Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lauraennala schreef:Ik weet ook niet zo goed wat ik deze week kwa training het beste kan doen. Iemand tips/ervaring?
Juist wel nog lekker een rondje knallen, of gewoon een uurtje rustig fietsen?
scooby09 schreef:Heerlijk Sakura waar gaat de vakantie heen?
Lauraennala schreef:Ik fiets ook maar de 100 hoor, maar vind het voor een eerste keer allemaal al spannend genoeg
Ik weet ook niet zo goed wat ik deze week kwa training het beste kan doen. Iemand tips/ervaring?
Juist wel nog lekker een rondje knallen, of gewoon een uurtje rustig fietsen?
Wat betreft gemiddeldes.. De laatste keer dat ik alleen fietste was in november, toen fietste ik 40km met 29km/u gemiddeld. Tijdens gewone trainingen met de vereniging fietsen we meestal 80 km met gemiddeld tussen de 24 en 26km/u, alleen zit daar dan ook de tijd bij dat we uitleg krijgen en oefeningen doen etc., het "gewone" fietstempo ligt meestal rond de 30.
Van de zomer hebben mijn vader en ik wel eens van die ritjes gedaan, waar we dan 30 km fietsten met 31,5 gemiddeld. Ik ben benieuwd hoe hard die rondjes nu zullen gaan!
SAKKIA schreef:Leg eens uit HC? Waarom geen tasje? Ik heb het ook een tijdje in een bidon gehad, maar het nadeel daarvan is dat ik dus nog maar 1 bidon met drinken mee kan nemen en ik drink altijd best veel onderweg. Een camelbag vind ik dus ook helemaal niks
MichieldeM schreef:Maar dit lijkt me geen tas om staand sprintjes mee te trekken nee.