Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
drawerlover schreef:Ik heb een vraag. Ik wil tampoms gaan gebruiken maar alss ik een tampon in doe dan krijg ik het eerste stukje er in maar dan kan ik duwen wat ik wil maat hij gaat niet verder en dan doet het ongelooflijk veel pijn. Ik weet wel dat ik hem oo de goede plek er in duw want het eerste stukje gaat hjj er wel in. Weet iemand misschirn wat het is??
vuurneon schreef:drawerlover schreef:Ik heb een vraag. Ik wil tampoms gaan gebruiken maar alss ik een tampon in doe dan krijg ik het eerste stukje er in maar dan kan ik duwen wat ik wil maat hij gaat niet verder en dan doet het ongelooflijk veel pijn. Ik weet wel dat ik hem oo de goede plek er in duw want het eerste stukje gaat hjj er wel in. Weet iemand misschirn wat het is??
Beetje spuug erop en ontspannen. Heb je wel de juiste maat?

drawerlover schreef:Ik heb een vraag. Ik wil tampoms gaan gebruiken maar alss ik een tampon in doe dan krijg ik het eerste stukje er in maar dan kan ik duwen wat ik wil maat hij gaat niet verder en dan doet het ongelooflijk veel pijn. Ik weet wel dat ik hem oo de goede plek er in duw want het eerste stukje gaat hjj er wel in. Weet iemand misschirn wat het is??

vuurneon schreef:Ben ik overigens vruchtbaar als ik de eerste 5 dagen de pil slik en daarna stop? Of zal je dan eerst weer ongesteld worden gelijk?