook oranje uit.

Deijs, leuke aankopen!! :D veel plezier ermee! Ben benieuwd hoe de MAC producten je gaan bevallen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 13:53

Ik ben ook erg benieuwd :D

Afbeelding
Afbeelding

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:31

Deijs schreef:
Mwuah is niet helemaal mijn ding :D

Ik ben zojuist thuis gekomen met MAC oogschaduw ''Antiqued'' en een MAC lipstick ''speak louder''
NYX pore filler en BeYu oogpotlood, essence bronzer en highlighter(omdat die er zo leuk uit zag :') )

speak louder is zo mooi <3