het was even gestopt maar daarna toch weer gaan bloeden..
weet iemand hoe dit komt? Heeft iemand dit ook gehad?
Groetjes!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PrinCessRomy schreef:_loekie_ schreef:En volgens mij zit die koudspray en verdovings zalfjes zwaaar tussen je oren.
was idd al meerdere malen gezegd in dit topic, dit zit idd echt heel erg tussen je oren, maar toch wel grappig dat mensen denken dat je er minder pijn van krijgt
Citaat:Nee hoor.. Ik heb 2 keer per week infuus, en heb daar al tien jaar "wonderzalf" (zo noemde we dat vroerger, officiële naam is emla) voor. Je voelt dan écht helemaal niets meer, dat zit dus echt niet tussen je oren hoor..
Die zalfjes bestaan wel degelijk, en koudspray (of banenspray zoals wij dat nomen) werkt ook écht...
Linde90 schreef:Wie weet waar je van die bolletjes o.i.d voor een labret kan kopen, bv. op internet?
Ik vind de mijne nl. erg groot, bij de piercingshop hadden ze ook alleen maar grote, en ringetjes vind ik niet zo leuk..
Joyceee86 schreef:Linde90 schreef:Wie weet waar je van die bolletjes o.i.d voor een labret kan kopen, bv. op internet?
Ik vind de mijne nl. erg groot, bij de piercingshop hadden ze ook alleen maar grote, en ringetjes vind ik niet zo leuk..
Kijk ook op www.ho2piercings.nl
Heb hier zelf ervaring mee en deze leveren super op tijd
Ania schreef:heeft er iemand ervaring met een prins albert? mijn vriend wilt er eentje nemen en ik weet niet wat ik ervan moet denken...
sokje87 schreef:Een prins Albert? Uhm.. wat is dat precies?
Vjellko schreef:ja das een pijnlijke plek idd