Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maitestar23 schreef:Sorry dat ik hier even inbreek maar ik weet het even niet meer...
Mijn oudste zoon is vrijdag geopereerd, zowel boven als onderkaak zijn gecorrigeerd e.d.
Beide kaken zitten uiteraard op elkaar vast.
Nu heeft hij oplosbare ibuprofen meegekregen maar dit vindt hij ontzettend goor en wil die dus niet nemen. Ook paracetamol opgelost maar dat is zo mogelijk nog viezer.
Hebben jullie misschien nog tips?
Dacht misschien nog aan zetpillen maar dat gaat hij vast niet willen...
Lalidan schreef:Heeft hij wel die pijnstilling wel nodig? Kan hij niet zonder? Ik was al heel snel van de pijnstilling af. Pijnstilling is geen verplichting, als hij de pijn acceptabel vind, is het ook goed. En anders vrees ik dat hij niet moet zeurenom het even cru te zeggen, zeg maar
. Heel veel meer opties dan oplosbaar of zetpil zijn er niet, vrees ik.
Hij staat helemaal strak op elkaar? Je krijgt zo'n pil er niet tussendoor gewurmd? Geen idee hoe het vast staat, ik had alles gewoon los.
Lalidan schreef:Heeft hij wel die pijnstilling wel nodig? Kan hij niet zonder? Ik was al heel snel van de pijnstilling af. Pijnstilling is geen verplichting, als hij de pijn acceptabel vind, is het ook goed. En anders vrees ik dat hij niet moet zeurenom het even cru te zeggen, zeg maar
. Heel veel meer opties dan oplosbaar of zetpil zijn er niet, vrees ik.
Hij staat helemaal strak op elkaar? Je krijgt zo'n pil er niet tussendoor gewurmd? Geen idee hoe het vast staat, ik had alles gewoon los.
Kirstenx schreef:Ga mee met bovenstaande. Ik had ook al vrij snel geen pijnstilling meer nodig. Dus als het niet nodig is, niet doen zou ik zeggen. Zitten de kaken met elastieken vast? En mag het niet los als hij ‘eet’? Ik mocht elastieken losmaken met eten, dan zou hij medicatie met vla of yoghurt kunnen proberen door te slikken.