Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bonnelover schreef:Wat fijn Ennasuus!! Vandaag fijn gesprek gehad bij huisarts en zij gaan me begeleiden. Gelijk ook foto's laten maken van mijn knieën om te kijken naar slijtage. Als je dat hebt, met andere punten heb je mogelijk recht op vergoeding. Anders ga ik het zelf betalen. Hoor woensdag meer
Bonnelover schreef:Mounjaro waarschijnlijk. Er zijn ook nog andere punten waar je aan moet voldoen, maar dat was bij wel duidelijk. Dacht hoge bmi, leeftijd en nog wat dingen. Je moet dan binnen een maand zoveel % afvallen. En na een jaar kijken ze nogmaals anders stopt de vergoeding.
gomir schreef:Bonnelover schreef:Mounjaro waarschijnlijk. Er zijn ook nog andere punten waar je aan moet voldoen, maar dat was bij wel duidelijk. Dacht hoge bmi, leeftijd en nog wat dingen. Je moet dan binnen een maand zoveel % afvallen. En na een jaar kijken ze nogmaals anders stopt de vergoeding.
En je moet dan minimaal een jaar GLI gevolgd hebben en de vergoeding telt alleen voor mysimba en saxenda. Tirzepatide wordt voor de indicatie overgewicht (nog) niet vergoed.
fjordjes schreef:Wat ik trouwens ook merk is dat ik veel beter tegen minder slaap kan. Ik heb afgelopen nacht slecht geslapen en moest werken maar sinds ik mounjaro gebruik kan ik er veel beter tegen!
Vulina schreef:fjordjes schreef:Wat ik trouwens ook merk is dat ik veel beter tegen minder slaap kan. Ik heb afgelopen nacht slecht geslapen en moest werken maar sinds ik mounjaro gebruik kan ik er veel beter tegen!
Ik gebruik ozempic, maar ik droom ineens echt heel ineens en "echt". Ik weet ze de volgende dag ook nog. Ik word er vaak wakker van, als ik dan weer in slaap val, droom ik weer heel erg. Vaak niet echt leuke dingen
novita13 schreef:Mounjaro waarschijnlijk. Er zijn ook nog andere punten waar je aan moet voldoen, maar dat was bij wel duidelijk. Dacht hoge bmi, leeftijd en nog wat dingen. Je moet dan binnen een maand zoveel % afvallen. En na een jaar kijken ze nogmaals anders stopt de vergoeding.
Vulina schreef:fjordjes schreef:Wat ik trouwens ook merk is dat ik veel beter tegen minder slaap kan. Ik heb afgelopen nacht slecht geslapen en moest werken maar sinds ik mounjaro gebruik kan ik er veel beter tegen!
Ik gebruik ozempic, maar ik droom ineens echt heel ineens en "echt". Ik weet ze de volgende dag ook nog. Ik word er vaak wakker van, als ik dan weer in slaap val, droom ik weer heel erg. Vaak niet echt leuke dingen